بازدید از جاهای دیدنی بلاروس؛ ارزان‌ ترین مقصد اروپایی
3802 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

 6 تا از جاذبه های دیدنی بلاروس که هر ایرانی باید ببینه


بلاروس که نزدیک لهستان و روسیه هست یکی از مقصدهای پرطرفدار برای گردشگران به حساب میاد، چون در تور بلاروس تفریح‌های زیادی رو در این منطقه میشه انجام داد. جالبه بدونید که 40% این کشور از مخمل سبز جنگل پوشیده شده و این نشون میده که طبیعتی بکر و زیبا در انتظارمونه، از طرفی این منطقه با قدمت تاریخی، جاذبه‌های گردشگری چون قلعه‌های بلند سنگی داره که گردشگران زیادی رو به خودش جلب میکنه. در این مقاله کایت با جاذبه های دیدنی بلاروس بیشتر آشنا می‌شیم که باید در لیست بلاروس‌گردیمون قرار بدیم.

 جاذبه های دیدنی بلاروس
1.    مینسک مقصدی ارزان و از جاذبه های دیدنی بلاروس


مینسک؛ پایتختی هست که از جاذبه های دیدنی بلاروس به شمار میاد. مینسک که روزی جزء اتحادیه جماهیر شوروی بوده. یکی از مقصدهایی هست که از ارزان‌ترین مقصدهای اروپا به حساب میاد. در ادامه با مینسک که از جاذبه های دیدنی بلاروس هست، بیشترآشنا میشیم:

مینسک مقصدی ارزان
2.    مینسک و میدان استقلال 7هکتاری از جاذبه های دیدنی بلاروس


مینسک یک میدان زیبا به نام استقلال دارد که بی‌شباهت با میدان استقلال استانبول نیست. این میدان که با وسعت 7 هکتاری در مرکز شهر قرار داره؛ بزرگترین میدان اروپا هست. گردشگران زیادی که برای دیدن جاذبه های دیدنی بلاروس به مینسک میرن از این میدان زیبا هم دیدن می‌کنن و از تفریح‌های پرطرفدار میدان استقلال قدم زدن و شنا کردن در چشمه‌های جوشان این منطقه هست. کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در این منطقه وجود داره که پذیرای گردشگرانی است که به دیدن جاذبه های دیدنی بلاروس اومدن.

 مینسک و میدان استقلال
3.    دریاچه براسلاو مینسک از جاذبه های دیدنی بلاروس


شاید اسم گردنبند آبی بلاروس (blue necklace) رو شنیده باشین که از جاذبه های دیدنی بلاروس است و مجموعه 300 دریاچه در اون منطقه وجود داره که نمای زیبایی از این یخچال قدیمی رو به گردشگران نشون میده. از جمله تفریح های هیجان‌انگیز این منطقه برای بسیاری از ورزشکاران صخره‌نوردی هست. یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی بلاروس که نزدیک به 40 تن وزن داره devil’s footprint به رد پای شیطان معروف هست. cpw’s stone یا سنگ گاو، یکی دیگه از صخره‌های عظیم الجثه این منطقه هست که یادگاری به جا مونده از عصر یخبندان هست.

دریاچه براسلاو
4.    دریای مینسک ؛ از دیگر جاذبه های دیدنی بلاروس


اگه به شمال پایتخت بلاروس بریم دریای زیبایی مینسک رو می‌بینیم که از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی بلاروس هست. در روزهای تابستونی بسیاری از گردشگرا به کنار دریاچه میان و از زیبایی‌های اون لذت می‌برن. مترویی از مرکز شهر تا دریای مینسک وجود داره که ره دسترسی به این منطقه رو آسون کرده. حتما پیشنهاد میشه که وقتی به این دریا که از جاذبه های دیدنی بلاروس هست رسیدین یک قایق کرایه کنید و گشتی در دریا بزنید تا زیبایی‌های منحصر به فردش رو از نزدیک لمس کنید، بعد از اون در یه کافه یا رستوران نشسته و یه غذای محلی یا یک قهوه گرم نوش جان کنین.

 دریای مینسک

 5.    از جاذبه های دیدنی بلاروس پارک ملی Belovezhskaya Pushcha

پارک ملی Belovezhskaya Pushch از دیگر جاذبه های دیدنی بلاروس هست که در مرز مشترک بین این کشور و لهستان قرار داره؛ با گل‌های زیبایی که داره بسیاری از گردشگران رو در بین جاذبه های دیدنی بلاروس به این منطقه جلب میکنه. مطمئن باشین که لحظه‌های به یاد موندنی رو در این پارک سرگرم‌کننده خاطره‌سازی می‌کنین و با دیدن حیوان‌های عظیم‌الجثه که در این پارک زندگی می‌کنن از یکی از میراث های سازمان یونسکو هم دیدن کردین.

پارک ملی Belovezhskaya Pushcha
6.     mir castle  قلعه‌ای تاریخی در لیست جاذبه های دیدنی بلاروس


این قلعه که از جاذبه های دیدنی بلاروس است یادگاری از قرن 16 میلادی هست به سبک معماری دوران رنسانس ساخته شده. در محوطه قلعه باغ‌های گلی به سبک ایتالیا وجود داره که زیبایی این قلعه رو دو برابر کرده. جالبه بدونید که یونسکو این قلعه رو یکی از میراث‌های فرهنگی خود اعلام کرده. یکی از تفریحات در بازدید از این قلعه دریاچه مصنوعی است که از جاذبه های دیدنی بلاروس به حساب میاد که در محوطه قلعه وجود داره.

mir castle

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید