معرفی بهترین تورهای یک روزه ارزان | تورهای زیر 150 هزارتومان
زهرا نیرومند 1399/02/31 5099 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



در روزگاری زندگی می‌کنیم که بیشتر ساعات روز را درگیر کار هستیم و حتی گاهی وقت نمی‌کنیم به کارهای معمول روزانه خود برسیم. روزهای هفته را یکی از پس از دیگری می‌گذرانیم و هر روز خسته‌تر از دیروز به خانه برمی‌گردیم. کمتر فرصت می‌کنیم به تفریح و سفر رفتن فکرکنیم و حتی اگر بخواهیم سفر کنیم، فرصت و هزینه انجام این کار را نداریم. کمبود وقت یا گران شدن هزینه‌ها نباید باعث شود تا به فکر روح و روان خود نباشیم و کاری برای به وجود آوردن حس و حال خوب در خود انجام ندهیم. اگر فرصت کمی داریم، می‎‌توانیم در همان زمان کم برنامه‌ریزی کرده و یک تفریح مناسب حال خود ترتیب دهیم. به عنوان مثال می‌توانیم تعطیلات آخر هفته به جای نشستن در خانه و بازی با گوشی یا تماشای تلویزیون، به همراه دوستانمان به دامن طبیعت برویم و چند ساعتی را به دور از هرگونه فکر و خیال، خوش بگذرانیم. سفرهای یک‌روزه هزینه زیادی هم ندارد که بخواهیم نگران آن باشیم. شاید بهتر باشد به جای این‌که بخشی از زمان خود را برای برنامه‌ریزی و هماهنگی با دوستانتان هدر دهید، با یک تور گردشگری همراه شوید و برنامه‌ریزی برای انتخاب مکان، تهیه اقامت‌گاه، بازدید از اماکن، تهیه وسیله نقلیه و دیگر موارد مربوط به سفر را به آن‌ها بسپارید و خود با خیال راحت کوله‌تان را ببندید و در زمان تعیین شده به گروه بپیوندید. اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست آورید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با بهترین تور یک‌روزه ارزان آشنا شوید.


تورهای یک‌روزه ارزان


تورهای یک‌روزه یکی از پرطرفدارترین تورها هستند که به دلیل کوتاه‌ بودن و البته ارزان‌بودنشان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار دارند. آژانس‌هایی که برای تورهای یک‌روزه برنامه‌ریزی می‌کنند، اغلب مسیرهای نزدیک را برای این کار در نظر می‌گیرند و سعی می‌کنند صبح خیلی زود حرکت کنند تا قبل از تمام شدن روز، به مبدا حرکت برگردند. هزینه‌ تورهای یک روزه نیز بر اساس خدماتی محاسبه می‌شود که تور به مسافران خود ارائه می‌دهد. هرچه خدمات بیشتر باشد، هزینه تور نیز بالاتر خواهد بود. این خدمات شامل راهنمای تور، وسیله نقلیه، میان‌وعده‌ها و ... است. در تورهای ارزان‌قیمت معمولا ناهار و شام به عهده مسافر گذاشته می‌شود و صبحانه به صورت یک پک از طرف تور ارائه می‌گردد. هزینه‌های جانبی دیگر مانند ورودی اماکن و جاذبه‌های گردشگری یا تفریحاتی که ممکن است در مکان موردنظر از آن برخودار باشید، به علاقه شما بستگی داشته و به عهده خودتان است.


تورهای یک‌روزه ارزان


تور یک‌روزه ماسوله و دریاچه سقالکسار


ماسوله، روستایی در گیلان است که نام آن برای همه ما آشناست. این روستای زیبا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال ایران است که انتخاب مناسبی برای سفرهای یک‌روزه محسوب می‌شود. زیبایی روستای ماسوله به دلیل خانه‌های قدیمی و پلکانی شکل آن است که حس و حالی خوب به انسان داده و تصاویری دیدنی و جذاب را در مقابل دیدگان مسافران قرار می‌دهد. در این‌جا می‌توانید از فروشگاه‌های صنایع دستی بازدید کنید و عروسک‌های بافتنی کوچک را به عنوان سوغاتی خریداری نمایید. اگر به دنبال یک یادگاری جذاب از سفر خود هستید، لباس محلی بپوشید و در آتلیه‌ها عکس‌های زیبا بیندازید. همچنین این فرصت را دارید که در رستورهان‌های ماسوله غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر محلی را نوش‌جان کرده و لذت سفر خود را چندبرابر کنید.
تورهایی که روستای ماسوله را در برنامه خود دارند، اغلب مسافران را تا دریاچه سقالکسار نیز همراهی می‌کنند. این دریاچه در روستای به همین نام قرار دارد. روستای سقالکار، که عنوان پاک‌ترین روستای گیلان را به خود اختصاص داده است، در شهر فومن واقع شده و حدود 2 ساعت با ماسوله فاصله دارد. آرامش دریاچه سقالکسار در کنار طبیعت سرسبز و زیبای اطراف آن، مسافران زیادی را به این سمت می‌کشاند. می‌توانید یک قایق پدالی کرایه کنید و در این دریاچه زیبا به قایق‌رانی بپردازید. اگر به دنبال تور یک‌روزه ارزان قیمت هستید، تور روستای ماسوله را از دست ندهید.


تور یک‌روزه دریاچه چورت و چشمه‌های باداب‌سورت


چورت نام دریاچه‌ای زیبا در استان مازندران است که در چهاردانگه شهرستان ساری قرار دارد. این دریاچه در سال 1318 بر اثر رانش زمین و بسته شدن مسیر آب چشمه‌های اطراف، پدید آمد. پیدایش دریاچه در میان جنگلی بکر و سرسبز، منظره‌ای جذاب و شگفت‌انگیز ایجاد کرده است که مانند آن را کمتر خواهید دید. می‌توانید ساعت‌ها در کنار این دریاچه آرام بنشینید و از تماشای زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید. علاوه بر این، امکان قایق‌سواری نیز در دریاچه وجود دارد، البته با این شرط که خودتان قایق به همراه بیاورید. دقت داشته باشید که کف دریاچه چورت پر از گیاهان و بته‌‌هاست. از این رو، شنا کردن در این دریاچه به دلیل خطرات بسیاری که دارد، ممنوع است.
اغلب تورهای دریاچه چورت، بازدید از چشمه‌های باداب‌سورت را نیز در برنامه خود قرار می‌دهند. باداب‌سورت یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعت است که تنها چند نمونه از آن در دنیا وجود دارد. باداب‌سورت دارای دو چشمه است که آب یکی از آن‌ها شور و دیگری ترش‌مزه می‌باشد. مواد معدنی موجود در این چشمه‌ها باعث ایجاد طبقه‌ها و حوضچه‌هایی بسیار زیبا و رنگارنگ در این منطقه شده و تصاویری بی‌نظیر ایجاد کرده است. مواد معدنی موجود در این آب‌ها برای درمان بیماری‌هایی چون امراض پوستی، روماتیسم، دردهای استخوانی در ناحیه پا و کمر و میگرن، مفید است.


تور یک‌روزه دریاچه چورت و چشمه‌های باداب‌سورت


تور یک‌روزه جنگل الیمستان


الیمستان نام یک روستای توریستی در شهرستان آمل استان مازندران است که به دلیل وجود رویش گیاهی با نام "الیما" به این نام خوانده می‌شود. الیسمتان جنگلی بکر و دست‌نخورده است که سرسبزی و زیبایی آن مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد. به این ویژگی‌ها، مه‌آلود بودن جنگل را نیز اضافه کنید که یک جنگل‌نوردی خاص و متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.
قله الیمستان از دیگر جاذبه‌های این جنگل دل‌انگیز است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این قله ۲۵۱۰ متر ارتفاع دارد و یکی از بهترین گزینه‌های کوهنوردی در زمستان است. یکی از جذابیت‌های کوهنوردی در الیمستان، دو گودال عمیق ده متری در مسیر قله است که به نقش پای رستم شهرت دارد. این دو گودال جای دو شهاب‌سنگ هستند که در این نقطه به یادگار گذاشته شده‌اند.
با توجه به متفاوت بودن آب و هوای این جنگل، بهتر است به زمان سفر خود دقت بیشتری داشته باشید. بهترین زمان برای رفتن به جنگل الیمستان، بهار و اوایل پاییز است. این جنگل زمستان سردی دارد، هرچند تماشای زمستان این جنگل نیز بسیار دیدنی است. جنگل الیمستان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تور یک‌روزه ارزان قیمت است که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.


تور یک‌روزه ساحل و جنگل گیسوم


وقتی نام شمال ایران را می‌شنوید، یاد دریا و جنگل‌های زیبای آن می‌افتید. اگر بخواهید یکی از این دو را انتخاب کنید، ترجیح می‌دهید روز خود را در کدام‌یک از آن‌ها بگذرانید؟ ساحل و جنگل گیسوم جایی است که می‌توانید دریا و جنگل را در کنار هم داشته باشید و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیسوم است. گیسوم یک منطقه توریستی در استان گیلان است که مورد استقبال گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت قرار دارد. در ابتدای ورود به منطقه گیسوم، وارد جاده‌ای خواهید شد که دو طرف آن را درختان بلند و سربفلک کشیده احاطه کرده‌اند. در واقع شما از یک تونل طبیعی عبور می‌کنید، تونلی که در انتها به دریای زیبای خزر ختم می‌شود.
منطقه توریستی گیسوم امکانات رفاهی کاملی دارد و همه چیز برای حضور یک خانواده مهیاست. می‌توانید ساعاتی را در آلاچیق‌های موجود در جنگل بنشینید و از تماشای درختان زیبا و سرسبز لذت ببرید یا گزینه‌هایی چون موتور چهارچرخ، پاراسل، اسب‌سواری و پاراگلایدر را در ساحل زیبای گیسوم امتحان کنید. تور سفر به جنگل و ساحل گیسوم در لیست تور یک‌روزه ارزان قیمت قرار می‌گیرد و هزینه چندانی ندارد، اما اگر بخواهید از تفریحات دریایی و سرگرمی‌های متنوع ‌آن استفاده کنید باید هزینه نسبتا زیادی بپردازید.


تور یک‌روزه جنگل الیمستان


تور یک‌روزه نمک‌آبرود


اگر به دنبال تور یک‌روزه ارزان قیمت هستید، شهرک گردشگری نمک‌آبرود را فراموش نکنید. این منطقه یکی از زیباترین بخش‌های مازندران است که سرسبزی، کوه و دریا را در کنار هم دارد. با توجه به توریستی بودن منطقه امکانات کامل رفاهی و اقامتی برای مسافران فراهم شده است. این امکانات شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه‌های متعدد، رستوران‌ها، کافه‌ها و پارکینگ می‌باشد.
در کنار جاذبه‌های طبیعی این پارک جنگلی زیبا، تفریحات و سرگرمی‌های متنوع و هیجان‌انگیزی در نمک‌آبرود دیده می‌شود که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. از جمله این سرگرمی‌ها می‌توان به تله کابین نمک‌آبرود اشاره کرد که تا ارتفاع 1050 متری بالا می‌رود. زیپ‌لاین، پل معلق، سورتمه، سینمای شش بعدی، کارتینگ، پارک دلفین‌ها و ... از دیگر تفریحات موجود در شهرک نمک‌آبرود هستند که روزی شاد و پر از هیچان را برای شما به ارمغان می‌آورند.


تور یک‌روزه تنگه کوه‌سر


تور یک‌روزه ارزان قیمت دیگری که شاید نام آن را کمتر شنیده باشید، تنگه و مجموعه آبشارهای کوه‌سر است که در بخش نشتارود شهرستان تنکابن واقع شده است. برای رسیدن به این آبشار باید از جاده‌ای خاکی عبور کنید که اطراف آن پر از درختان سرسبز و بلند بوده و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی را به وجود آورده است. اگر دوست داشته باشید می‌توانید در زیر سایه این درختان بنشینید و بساط چای و ناهار خود را راه بیندازید. با ادامه این جاده خاکی به رودخانه‌ای می‌رسید که برای تماشای آبشار باید از میان آن بگذرید.
آبشارهای کوه‌سر در منطقه‌ای بکر و دست‌نخورده واقع شده‌اند، از این رو از امکانات رفاهی برخوردار نیستند. پس به یاد داشته باشید که برای اقامت و کمپینگ در این منطقه باید تمامی گزینه‌های موردنیاز را به همراه خود بیاورید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید از جاذبه‌های دیگر منطقه مانند دینارسرا، داغ کوه، مرداب نشتارود، آبشار کمیلیه و حمام سنگی باستانی مکرود نیز بازدید کنید.


تور یک‌روزه تنگه کوه‌سر


تور یک‌روزه سیبان‌دره


سیبان‌دره یکی از پرطرفدارترین تورهای یک‌روزه است که به دلیل نزدیکی به تهران، مورد استقبال بسیاری از پایتخت‌نشینان کشورمان قرار دارد. این دره که به دره پروانه‌ها نیز مشهور است، در شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز قرار دارد. سیبان دره یکی از قدیمی‌ترین روستاهای بخش چندار است که قدمت برخی از خانه‌های آن به بالای 100 سال نیز می‌رسد. خانه‌های ساخته شده از خشت و گل، در کنار سرسبزی روستا و رودخانه زیبای هرازبند که از میان آن می‌گذرد، بخشی از جذابیت‌هایی است که می‌توانید در این منطقه نظاره‌گر آن باشید.
یکی مهم‌ترین بخش‌های سفر به سیبان‌دره، آب‌بازی و آب‌تنی در آب‌های خروشان رود هزاربند است که علاقه‌مندان را به سمت تور یک‌روزه ارزان این منطقه ترغیب می‌کند. می‌توانید ساعاتی در کنار این رود زیبا استراحت کرده و ناهار و تنقلات خود را در یک فضای شاد و پر از نشاط نوش‌جان کنید.


تور يك‌روزه مرداب هسل


هسل، یکی از زیباترین مرداب‌های ایران است که در 10 کیلومتری جنوب غربی چالوس و در دل جنگل مشل موزی قرار دارد. جذابیت این مرداب در رنگارنگ بودن آن است که هر فصل از سال به یک رنگ درمی‌آید. تغییر رنگ مرداب هسل به دلیل جلبک‌هایی است که سرتاسر آن را پوشانده‌اند. این جلبک‌ها در بهار و تابستان به رنگ سبز و در پاییز و زمستان به رنگ نارنجی و قرمز درمی‌آیند و جلوه‌ای جذاب و منحصربفرد به مرداب می‌دهند. تماشای تصویر زیبای این مرداب در محیطی آرام که تنها صدای پرندگان به گوش شما می‌رسد، یکی از زیباترین لحظاتی است که در طول عمر خود تجربه خواهید کرد. اگر دوست دارید می‌توانید کمی در اطراف این مرداب آرام قدم بزنید و در دل جنگل‌های سبز به پیاده‌روی بپردازید.
تور مرداب هسل در هر 4 فصل سال برگزار می‌شود و انتخاب بهترین فصل بستگی به نظر و سلیقه شما در انتخاب رنگ مرداب دارد. برخی از افراد بهترین زمان بازدید از مرداب را اردیبهشت و خرداد می‌دانند و تعدادی دیگر ترجیح می‌دهند رنگ زرد و نارنجی مرداب را در پاییز به تماشا بنشینند. در هر حال، در هر فصلی که قصد سفر دارید، تور یک‌روزه ارزان قیمت مرداب هسل را به یاد داشته باشید.


تور يك‌روزه مرداب هسل


در این مقاله 8 تور يك‌روزه ارزان قیمت در اطراف تهران و شمال ایران را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان برگزاری تورهای یک‌روزه، می‌توانید نگاهی به وب‌سایت کایت با آدرس www. kite.ir بیندازید و مکان بازدید، امکانات و هزینه هریک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید و بهترین انتخاب را با توجه به معیارهای خود داشته باشید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید