تفریحات مجردی ارمنستان | معرفی بهترین تفریح مجردی در ایروان
حامد مقتدایی 1399/02/15 13598 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



ایروان به عنوان پایتخت تاریخی و فرهنگی ارمنستان، چیزهای زیادی دارد که می‌تواند به بازدیدکنندگان خود ارائه دهد. این شهر به خاطر میدان‌ها، پارک‌ها، یادبودهای تاریخی و دلمه‌های خوشمزه‌اش مشهور است. بنابراین اگر به دنبال تفریحات مجردی ارمنستان هستید، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین و هیجان‌انگیزترین‌شان را برای شما گلچین کنیم و توضیحاتی مختصر از آن‌ها را به شما ارائه کنیم:

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای ارمنستان وارد صفحه "تور ایروان" شوید.


1. تماشای شهر از بلندای کَسکِید


مجتمع کَسکِید، پلکانی بسیار بزرگ با تراس‌های متعدد همراه با مجسمه‌های هنرمندانه ساخته‌شده و گل‌آرایی‌های زیبا در مرکزی‌ترین بخش شهر واقع شده است.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره سفر ارزان به ارمنستان، می‌توانید نگاهی به مقاله «چگونه سفر ارزان به ارمنستان داشته باشیم؟ معرفی 7 نکته کلیدی» بیندازید.
به بالاترین نقطه این پلکان بروید تا بتوانید چشم‌اندازی 360 درجه از شهر و کوه آرارات را پیش چشمان‌تان ببینید. بازدید از این جاذبه گردشگری، یکی از تفریحات مجردی ارمنستان است که مناسب عاشقان هنر و فرهنگ و تاریخ است، چون مرکز کافسجین از موزه هنر نیز در اواسط این پلکان جای خوش کرده است.


تماشای-شهر-از-بلندای-کَسکِید


2. پیک نیک در پارک‌های ارمنستان


در ایروان ارمنستان، پارک‌های بسیار زیادی وجود دارد که در بین‌شان، پارک لاورز (عشاق) از همه مهم‌تر و قدیمی‌تر است. در این پارک شاهد یک چشم‌انداز ژاپنی خواهید بود و مکانی است بسیار مناسب به عنوان یکی از تفریحات مجردی ارمنستان تا بتوانید پیک نیکی عاشقانه در کنار عزیزان‌تان داشته باشید یا یک بعدازظهر در آنجا استراحت کنید. در پارک قدم بزنید و از مناظر آبشارها و دریاچه‌های داخل پارک لذت ببرید.


پیک-نیک


3. آب بازی در پارک‌های آبی


در یک روز داغ تابستان به پارک آبی یروان واتر ورلد بروید تا حال و هوایی عوض کنید. این پارک آبی سه هکتاری، میزبان 12 سرسره آبشاری، 7 استخر روباز، 3 استخر سربسته و 2 محوطه مخصوص کودکان است.
به عنوان یکی از تفریحات مجردی ارمنستان می‌توانید از 2 استخر شنای بزرگ، 3 استخر کنار سرسره‌های آبی و یک استخر اختصاصی در کنار غرفه‌های فروش خوراکی و رستوران این پارک آبی بازدید کنید.
از اینجا می‌توانید به هتل آب درمانی آکواتک بروید و از وجود چشمه آب معدنی و یک باشگاه ورزشی استفاده کنید. در آنجا نیز 2 استخر بزرگ و امکاناتی برای دیوارنوردی وجود دارد.


آب-بازی


4. اسکیت‌سواری روی یخ


در ماه‌های زمستان، یکی از بزرگترین استخرهای روباز در یروان واتر ورلد، با یک لایه یخی 500 متر مربعی پوشانده می‌شود و موقعیتی بسیار ایده‌آل و سرگرم‌کننده را برای اسکیت‌سواری فراهم می‌کند.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره خرید در ارمنستان، می‌توانید نگاهی به مقاله «راهنمای جامع خرید در ایروان | از ارمنستان چی خرید کنیم؟» بیندازید.
گزینه دیگر پیش‌روی‌تان برای اسکیت‌سواری روی یخ، به عنوان یکی از تفریحات مجردی ارمنستان، رفتن به دریاچه سوآن و اسکیت‌سواری در کنار محلی‌هاست. این دریاچه درست در کنار خانه اپرا واقع شده و مکانی بسیار فوق‌العاده برای اسکیت‌سواری حین لذت بردن از تماشای مناظر اطراف است.


اسکیت‌سواری


5. خوشمزه‌گردی در ارمنستان


غذاهای ارمنی بسیار خوشمزه، دلچسب و خوش‌عطر و طعم هستند. از بهترین غذاهای ارمنستان می‌شود به آش، کباب و چلوگوشت اشاره کرد. یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید بهترین غذاهای ارمنی را به عنوان یکی از تفریحات مجردی ارمنستان، همچون باربیکیو و ماهی امتحان کنید، در رستوران‌های رازدان گورج است. رستوران‌هایی که وعده‌های غذایی‌اش را با نوای موسیقی فولکلور سنتی همراه می‌سازد.


تفریحات-مجردی-ارمنستان


6. گوش دادن به موسیقی


ایروان گزینه‌های متعدد برای عاشقان موسیقی پیش پای‌شان می‌گذارد، همچون اپرا، موسیقی فولکلور، راک یا حتی موسیقی‌های مناسب رقص و پایکوبی. رستوران‌ها، پارک‌ها، تالارهای کنسرت، مراکز سرو نوشیدنی، همگی در شهر شما را به عنوان یکی از تفریحات مجردی ارمنستان به گوش کردن به موسیقی تشویق می‌کنند.
پلکان کَسکِید و پارک لاورز در بهار و تابستان میزبان کنسرت هستند. تئاتر اپرای ایروان و خانه موسیقی کومیتاس چمبر نیز به برگزاری اپراها، سمفونی‌ها و مراسم باله مشغول‌اند. علاوه بر موارد فوق، برای شنیدن موسیقی می‌توانید به سراغ کافه‌های جاز و مراکز سرو نوشیدنی کارائوکی بروید.


تفریحات-مجردی-ارمنستان


7. تماشای مسابقات فوتبال


در لیگ فوتبال ارمنستان، 5 تیم حضور دارند؛ آرارات ایروان، اربونی، پیونیک، باناناتس و آلاشکرت. علاوه بر این‌ها، تیم‌های بسیار زیادی در لیگ‌های کوچک‌تر حضور دارند. ایروان نیز میزبان استادیوم‌های فوتبال متعددی است که بزرگ‌ترین‌شان استادیوم رازدان است که متعلق به تیم آرارات ایروان می‌باشد. زمین اصلی تیم ملی فوتبال ارمنستان هم، استادیوم جمهوری وازگن سارگسین است.
شما به عنوان یکی از تفریحات مجردی ارمنستان بلیط‌های دقیقه‌ آخری برای مسابقات تهیه کنید و پس از بازدید از شهر به تماشای یک مسابقه فوتبال سرگرم‌کننده بنشینید.


تفریحات-مجردی-ارمنستان


برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره جاذبه‌های گردشگری ارمنستان، می‌توانید نگاهی به مقاله «جاذبه‌های گردشگری ارمنستان | معرفی 9 جاذبه برتر ارمنستان» بیندازید.
در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از تفریحات مجردی ارمنستان از اسکیت‌سواری تا خوشمزه‌گردی آشنا کردیم. اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور ارمنستان راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید