پر طرفدار ترین جاهای دیدنی بلغارستان
2750 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تا از جاهای دیدنی بلغارستان که گردشگران را جلب می‌کند


بلغارستان کشوری اروپایی که در ناحیه جنوب شرقی اروپا قرار دارد و هم مرز با ترکیه و قبرس است. ساحل زیبای دریای سیاه نیز از جاهای دیدنی بلغارستان است که طبیعت این منطقه را تحت تأثیر قرار داده و گردشگران زیادی را هر ساله به خود جلب می‌کند. پایتخت بلغارستان، صوفیه؛ یکی از دیدنی‌ترین شهرهای این کشور است. طبیعت بسیار زیبای بلغارستان با آب و هوای متنوع باعث شده، یکی از صادرات مهم این کشور، عطر گل رز باشد که برندی بین‌المللی است. بسیاری از گردشگران ایرانی برای دیدن جاهای دیدنی بلغارستان به این منطقه سفر می ‌کنند.


1- Varna وارنا از زیباترین جاهای دیدنی بلغارستان


در کنار دریای سیاه؛ شهر ساحلی وارنا وجود دارد که از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است و در روزهای تابستان یکی از مقاصد پر تردد در بلغارستان است. از جاهای دیدنی بلغارستان که در شهر وارنا حتما باید از آن بازدید کنید؛ کلیسای جامع این شهر است که برای مسیحیان ارتدکس است و از دیگر جاهای دیدنی بلغارستان در این شهر گرمابه های رمی وارنا است که بسیار تماشایی است و از جاذبه‌های تاریخی این منطقه به شما می‌رود.


2- Sofia صوفیه از زیباترین جاهای دیدنی بلغارستان


پایتخت دیدنی بلغارستان صوفیه نام دارد که یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی بلغارستان است. این شهر تاریخ بلغاری‌ها را در دل خود جای داده است. که یادگارهای دوران حکومت شوروی و بیزانس در آن قرار دارد. کلیسایی با گنبدی طلایی و معماری منحصر به فرد به نام کلیسای جامع الکساندر نوسکی صوفیه در این شهر وجود دارد که از بزرگترین کلیساهای جهان محسوب می‌شود و گردشگران را برای بازدید از جاهای دیدنی بلغارستان به این منطقه می‌کشاند.


3- Bansko یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی بلغارستان مناسب برای اسکی


اگر به ورزش اسکی علاقه دارید یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی بلغارستان Bansko است که می‌توانید برای تفریحات ورزشی خود آنجا را انتخاب کنید که در اروپای شرقی بسیار مشهور هستند که علاوه بر اسکی می‌توانید در هتل‌های درجه یک این منطقه اقامت کنید و از منظره سفید پوش برفی بانسکو لذت ببرید و در کافه های آن بنشینید و در آن هوای سرد یه قهوه داغ نوش جان کنید.


4- Sunny Beach از استانداردترین جاهای دیدنی بلغارستان


اگر قصد دارید به یک ساحل بی‌نظیر و بزرگ که دارای استانداردترین عوامل زیست محیطی و کیفیت بالای منطقه است بروید ساحل Sunny Beach انتخاب مناسبی است که از استانداردترین جاهای دیدنی بلغارستان محسوب می‌شود. این ساحل علاوه بر تفریحات ساحلی دارای اقامت‌گاه‌های بی‌نظیر و رستوران‌های درجه یک نیز برخوردار است و مراکز خرید بسیار جذابی دارد که گردشگران را برای دیدن جاهای دیدنی بلغارستان به خود جلب می‌کند.


5- Nessebar نِسِبار از جاهای دیدنی بلغارستان در استان بورگاس


یکی دیگر از جاهای دیدنی بلغارستان که در کنار ساحل دریای سیاه قرار دارد شهر زیبای نسپار است که فهرست آثار جهانی یونسکو قرار دارد و به خاطر جاذبه های تاریخی فراوانی که دارد بسیار دیدنی است و توصیه می‌شود در بین جاهای دیدنی بلغارستان حتما از این منطقه دیدن کنید. در خیابان‌های سنگ فرش شده این شهر ساحلی قدم بزنید و بناهای تاریخی، قلعه‌های قدیمی و کلیساهای به جا مانده از تاریخ را نگاه کنید که قدمت و اصالت بلغارستان را به رخ می‌کشد. اگر به مکان‌های تاریخی علاقه‌مند هستید در لیست جاهای دیدنی بلغارستان نسبار را در اولویت قرار دهید.



تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید