بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی | معرفی 5 هتل برتر 4 ستاره
حامد مقتدایی 1399/01/26 3175 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره در شهر کوش آداسی ترکیه بپردازیم. کوش آداسی طیف گسترده‌ای از هتل‌های مختلف را داراست که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای سفر به این شهر در نظر گرفته‌اید، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی معمولا با خدمات All بیشتر به درد سفرهای لاکچری می‌خورد و هتل‌های سه ستاره کوش آداسی مناسب سفرهای اقتصادی به این شهر هستند و در این بین اگر می‌خواهید با هزینه‌ای معقول کیفیت مناسبی از هتل دریافت کنید، باید به دنبال هتل‌های 4 ستاره این شهر باشید. همچنین توجه داشته باشید برای این که این هتل‌ها را بتوانید با قیمت ارزان‌‌تر رزرو نمایید باید همراه تور به کوش آداسی سفر کنید که برای مشاهده لیست تورها، می‌توانید وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

1.هتل ایلایدا آوانتگارد


هتل ایلایدا آوانتگارد، از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، یک هتل با جوی رمانتیک است که خدماتی همچون تلویزیون با صفحه نمایش تخت، مینی‌بار و تهویه هوا و وای‌فای رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. مهمانان به خدمات پیشخوان 24 ساعته، سرویس اتاق و نگهبانی در حین اقامت‌شان در این هتل دسترسی دارند.
همچنین، استخر و صبحانه رایگان به شما کمک می‌کند که سفرتان به کوش‌ آداسی بسیار لذت‌بخش شود. یکی از تماشایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر، یعنی قلعه کوش آداسی در 0.7 مایلی این هتل واقع شده است. مسافرانی که می‌خواهند از خوردن یک کباب دونر لذت ببرند می‌توانند به رستوران ارزینکن یا اُز اورفا در نزدیکی این هتل بروند. رستوران ازلم نیز گزینه بسیار مناسبی است.
هتل ایلایدا آوانتگارد، از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 22 و 30 مایل فاصله دارد. همچنین رستوران‌های ارزینکان، مارویستا، سارای و گرین گاردن برادرز، به ترتیب با هتل 6، 2، 5 و 5 دقیقه فاصله دارند.


هتل-ایلایدا-آوانتگارد


2. هتل دابل تری بای هیلتون


این هتل از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، در مرکز شهر واقع شده و در فاصله 50 دقیقه‌ای از فرودگاه ازمیر عدنان مندرس و در نزدیکی سایت‌های تاریخی و فروشگاه‌های بسیار زیادی واقع شده است. از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت، استخر، مرکز فیتنس در کنار باشگاه بدنسازی، محل سرو نوشیدنی و استراحت، حمل‌ونقل فرودگاهی، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، سونا، استخرهای روباز و بسته، صبحانه سلف سرویس، ماساژ، پیشخوان 24 ساعته، خدمات خشکشویی و اتوشویی اشاره داشت.
هتل دابل تری بای هیلتون، از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 23 و 29 مایل فاصله دارد. همچنین خانه استیک ترانشه، رستوران مزگیت، غذاخوری لیمن بالیک و خانه استیک اچی به ترتیب 5، 2، 3 و 5 دقیقه فاصله دارد.


هتل-دابل-تری-بای-هیلتون


3. هتل پالوما


هتل پالوما یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، هتلی است مخصوص بزرگسالان است که در میان باغ‌‌ها واقع شده که دیوارهای سفیدرنگ و سقف‌های کاشی‌کاری‌شده قرمزرنگ دارد. تراس‌های مناسب آفتاب‌گیری و استخرهای شنا که اطراف‌شان درخت کاشته شده است و گوشه‌های دنج بسیاری برای استراحت و لذت بردن از نوشیدنی‌های‌تان وجود دارد.
در این هتل، یک محل سرو نوشیدنی و دو رستوران در کنار یک کافی‌شاپ واقع شده است.
حال‌وهوای محیط هتل پالوما چشم‌انداز بسیار زیبایی از خلیج را در پیش چشمان‌ شما می‌گذارد. کوش آداسی مارینا، یکی از بزرگترین اسکله‌های ترکیه، طیفی از رستوران‌های ارائه‌دهنده غذاهای دریایی را به خود دیده و مرکز آن محلی است مناسب برای خوردن و نوشیدن.
هتل پالوما، از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 23 و 29 مایل فاصله دارد. همچنین این هتل از خانه استیک ترانشه، رستوران مزگیت، رستوران بوتارگا و کافی‌شاپ کپتین، به ترتیب 3، 1، 5 و 6 دقیقه فاصله دارد.


هتل-پالوما


4. هتل پانوراما هیل


هتل پانوراما هیل، از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، مکانی است فوق‌العاده برای استراحت و احیای زندگی. این هتل به خاطر محیط فوق‌العاده آرام و نزدیکی‌اش به رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری مشهور و شناخته‌شده است.
این هتل ارائه‌دهنده طیفی از انواع امکانات در اتاق‌هایش همچون تلویزیون با صفحه نمایش تخت، یخچال، تهویه هوا و وای‌فای رایگان است. خدمات پیشخوان 24 ساعته، سرویس‌ اتاق، و نگهبانی در کنار استخر و صبحانه و پارکینگ رایگان اقامت‌‌تان را بسیار آرامش‌بخش خواهد ساخت.
برای غذا هم می‌توانید بهترین غذاهای آسیایی را در رستوران هنگ کنگ و جیو امتحان کنید. اقامت در هتل پانوراما هیل با دکوراسیون نمای خارجی و داخلی اتاق‌ها و محوطه اطراف استثنایی‌اش، سفر شما را چه تجاری باشد چه تفریحی، خاطره‌انگیز می‌کند.
هتل پانوراما هیل، از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 23 و 29 مایل فاصله دارد. همچنین از رستوران‌های مزگیت، غذاخوری لیمن بالیک، خانه استیک اچی و رستوران آنتپلی ات، به ترتیب 13، 9، 8 و 7 دقیقه فاصله دارد.


هتل-پانوراما-هیل


5. هتل سوهان


هتل سوهان از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، محیطی آرامش‌بخش و ایده‌ال را همراه با فضای شیک و لوکس برای اقامت‌تان در ترکیه فراهم می‌کند. سبک نوآورانه و خلاقانه معماری آن یک فضای شگفت‌انگیز به ارمغان آورده است.
از امکانات هتل سوهان می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت وای‌فای، مرکز فیتنس، استخر، صبحانه رایگان، ساحل، حمل‌ونقل فرودگاهی، سونا، استخرهای روباز و بسته، رستوران، اتاق ملاقات، مرکز آب درمانی و ماساژ، حمام‌های سنتی، سالن آرایش، تراس بزرگف خدمات خشکشویی و اتوشویی اشاره کرد.
هتل سوهان، از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، از فرودگاه‌های ساموس و عدنان مندرس به ترتیب 24 و 28 مایل فاصله دارد. همچنین از غذاخوری لیمن بالیک، خانه استیک اچی و رستوران آنتپلی ات به ترتیب 15، 13 و 13 دقیقه فاصله دارد.

صفحات مرتبط:


هتل-سوهان


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کوش آداسی، از هتل ایلایدا آوانتگارد تا هتل سوهان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به کوش آداسی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور کوش آداسی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید