از بزرگترین غار جهان تا شکم‌گردی در تور ویتنام
4125 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


یکی از بهترین مقاصد گردشگری که در اقیانوس آرام قرار داره، ویتنام هست که گردشگران زیادی رو از سراسر دنیا به خودش جلب می‌کنه. اگه با تور ویتنام کایت همراه باشی می‌تونی بدون هیچ دغدغه‌ای به یه سفر خاطره‌انگیز بری و صفر تا صد سفرت رو به ما بسپاری؛ از خرید بلیت هواپیما تا رزرو هتل و خرید تور ویتنام و... کایت مجری تورهای اقساطی داخلی و خارجی هست که تو هم می‌تونی بدون ضامن، تنها با داشتن دسته چک و پرداخت 20 درصد به تور ویتنام بری و کلی خاطره‌سازی کنی. بعداً که از سفر برگشتی به صورت اقساطی هزینه سفرت رو پرداخت می‌کنی. در این مقاله با کایت جهان‌گرد همراه شو تا با تفریحات هیجان‌انگیز تور ویتنام بیشتر آشنا بشی.

این تفریحات رو در تور ویتنام فراموش نکن


شکموها تور ویتنام رو از دست ندن!


اگر رژیم داری قیل از این که به هانوی و تور ویتنام بری؛ بهت پیشنهاد می‌کنم که رژیم رو فراموش کن و دلی از عزا در بیار. هر نوع غذایی که فکرش رو بکنی با مناسب‌ترین قیمت‌ها در هانوی وجود داره که گردشگران زیادی رو به شکم‌گردی ترغیب می‌کنه. دکه‌های اغذیه فروشی هانوی، همیشه پر از شکموهایی هست که عاشق غذاهای شرقی و ویتنامی هستن. برای برنامه شکم‌گردی در تور ویتنام غذاهای زیر رو فراموش نکن:
•    بی بی کیو خیابانی
•    غذای Gôi Cuon
•    غذای Bánh Xèo
•    فو Pho
•    بان می  Bahn Mi
•    بون چا هانوی Bun Cha Hanoi
•    چاکا  Cha ca
•    کائو لائو  Cao lau

شکموها تور ویتنام رو از دست ندن


کایتینگ؛ از تفریحات هیجان‌انگیز تور ویتنام


هیجان رو چاشنی سفرت کن و سوار موج‌های ویتنام شو و کایتینگ رو در تور ویتنام تجربه کن. این ورزش پرطرفدار یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات تور ویتنام هست که نباید تجربه کردنش رو از دست بدی.

از تفریحات هیجان‌انگیز تور ویتنام


بازدید از بزرگترین غار جهان در تور ویتنام


Hang Son Doong؛ بزرگترین غار جهان هست که در دل ویتنام قرار داره و وسط پارک ملی Phong Nha-Ke Bang گردشگران زیادی رو در تور ویتنام به خودش جلب می‌کنه. امکاناتی در غار وجود داره که حتی می‌تونی یه شب رو هم توی غار بخوابی و زیپ لاین، یه حمام گودالی، قایق‌رانی و... از جمله تفریحاتی هست که باید در این غار تجربه کنی. فراموش نکن که اگه داخل غار عکس بگیری باید بری زندان و آب خنک بخوری. پس لطفا برای گرفتن عکس هیجان زده نشو! ورودی این غار در تور ویتنام رایگان هست.
ساعت‌های بازدید از غار:
سه شنبه - پنجشنبه: 07:30 - 10:30
شنبه و یکشنبه: 07:30 - 11:00

بازدید از بزرگترین غار جهان در تور ویتنام


 شهر تاریخی هانوی و موزه‌گردی در تور ویتنام


اگه دوست داری با فرهنگ و مردم ویتنام بیشتر آشنا بشی سری به موزه مردم‌شناسی در تور ویتنام بزن و اگه دوست داری ببینی در طول جنگ چه اتفاقاتی به سر این کشور زیبا افتاده؛ حتما موزه جنگ ویتنام رو ببین. یه موزه خیلی ترسناک وجود داره که به هتل هیلتون ویتنام معروفه که شکنجه‌گاه سربازای آمریکایی بوده که امروز تبدیل به یه موزه پربازدید شده. موزه‌های زیر رو برای بازدید در تور ویتنام از دست نده:
•    بازدید از موزه مردم شناسی در تور ویتنام  Vietnam Museum of Ethnology؛
•    زندان هو آلو  Hoa Lo Prison؛
•    موزه جنگ  War Remnants Museum؛
•    موزه پزشکی سنتی ویتنام  Museum of Traditional Vietnamese Medicine؛
•    موزه تاریخ ویتنام  Museum of Vietnamese History.

 شهر تاریخی هانوی و موزه‌گردی در تور ویتنام

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید