راهنمای جامع تفریحات مجردی گرجستان همراه با عکس
حامد مقتدایی 1399/01/19 5854 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تفریحات مجری گرجستان، از زیپ‌لاین بر فراز باغ‌های گیاه‌شناسی تا چرخ‌وفلک‌سواری در شهربازی متاتسمیندا، سالانه گردشگران بسیاری از ایران را به سوی خود می‌کشاند.
در ادامه 8 مورد از تفریحات مجردی گرجستان همراه با تصاویرشان آورده شده است:


1. از نوشیدنی‌های گرجستان بچشید.


نوشیدنی‌های گرجستان در سراسر اروپا به لحاظ طعم و مزه و خوشمزگی استثنایی که دارد، شهره شده است. یکی از دلایل آن، وجود شرایط دمایی محیطی بسیار مناسب در استان کاختی همراه با قرن‌ها تجربه افراد محلی در درست کردن چنین نوشیدنی‌هایی است.
تقریباً در تمام کافه‌ها و رستوران‌های شهرهای گرجستان می‌توانید در کنار دوستان‌تان به عنوان یکی از تفریحات مجردی گرجستان، به سراغ نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه بشتابید.


2. در سواحل گرجستان، آفتاب بگیرید.


بیشتر سواحل کشور گرجستان صخره‌ای هستند و حین رفتن به ساحل باید حتماً از کفش‌های مناسب استفاده کنید، تا آسیبی به پای‌تان وارد نشود. اما نکته جالب‌توجه اینجاست که بیشتر سواحل گرجستان، امن و بکر هستند و لحظات هیجان‌انگیزی را می‌توانید در کنار درختان واقع در این سواحل در کنار دوستان‌تان به عنوان یکی از تفریحات مجردی گرجستان تجربه کنید.
از بهترین سواحل گرجستان می‌توان به این چند مورد اشاره کرد: تایبی آیلند، سارپی، کابولیتی، سنت سیمونز آیلند و کواریتی.


آفتاب-گرفتن-در-سواحل-از-تفریحات-مجردی-گرجستان


3. در محله آبانوتوبانی، از ماساژ و حمام لذت ببرید.


یکی از تفریحات مجردی گرجستان در شهر تفلیس، محله حمام‌های گوگردی آبانوتوبانی است. گرمابه‌های متعددی در این محله دارای بخش‌های جداگانه خانم‌ها و آقایان (با هزینه ورودی تقریبی بین 5 تا 10 لاری گرجستان) یا اتاق‌های اختصاصی با هزینه 40 تا 90 لاری گرجستان به ازای هر ساعت بسته به نوع اتاق پیش روی‌تان قرار دارد. یک ماساژ درست و حسابی و فوق‌العاده برای‌تان 20 لاری گرجستان بیشتر آب می‌خورد اما ارزشش را دارد.


حمام-و-ماساژ-سنتی-از-تفریحات-مجردی-گرجستان


4. با زیپ‌لاین، هیجان واقعی را تجربه کنید.


یکی از محبوب‌ترین تفریحات مجردی گرجستان، زیپ‌لاین است که در سال 2017 در قلعه ناریکالا راه‌اندازی شده است. بین ساعات 11 ظهر تا 9 شب، می‌توانید به سراغ این جاذبه تفریحی فوق‌العاده بروید و از کابل 275 متری با ارتفاع 30 متری‌اش استفاده کنید. قلمروی واقع در نزدیکی کابل زیپ‌لاین تفلیس، از ناریکالا آغاز و به باغ گیاه‌شناسی ختم می‌شود.


5. تا نیمه‌شب خوش‌گذرانی کنید.


یکی از مراکز سرو نوشیدنی محلی است که در سال 2013 در مهمان‌خانه فابریکا افتتاح شده و به یکی از مراکز تجمع مشهور هم برای افراد محلی و هم گردشگران ایرانی به خاطر پخش موسیقی‌های زنده‌اش بدل شده است. دکوری غیر معمول و جذاب در کنار منویی بلندبالا از انواع و اقسام نوشیدنی‌ها، پیش‌روی‌تان قرار خواهد داشت. شب‌های اقامت‌تان در گرجستان را می‌توانید، با خوشگذرانی در این مرکز سرو نوشیدنی به صبح برسانید.


خوشگذرانی‌های-شبانه-از-تفریحات-مجردی-گرجستان


6. رقص و پایکوبی را در باسیانی تجربه کنید.


شاید خیلی اهل حضور یافتن در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا نباشید، اما اگر قصد دارید با یکی از پرسروصداترین و فوق‌العاده‌ترین باشگاه‌های گرجستان روبرو شوید، می‌توانید به سراغ اولین باشگاه تکنو واقع در یک استخر شنای شوروی در زیر استادیوم دینامو تفلیس، یعنی باسیانی بروید.


رقص-و-پایکوبی-از-تفریحات-مجردی-گرجستان


7. اوج هیجان را در شهربازی متاتسمیندا تجربه کنید.


از تفریحات مجردی گرجستان، می‌توان به خوشگذرانی در شهربازی متاتسمیندا به شرح زیر اشاره کرد:
ترن هوایی (با ارتفاع 25 متری و گذر از پیچ‌ها در عرض 1.30 ثانیه با وجود 24 صندلی و طول دور کامل 1 دقیقه و ثانیه‌ای)، رفتینگ در سرسره آبی (با دو سرسره 12 متری و 6 متری)، قلعه ارواح، چرخ و فلک بزرگ متاتسمیندا (44 کابین 6 نفره با ارتفاع 65 متری بر فراز شهر تفلیس)، قایق دیوانه، ماشین‌های کوبنده، درخت رقصان و قطار پارک.


چرخ‌وفلک‌سواری-از-تفریحات-مجردی-گرجستان


8. از اتاق فرار آپارتمان شماره 33 فرار کنید.


اتاق‌های فرار روزانه بر محبوبیت‌شان در سراسر جهان افزوده می‌شود و تفلیس نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین اتاق‌های فرار پایتخت گرجستان، یک فرار هیجان‌انگیز را تجربه کنید، به شما آپارتمان شماره 33 با سبک و سیاق مربوط به دوران شوروی و بازی‌های IQB را پیشنهاد می‌کنیم.
به عنوان یکی از تفریحات مجردی گرجستان، این اتاق، در زیرزمین یک مهمانخانه در محله ورا واقع شده است، و بازی آن برای هر نفر 20 لاری گرجستان هزینه‌ برای‌تان دارد و با مجموعه‌ای عجیب‌وغریب و پیچیده و سرگرم‌کننده روبرو می‌شوید.


فرار-از-آپارتمان-33-از-تفریحات-مجردی-گرجستان


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از انواع تفریحات مجردی در گرجستان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به گرجستان را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور گرجستان راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1401/03/08

    ایا احتمال دیپورت سفر بدون خانواده برای گرجستان میباشد

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید