راهنمای جامع تفریحات مجردی آنتالیا همراه با عکس
حامد مقتدایی 1399/01/16 6246 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تفریحات مجردی آنتالیا، از رفتینگ‌ در رودخانه‌های پرخروش تا آب‌چترسواری، پاراگلایدینگ، اسکی و شنا، سالانه گردشگران بسیاری از ایران را به سوی خود می‌کشاند.
در ادامه 8 مورد از تفریحات مجردی آنتالیا همراه با تصاویرشان آورده شده است. همچنین می‌توانید برای مشاهده تفریحات مجردی استانبول وارد صفحه "لیست تفریحات مجردی استانبول" شوید.


1. غواصی در دریای مدیترانه


آنتالیا، مروارید دریای مدیترانه، یکی از زیباترین دنیای زیرآبی جهان را به خود اختصاص داده است و شما می‌توانید در سفرتان به کشور ترکیه، یکی از بهترین تفریحات مجردی آنتالیا را غواصی در دنیای بی‌همتا و تماشایی زیر آب دریای مدیترانه و گونه‌های آبزی بی‌شمارش بدانید. شما مستقیماً از هتل‌تان برای تجربه یک غواصی در کنار غذادهی به آبزیان به دل دریا می‌زنید و ناهارتان را نیز در یکی از سواحل اطراف با آب‌وهوای استثنایی که دارد، میل می‌کنید.


غواصی-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


2. کشف دنیای شبانه


در ساحل لارای آنتالیا می‌توانید یکی از بهترین مهمانی‌های زندگی‌تان را در کنار ساحل با رقص و پایکوبی در کنار مراکز سرو نوشیدنی و رستوران‌های ساحلی با همهمه‌ای لذت‌بخش، تجربه کنید. زندگی شبانه آنتالیا، یکی از آن دسته عواملی است که گردشگران را از سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین تفریحات مجردی آنتالیا روانه ترکیه می‌کند.


خوش‌گذرانی‌های-شبانه-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


3. رفتینگ ماجراجویانه


یکی از بهترین تفریحات مجردی آنتالیا و پرطرفدارترین ورزش‌های چند سال اخیر، رودنوردی در رودخانه‌های پرخروش کوپرولو کنیون است. می‌توان آن را یکی از بهترین نقاط جهان برای رفتینگ دانست. یک راهنمای باتجربه در کنار 8 الی 10 ده نفر، شما و دوستان‌تان را در یک مسافت 14 کیلومتری هیجان‌انگیز همراهی می‌کنند. این تجربه شگفت‌انگیز دو ساعت و نیم به طول مینجامد و بهترین زمان برای انجامش نیز ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر (ایام تابستان) خواهد بود.


رفتینگ-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


4. آب‌چترسواری


آنتالیا را می‌توان یکی از مراکز ورزش‌های آبی و فعالیت‌های ماجراجویانه در ترکیه دانست. آب‌چترسواری از آن دسته تفریحات مجردی آنتالیا محسوب می‌شود که همان پاراگلایدینگ آبی یا پاراگلایدینگ روی قایق است. شما در حین تجربه این ورزش هیجان‌انگیز، آنتالیا با مناظر فوق‌العاده‌ای از شهر آنتالیا روبرو می‌شود و در طول مسیر کاپیتان پروازی مراقب شماست.


آب‌چترسواری-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


5. پاراگلایدینگ


یک تجربه باورنکردنی برای حضور در آسمان و تحسین زیبایی‌های اطراف که خدمات شاتل آن را تورهای مختلف دایر در هتل‌های محل اقامت‌تان در آنتالیا می‌توانند در اختیارتان قرار دهند. پرواز بر فراز تپه‌های آچکالی بین 15 الی 25 دقیقه طول خواهد کشید و میزان تغییر آن بسته به شرایط آب‌وهوایی دارد. شما از تماشای مناظر بی‌نظیر کوه‌های تائوروس، مرکز شهر آنتالیا و دریاچه کلئوپاترا لذتی وصف‌ناشدنی خواهید برد.


پاراگلایدینگ-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


6. بازدید از آکوالند


از امکانات تفریحی پارک آکوالند، بزرگترین پارک آبی شهر، یکی از بهترین جاها برای تفریحات مجردی آنتالیا می‌توان به وسایل بازی مختلف، استخرهای مخصوص سنین گوناگون، موسیقی، مسابقات تفریحی و رستوران و کافی‌شاپ و فروشگاه لوازم ورزشی و سرزمین دلفین‌ها اشاره کرد.
سرسره‌های آکوالند به صورت روباز و روبسته یا تونلی همراه با تیوپ و بدون تیوپ، یوشکل با طراحی‌های بسیار زیبا هستند. استخرهای متعدد برای استراحت و ریلکس شدن، تماشای موسیقی زنده در کنار امکانات آفتاب‌گیری و انواع ماساژهای ترکی در آکوالند وجود دارد. جامپینگ از ارتفاع 70 متری به کمک راهنمایان و همراه با وسائل ایمنی نیز از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های آکوالند است.


بازدید-از-آکوالند-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


7. اسکی


بهترین گزینه‌های اسکی نیز به عنوان یکی از ماجراجویانه‌ترین تفریحات مجردی آنتالیا را می‌توانید در فاصله 50 کیلومتری از مرکز شهر در ساکلیکنت دنبال کنید. این منطقه اسکی در تپه‌های توروس، بیداگلاری و غرب آنتالیا واقع شده است. یک تجربه شگفت‌انگیز از اسکی در کوهی از برف که در زمستان‌های آنتالیا انتظار شما را می‌کشد.


اسکی-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


8. شنا


عاشقان شنا می‌دانند که آنتالیا یکی از بهترین نقاط فعالیت‌های گردشگری تفریحی برای ورزش‌های آبی محسوب می‌شود. برخی از مناسب‌ترین جایگاه‌ها برای شنا در بین صدها موارد موجود، کونیالتی، ساحل لارا، ساحل کلئوپاترا، خلیج پاپاز، خلیج کورسان و ساحل پاتارا هستند. این سواحل بی‌نظیر و باورنکردنی ایده‌آل شناگران برای کسب تجربیات فراموش‌نشدنی می‌باشند.


شنا-از-تفریحات-مجردی-آنتالیا


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از انواع تفریحات مجردی در آنتالیا آشنا کردیم. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور آنتالیا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید