بهترین هتل‌های 4 ستاره ایروان | معرفی 5 هتل برتر 4 ستاره
علیرضا مشرقی 1399/01/13 2525 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



ایروان، پایتخت کشور ارمنستان، یکی از شهرهای مهم توریستی برای ایرانیان محسوب می‌شود. هزینه سفر به این کشور تقریبا پایین است و با مخارج نسبتا کمی می‌توانید از ارمنستان بازدید نمایید. از این رو گردشگران ایرانی زیادی جذب کشور ارمنستان و مخصوصا شهر زیبای ایروان می‌شوند. تورهای زمینی و هوایی زیادی به مقصد ایروان برگزار می‌شوند و مساله این است که شما چه پرواز، کدام هتل و چه نوع خدماتی را برای سفر خود انتخاب کنید. ایروان یک شهر گردشگری و توریستی به شمار می‌آید و از این رو می‌توانید شاهد ده‌ها و بلکه صدها هتل مختلف در آن باشید. از این رو انتخاب هتل متناسب با بودجه و شرایط شما، می‌تواند تبدیل به یک چالش بزرگ شود. هتل‌های چهار ستاره برای کسانی که به دنبال خدماتی مناسب و باکیفیت هستند و در عین حال می‌خواهند هزینه سفر خود را تا حد امکان مدیریت کنند، گزینه مناسبی به شمار می‌آیند. اما تعداد ستاره تنها معیار تشخیص کیفیت خدمات هتل نیست. به همین خاطر ما قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های 4 ستاره ایروان آشنا کنیم. در این مقاله پنج مورد از بهترین هتل های 4 ستاره ایروان را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با کایت همراه شوید و برنامه ریزی دقیقی را برای سفر خود به ایروان انجام دهید و همچنین در صورتی که می‌خواهید از قیمت تورهای ایروان مطلع شوید، صفحه "تور ایروان" را مشاهده بفرمایید.


بهترین هتل های 4 ستاره ایروان


همانطور که اشاره کردیم، هتل‌های زیادی در شهر زیبای ایروان مشغول به کار هستند. اما بی‌شک بیش از نیمی از لذت سفر، در انتخاب هتل مناسب خلاصه می‌شود. از طرفی اگر یک جستجو ساده در گوگل داشته باشید، خواهید دید که چندین و چند هتل چهار ستاره مختلف در ایروان مشغول به کار هستند. به همین خاطر، انتخاب برای مسافران ایرانی که هیچ شناختی نسبت به این هتل‌ها ندارند، بسیار دشوار خواهد بود. پس ما قصد داریم تا با در نظر گرفتن نظرات کاربران خارجی نسبت به هتل‌های چهار ستاره ایروان، 5 مورد از بهترین‌های آنها را انتخاب کرده و به شما نشان دهیم.


هتل مینوتل برسام سوئیت ایروان


هتل مینوتل یکی از هتل‌های چهار ستاره معروف ایروان به شمار می‌آید که دقیقا در مرکز شهر ایروان واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی دارد. شما می‌توانید با پای پیاده، از هتل تا میدان ریپابلیک را تنها در پنج دقیقه بپیمایید. کیفیت خدمات هتل مینتول بسیار بالا است و همین مساله باعث شده تا آن را جزء بهترین هتل های 4 ستاره ایروان قرار دهیم. در حقیقت می‌توان گفت که کیفیت خدمات این هتل چهار ستاره، با لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره ایروان هیچ تفاوتی ندارد و این کسری یک ستاره‌ای را مدیون فضای نسبتا کوچکی است که نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره دارد. در این هتل می‌توانید از انواع امکانات پنج ستاره همانند استخر، سالن ورزشی، بار، کلوب، صبحانه سلف سرویس، اینترنت داخل اتاق، تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق امانات و سایر خدمات لوکس استفاده نمایید. اما جالب است بدانید که با وجود ارائه چنین خدمات لوکس و ارزنده‌ای، هزینه کمتری نسبت به هتل‌های پنج ستاره پرداخت خواهید کرد.

هتل-مینوتل-برسام-سوئیت-ایروان


هتل پلازا


معمولا از نام پلازا برای اماکن خیلی لوکس و شیک استفاده می‌شود و هتل پلازا ایروان نیز از این قاعده مستثنا نیست و باید بدانید که این هتل جزو بهترین هتل های 4 ستاره ایروان به شمار می‌آید. این هتل تا تئاتر معروف اپرا ایروان تنها پنج دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی قلب تپنده شهر زیبای ایروان، یعنی میدان جمهوری واقع شده است. این هتل با 84 اتاق، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز خود بوده و انواع امکانات رفاهی همانند حمام خصوصی، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن بین المللی، استخر، سالن ورزشی، صبحانه سلف سرویس، اتاق ماساژ، بار و سایر امکانات رفاهی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. دقیقا همانند مورد قبلی، این هتل نیز به خاطر فضای کمی که دارد، قادر به دریافت ستاره پنجم خود نبوده و حقیقتا هیچ چیز از خدمات پنج ستاره یک هتل لوکس کم ندارد. شما با اقامت در این هتل هم از نظر دسترسی و هم از نظر کیفیت خدمات، کاملا راضی خواهید بود.

هتل-پلازا


هتل پاریس


از نام این هتل کاملا مشخص است که باید انتظار خدماتی لوکس و برازنده، در حد عروس شهر‌های دنیا، پاریس را داشته باشید. هتل پاریس یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ایروان محسوب می‌شود که در خیابان آمیزان، یکی از خیابان‌های اصلی مرکز شهر ایروان واقع شده است. این هتل فاصله کمی تا مراکز دیدنی ایروان، همانند میدان جمهوری، موزه ملی و ساختمان اپرا دارد. اما دقیقا همانند هتل پلازا، دارای تعداد اتاق‌های کمی بوده و تنها با 65 اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و به همین خاطر قادر به دریافت ستاره پنجم خود نبوده و از نظر ارائه خدمات، هیچ گونه کم و کسری را در این هتل احساس نخواهید کرد. ظاهر این ساختمان بسیار زیبا است و فضای دلنشینی را برای مهمانان خود در نظر گرفته‌ است. شما می‌توانید از هر گونه امکانات لوکس، خدماتی و رفاهی در این هتل استفاده کنید و هزینه‌ای کمتر از هتل‌های لوکس پنج ستاره را پرداخت کنید.

هتل-پاریس


هتل آرارات


هتل آرارات یکی از هتل‌های قدیمی ایروان محسوب می‌شود که در مرکز بخش تاریخی این شهر قرار گرفته و تنها چند قدم تا میدان جمهوری فاصله دارد. از این رو هتل آرارات در اکثر روزهای سال شلوغ است و برای اقامت در آن، بهتر است از چندین روز قبل رزرو خود را انجام دهید. این هتل تنها 52 اتاق دارد و به همین خاطر قادر به دریافت ستاره پنجم خود نبوده است. با اقامت در هتل آرارات، می‌توانید در هر لحظه به خدمات 24 ساعته دسترسی داشته باشید و بدون نیاز به تاکسی، خودتان را به جاذبه‌های گردشگری مهم ایروان برسانید. شاید این هتل ظاهری قدیمی و از مد افتاده داشته باشد، اما باید بدانید که داخل آن به صورت کامل بازسازی شده و اصلا احساس نمی‌کنید که در یک هتل قدیمی و از مد افتاده قد می‌گذارید.

هتل-آرارات


هتل رویال پالاس


هتل رویال پالاس با ظاهری فریبنده، بسیاری از مسافران را جذب خود می‌کند. این هتل زیبا در فاصله 10 دقیقه‌ای از مرکز شهر ایروان واقع شده است و به همین خاطر با اقامت در آن، می‌توانید از دسترسی بسیار مناسبی بهره‌مند شوید. رویال پالاس دارای یک استخر سرپوشیده بسیار بزرگ است که مسافران می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید از اینترنت پر سرعت داخل اتاق، می نی بار، کانال تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن بین المللی، حمام اختصاصی، روم سرویس 24 ساعته، بار، رستوران و سایر امکانات لوکس و رفاهی هتل رویال پالاس ایروان استفاده کنید. این هتل جز‌‌ء هتل‌های با کیفیت محسوب می‌شود که سالن ورزشی بسیار مجهزی دارد. اما توجه داشته باشید که هتل رویال پالاس تنها دارای 59 اتاق است و به همین خاطر باید حتما اتاق خود را از قبل رزرو کنید.

هتل-رویال-پالاس


خب همراهان عزیز کایت، تقریبا با بهترین هتل های 4 ستاره ایروان آشنا شدید. به نظر شما کدام یک از این هتل‌ها بهتر هستند؟ آیا تجربه اقامت در هیچ یک را داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه مشتاق دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید