بهترین هتل‌های 5 ستاره ایروان | معرفی 5 هتل برتر 5 ستاره
علیرضا مشرقی 1399/01/10 2680 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



بی شک اقامت در هتل های لوکس پنج ستاره، لذت سفر شما را به هر جای دنیا چندین برابر می‌کند. به همین خاطر کسانی که محدودیت مالی ندارند، همیشه به دنبال اقامت در هتل‌های لوکس پنج ستاره هستند. اما مساله اصلی اینجاست که در شهر زیبا و پر طرفداری همانند ایروان، ده‌ها هتل پنج ستاره مختلف وجود دارند که هر کدام دارای کیفیت خدمات مختلفی هستند و همین مساله انتخاب را سخت می‌کند. برخی افراد به هزینه اقامت دقت می‌کنند و هر چه هزینه اقامت بیشتر باشد، تصور می‌کنند که کیفیت خدمات آن هتل بهتر است. اما این یک معیار مناسب برای یافتن بهترین هتل های 5 ستاره ایروان به شمار نمی‌آید. بلکه بهترین روش، پیگیری کردن نظرات مهمانان خارجی مختلفی است که در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند و از نقطه نظر فردی که در آن هتل اقامت داشته، نقاط ضعف و قوت یک هتل را بیان می‌کنند. از این رو ما نیز تلاش کردیم تا با کمک گرفتن از نظرات کاربران خارجی نسبت به هتل های 5 ستاره ایروان، لیستی از پنج هتل پنج ستاره این شهر را تهیه کنیم. البته تجربه کایت به عنوان یکی از مجریان و برگزار کنندگان تورهای ایروان در تهیه این لیست بی تاثیر نبوده است. پس در این مقاله نیز همراه کایت باشید و پنج مورد از بهترین هتل های 5 ستاره ایروان را بهتر بشناسید و برای سفر خود به ارمنستان، برنامه ریزی دقیقی انجام دهید. برای مشاهده آفرهای ارمنستان وارد صفحه "تور لحظه آخری ایروان" شوید.


بهترین هتل های 5 ستاره ایروان


لازم به ذکر است که ایروان با وجود مساحت نسبتا کمی که دارد، حدود 20 مورد هتل 5 ستاره مختلف را در خود جای داده است. این تنوع بالا باعث گیج شدن شما خواهد شد و نمی‌دانید برای سفری که شاید اولین و آخرین بار شما باشد، کدام هتل را انتخاب کنید تا خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن خود به یادگار بگذارید. هزینه اقامت در تمامی هتل های 5 ستاره ایروان با اختلافی بسیار محدود، نسبتا یکسان است. از این رو با کمک گرفتن از هزینه اقامت قادر نخواهید بود تا بهترین هتل های 5 ستاره ایروان را پیدا کنید. اما مساله اصلی اینجاست که با هزینه یکسان، قطعا خدماتی با کیفیت‌های مختلف را دریافت خواهید کرد. پس چه بهترین که از همان ابتدای امر، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.


هتل رادیسون بلو ایروان


هتل رادیسون بلو یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های 5 ستاره ایروان به شمار می‌آید. هتل رادیسون فاصله نسبتا کمی تا جاذبه‌های گردشگری ایروان من جمله کلیسای جامع سنت گریگور، میدان آزدی، دژ ایروانی، مازده ماتتاداران، خانه اپرا و پارک عشاق دارد و به همین خاطر در اکثر روزهای سال شلوغ است و جمعیت زیادی را در خود جای می‌دهد. این هتل مجموعا 142 اتاق دارد و امکاناتی بسیار لوکس، لاکچری و تمام عیار را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در این هتل شما می‌توانید از امکاناتی همچون باغ هتل، تراس، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، سونا، ماساژ، خدمات آرایش، شاتل هواپیمایی، اینترنت بی سیم در اتاق، شبکه‌های کودک، زمین تنیس و همچنین شرایط ویژه ورود حیوانات خانگی به هتل استفاده نمایید. هتل رادیسیون تقریبا هر آنچه که شما از یک اقامت لوکس و رویایی در ایروان انتظار دارید را برای شما بر آورده خواهد کرد.

هتل-رادیسون-بلو-ایروان


هتل قفقاز یا همان هتل کاکاسوس


هتل قفقاز یکی از زیباترین هتل‌های ایروان محسوب می‌شود که ساختمانی شبیه به یک عمارت قرن نوزدهم میلادی دارد. این هتل جزء بهترین هتل های 5 ستاره ایروان به شمار می‌آید و نکته جالب اینجاست که هزینه اقامت آن از یک هتل چهار ستاره نیز کمتر است! این هتل تلاش داشته تا مهمانان خارجی خود را با فرهنگ و سنت مردم ارمنستان بیشتر آشنا کند و به همین خاطر از ظاهر بیرونی هتل گرفته تا داخل اتاق‌ها، شاهد دکوراسیون سنتی بی‌نظیری خواهید بود. این هتل هر نوع امکاناتی که تصور می‌کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از استخر، سونا، مرکز تناسب اندام، میز بیلیارد، بار، کلاب، سالن ماساژ و سایر امکانات هیجان انگیز و مفرح هتل قفقاز لذت ببرید و سفر خود را تبدیل به یک سفر خاطره انگیز نمایید. البته هنگام انتخاب هتل قفقاز این مساله را نیز باید در نظر داشته باشید که این هتل در محدوده خارج از شهر واقع شده و همین مساله شاید کمی دسترسی شما را دشوار کند و مجبور شوید هزینه بیشتری را برای جا به جایی پرداخت کنید. اما اگر به دنبال اقامت در محیطی آرام و بدون دود و شلوغی هستید، این هتل برای شما گزینه مطلوبی خواهد بود.

هتل-قفقاز


گرند هتل


گرند هتل یکی از برندهای زنجیره‌ای به شمار می‌آید که در تمامی شهرهای بزرگ دنیا شعبه دارد. گرند هتل را می‌توان جزء مجلل‌ترین و همچنین بهترین هتل های 5 ستاره ایروان دانست که خدمات متنوعی را به لوکس‌ترین شکل ممکن در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. فضای داخلی این هتل به شکل اغراق‌آمیزی لوکس و شاهانه طراحی شده و خدماتی درخور این ظاهر را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هر آنچه که از خدمات لوکس 5 ستاره را در نظر داشته باشید، می‌توانید داخل اتاق‌های این هتل‌ بیابید. باغ این هتل جزء دلبازترین باغ‌های تمام ایروان به شمار می‌آید و امکان سرو غذا در این باغ، همراه با پخش موسیقی زنده وجود دارد. همچنین باید در نظر داشته باشید که این هتل دارای دسترسی بسیار مناسبی بوده و فاصله بسیار کمی تا اماکن دیدنی همانند کلیسای جامع سنت گریگور، میدان جمهوری، دژ ایروانی یا موزه ماتناداران دارد.

گرند-هتل


هتل الکساندر ارمنستان


هتل الکساندر یکی از متمایزترین هتل‌های تمام ارمنستان به شمار می‌آید که با طراحی دکوراسیون داخلی مدرن خود، در تمام دنیا به شهرت جهانی رسیده است. این هتل ظاهری بسیار زیبا دارد که در آن از طراحی دکوراسیون مدرن و همچنین میلیمانیست استفاده شده است. اگر به دنبال یک اقامت لوکس اما متمایز و با کیفیت هستید، ما به شما هتل الکساندر را پیشنهاد می‌دهیم. این هتل معنای واقعی زندگی لاکچری و خدماتی 5 ستاره را به شما نشان می‌دهد و اوقاتی خوش و خاطره‌ای بی‌نظیر را برای شما به یادگار می‌گذارد. بار این هتل یکی از کامل‌ترین بارهای تمام ایروان محسوب می‌شود و می‌توانید از امکاناتی بی نظیر همچون اسپا و استخری زیبا برای استراحت و آرامش گرفتن خود استفاده کنید. هتل الکساندر 114 اتاق دارد و افراد زیادی هستند که آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. به همین خاطر برای یافتن اتاق خالی، بهتر است حداقل از چندین روز قبل اقدام کنید. به جرات می‌توان گفت که هیچ امکاناتی وجود ندارد که در این هتل ارائه نشود. این هتل همچنین خدمات ویژه‌ای برای افراد دارای ناتوانی جسمانی، افرادی که رژیم خاصی دارند، افرادی که با حیوانات خانگی خود سفر می‌کنند، یا ترجیح می‌دهند در اتاق خود سیگار بکشند، در نظر گرفته است.

هتل-الکساندر-ارمنستان


هتل مولتی گراند فارائون


از همان لحظه که ظاهر بیرونی هتل مولتی گراند فارائون ارمنستان را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که قرار است در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ایروان قدم بگذارید. این هتل خدمات لاکچری و سلطنتی را به حد اعلای خود می‌رساند و البته یکی از گران‌ترین هتل‌های ایروان نیز به شمار می‌آید. اتاق‌های این هتل به شکل اتاق‌ کاخ‌های سلطنتی طراحی شده است و با حضور در آنها احساس شاهانه‌ای سراسر وجود شما را فرا می‌گیرد. این هتل دارای اتاق‌های بزرگی است و به همین خاطر تنها با 88 اتاق میزبان مسافران عزیز خواهد بود. پس اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، بهتر است حداقل از سه هفته قبل، رزرو خود را انجام دهید. در این هتل انواع استخر رو باز و سربسته وجود دارد و می‌توانید از خدماتی همچون ماساژ، آب درمانی، خشکشویی، سوئیت ماه عسل، چک این و چک اوت اختصاصی و سایر امکانات رفاهی لذت ببرید. تقریبا می‌توان گفت که محال است در این هتل امکانات و خدماتی که در ذهن‌تان تصور می‌کنید، وجود نداشته باشد! در این هتل شما احساس می‌کنید که منحصر به فردترین انسان روی زمین هستید!

هتل-مولتی-گراند-فارائون


خب همراهان عزیز کایت، آیا انتخاب خود را انجام داده‌اید؟ کدام هتل را برای سفر خود به ارمنستان انتخاب می‌کنید؟ به نظر شما بهترین هتل 5 ستاره ایروان کدام هتل است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید! فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه مشتاق دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را همراهی کنید و بیش از این منتظرمان نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید