سوغاتی‌های ویتنام | معرفی 5 سوغاتی برتر کشور ویتنام
9624 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 سوغات هانوی در تور ویتنام


در این مقاله می‌خوایم با سوغات هانوی آشنا بشیم که در تور ویتنام چه سوغاتی‌های پرطرفداری و برای دوستان و عزیزانمون و یا حتی برای یادگاری دل خودمون تهیه کنیم. هانوی، پایتخت ویتنام و دومین شهر بزرگ این کشور هست که بسیاری از گردشگران رو از سراسر جهان به جاذبه‌های گردشگری ویتنام جلب می‌کنه. یه خبر خوب این هست که کایت، تورهای اقساطی داره که می‌تونی به تور ویتنام با شرایط اقساط بری؛ یعنی بدون هیچ دغدغه‌ای با یه کیف پر از پول راهی تور ویتنام شو و بعد از سفرت به صورت ماهیانه پولش رو حساب کن. حالا بیا تا با هم ببینیم که از این کشور زیبا چه چیزهایی رو باید بخریم و به عنوان سوغات هانوی به خونه ببریم؟

پیشنهاد میدیم اگر می‌خواید به این کشور سفر کنید، صفحه "تور ویتنام" رو ببینید تا از قیمت تورهای ویتنام کایت هم مطلع بشید.

5 سوغات هانوی در تور ویتنام
بهترین محل برای خرید سوغاتی هانوی در تور ویتنام کجاست؟


سوغات هانوی رو می‌تونی از محله‌های قدیمی شهر با قیمت بسیار مناسب در تور ویتنام تهیه کنی! سوغات هانوی در تور ویتنام به چند دسته تقسیم میشن که شامل:
•    محصولات بومی تور ویتنام برای سوغات هانوی؛
•    خرید صنایع دستی سوغات هانوی؛
•    خرید لباس‌های سنتی در تور ویتنام به عنوان سوغات هانوی،
•    منسوجات ابریشمی ارزشمندترین سوغات هانوی؛
•    محصولات فرهنگی تور ویتنام برای خرید سوغات هانوی؛ تقویم‌های متنوع چوبی، کارت پستال‌های زیبا و...

بهترین محل برای خرید سوغاتی هانوی
1-    محصولاتی از جنس ابریشم برای خرید سوغات هانوی در تور ویتنام


در جنوب غربی هانوی دهکده‌ای وجود داره که به تولید ابریشم معروف هست که در تور ویتنام به دیدن این منطقه می‌ریم. دهکده ابریشم با قدمتی هزار ساله در هشت کیلومتری جنوب هانوی قرار داره. در تور ویتنام می‌توانید در دهکده ابریشم با نحوه بافت منسوجات ابریشمی مرغوب ویتنام آشنا بشی. این منسوجات ابریشمی در سراسر دنیا به فروش می‌رسن و می‌تونی در فروشگاه‌های  Duc Loi Silk.,Hang Gai, Khail Silkکه در سراسر دنیا هم شعبه دارند در تور ویتنام سوغات هانوی از ابریشم اعلا تهیه کنی.

محصولاتی از جنس ابریشم

2-    Ao Dai؛ لباس‌های‌ محلی بلند سوغات هانوی در تور ویتنام


یکی از زیباترین سوغات هانوی؛ لباس ملی ویتنام است که نام آن Ao Dai است که ردایی بلند است. این لباس یادگاری از قرن هجدهم میلادی هست که برای خرید سوغات هانوی انتخاب منحصر به فردیه. یکی از بهترین مکان‌‌هایی که می‌توانید این لباس سنتی را تهیه کنید . بازار Hang Da است که در تور ویتنام از آن بازدید می‌کنیم.

Ao Dai

3-     وسایل لاکی هنری‌ترین سوغات هانوی در تور ویتنام


برای ساختن وسایل لاکی که یکی از زیباترین سوغات هانوی است 20 مرحله زمان می‌برد و این مراحل بیشتر از 100 روز طول می‌کشد. وسایل لاکی ویتنام شهرتی جهانی داره و کاربردهای مختلفی مثل؛ سینی، بشقاب، جعبه جواهر، یه قاب عکس و... داره که می‌تونی با هر بودجه و سلیقه‌ای که داری یکی از وسیله‌ها رو به عنوان سوغات هانوی تهیه کنی و یه یادگاری منحصر به فرد از تور ویتنام به خونه ببری.

  وسایل لاکی هنری‌ترین سوغات هانوی در تور ویتنام
4-     خوراکی‌های خوشمزه برای سوغات هانوی در تور ویتنام


چای نیلوفر و میوه‌های خشک ویتنامی سوغات هانوی هست که بسیار هم خوشمزه و پرطرفداره.  نیلوفر گل ملی این کشور هست که در دریاچه‌ای هانوی گل‌های نیلوفر با عطری که دارند، گردشگران رو مست می‌کنن و یکی از مرغوب‌ترین نیلوفرها که برای سوغات هانوی می‌تونی تهیه کنی از همین دریاچه هست. جالبه بدونید که مثل رسم ما ایرانی‌ها که بهار نارنج یا گل محمدی به چای خشکمون می‌زنیم تا معطر بشه؛ ویتنامی‌ها هم گل نیلوفر به چای سبز می‌زنن. در تور ویتنام حتما چای سبز با عطر گل نیلوفر رو امتحان کن که طعمی به یاد موندنی داره. جالبه بدونید که قیمت چای معطر شده به گل نیلوفر خیلی بالاست و هر کیلو چای نیلوفر چند صد دلار قیمت داره.
یکی دیگه از خوشمزه‌ترین سوغات هانوی میوه‌ خشک است که طعم اون‌ها شور، شیرین، ترش و تند هست که با همه میوه‌های بومی این منطقه تهیه میشه که یکی از خوراکی‌هایی هست که ویتنامی‌ها برای پذیرایی از مهمانشون از اسن میوه‌های خشک استفاده می‌کنند. برای خرید سوغات هانوی می‌تونی این میوه‌های خوشمزه بومی رو ببری که حمل آسونی هم داره و به راحتی یه سوغاتی خوشمزه از تور ویتنام به خونه می‌بری.

  خوراکی‌های خوشمزه برای سوغات هانوی در تور ویتنام

5-    گلدوزی‌های دست‌دوز؛ زیباترین سوغات هانوی در تور ویتنام


یکی از زیباترین سوغات هانوی گلدوزی‌های زیبایی است که هنرمندان ویتنامی در نهایت ظرافت روی لباس‌های محلی، روی تختی، حوله و... تصویرهایی از اژدها و اسطوره‌های ویتنامی گلدوزی می‌کنند که یکی از زیباترین سوغات هانوی است که در تور ویتنام خرید این صنایع دستی را فراموش نکنید.

  گلدوزی‌های دست‌دوز

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید