کلاس‌های پروازی هواپیمایی ماهان: بیزینس کلاس و کلاس اقتصادی
حامد مقتدایی 1399/01/05 4678 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین ایرلاین‌های کشور، با ارائه انواع کلاس‌های پروازی در کلاس‌های تجاری و معمولی، مشغول خدمات‌رسانی به مسافران است.
در ادامه به معرفی کلاس‌های پروازی هواپیمایی ماهان می‌پردازیم:


بیزینس کلاس برای پروازهای داخلی


کابین هواپیما: بیزینس کلاس هواپیمایی ماهان، محیطی ایده‌آل برای استراحت، کار یا مطالعه مسافران فراهم کرده‌ است. فضایی است مناسب همراه با امکان تنظیم صندلی در محیطی آرام با القای احساس شادابی و طراوت در طول سفر در رسیدن به مقصد.
مهمانداران: مهمانداران هواپیمایی ماهان، نمایانگر احساس خوش مهمان‌نوازی و مشتری‌مداری هستند که با گذر از دوره‌های متفاوت تخصصی و ایمنی مبتنی بر استانداردهای داخلی و بین‌المللی به ارائه سرویس به مسافران در محیطی حرفه‌ای مشغول شده‌اند.
مهمانداران بیزینس کلاس هواپیمایی ماهان، گلچینی از بهترین‌ها و خوش‌سابقه‌ترین‌ها بوده و دوره‌ها و آموزش‌های ویژه‌ای برایشان تدارک دیده شده تا مسافران این بخش، تجربه‌ای ماورای تصورشان را در طول سفر تجربه نمایند.


بیزینس-کلاس-پرواز-داخلی-از-کلاس‌های-پروازی-هواپیمایی-ماهان


پذیرایی: با بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا و داشتن یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین کیترینگ‌ها در منطقه، هواپیمایی ماهان در راستای تکریم مشتریان خود، بهترین سرویس غذایی را در اختیارشان می‌گذارد. همچنین در بخش بیزینس کلاس، مسافران با خدمات منحصربه‌فرد در انتخاب غذای ویژه ایرانی، بین‌المللی و انواع نوشیدنی روبرو می‌شوند.
سرگرمی: مسافران می‌توانند علاوه بر تماشای نشست و برخاست هواپیما به کمک تلویزیون‌های 42 اینچ نصب‌شده در کابین، برنامه‌های متنوعی همچون رویدادهای ورزشی، کلیپ‌های طنز و برنامه‌های آموزشی را در طول سفر با هواپیمایی ماهان شاهد باشند.


2. بیزینس کلاس برای پروازهای خارجی


کابین هواپیما: طراحی صندلی‌های داخل کابین هواپیما برای پروازهای خارجی بیزینس کلاس به گونه‌ای راحت و مناسب بوده و افراد می‌توانند در حین استفاده از آن، آن را خم کرده و به حالت درازکش روی آن قرار بگیرند و تا زمان رسیدن به مقصد استراحتی کوتاه داشته باشند.
فاصله بین صندلی‌ها نیز به گونه‌ای تنظیم‌شده تا حریم خصوصی کاربران در پرواز با کلاس‌های پروازی هواپیمایی ماهان حفظ گردد و منجر به افزایش رضایت خاطر آن‌ها در طول سفر شود.
مهمانداران: سطح آموزش‌های ارائه‌شده به مهمانداران هواپیمایی ماهان با سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی قابل مقایسه نبوده و آ‌ن‌ها برگزیده دوره‌های آموزش تخصصی بین‌المللی هستند که پس از گذراندن مراحل مختلف و دوره‌های سرویس‌رسانی در سطوح کلاس‌های مختلف پروازی، از جمله بیزینس کلاس به جایگاه مهمانداری پرواز هواپیمایی ماهان، نائل می‌آیند.


بیزینس-کلاس-پرواز-خارجی-از-کلاس‌های-پروازی-هواپیمایی-ماهان


سرگرمی: علاوه بر خدمات ارائه‌شده در بیزینس کلاس برای پروازهای داخلی، در پروازهای خارجی مهمانداران منویی از فیلم‌های موجود را در اختیار مسافران می‌گذارند تا با انتخاب‌شان در طول سفر بتوانند سرگرم تماشای یکی از فیلم‌های روز دنیا شوند. همچنین سیستم پخش mp3 جداگانه‌ای برای تک تک مسافران تدارک دیده‌شده تا بتوانند به کمک آن به موسیقی‌های روز داخلی و خارجی گوش دهند.
آرامش و آسایش: در راستای فراهم‌آوردن رفاه و آسایش برای مسافران بیزینس کلاس در پروازهای با مدت زمان بالا، کیف ملزومات بهداشتی، آرایشی و تحریری به مسافران اهدا می‌شود. کودکان 2 تا 12 سال نیز بسته به مسیر پروازی و سن‌شان، هدیه‌ای سرگرم‌کننده در طول پرواز دریافت می‌کنند.
همچنین، پتو و بالش‌های ضدعفونی‌شده و بسته‌بندی‌شده جهت استراحت آرام مسافران بیزینس کلاس در اختیارشان قرار می‌گیرد.


3. کلاس اقتصادی برای پروازهای داخلی و خارجی


کابین هواپیما: فضای ارائه‌شده در کابین‌ کلاس اقتصادی هواپیمایی ماهان در قیاس با سایر شرکت‌های هواپیمایی بیشتر بوده و برای احساس راحتی و آرامش بیشتر این فضا، 31 اینچ درنظر گرفته شده است.
مهمانداران: مهمانداران شرکت هواپیمایی ماهان، پیش از همراهی مسافران در پروازهای داخلی در دوره‌های مختلف حرفه‌ای در راستای یادگیری اصول خدمات‌‍رسانی و مسائل امنیتی داخل هواپیماها، شرکت می‌کنند و پس از دریافت گواهینامه‌های معتبر براساس استانداردهای داخلی و بین‌المللی به ارائه خدمات به مسافران در مسیرهای پروازی ماهان مشغول می‌شوند.


کلاس-اقتصادی-از-کلاس‌های-پروازی-هواپیمایی-ماهان


پذیرایی: ساختمان‌های کیترینگ هواپیمایی ماهان بسیار مجهز بوده و از بهترین سرآشپزهای کشور برای طبخ انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی بهره می‌برد و در کلاس اقتصادی نیز مسافران می‌توانند با خیال راحت، غذای طبخ‌شده را با کیفیتی عالی و استثنایی با وجود طیف انتخاب انواع نوشیدنی، نوش جان کنند.
سرگرمی: علی‌رغم سایر هواپیماها در کلاس‌های پروازی، خبری از تلویزیون‌های پشت صندلی نیست، اما یک تلویزیون 42 اینچی در کابین هواپیما نصب‌شده که مسافران می‌توانند از طریق آن شاهد برنامه‌های سرگرم‌کننده در طول سفر باشند.


پرسنل شرکت هواپیمایی ماهان


شرکت هواپیمایی ماهان، یکی از موفقیت‌ترین ایرلاین‌های کشور با پشتکار و فداکاری 3300 کارمند خود توانسته علاوه بر خدمات‌رسانی در سطح عالی به مسافران، یک فضای کاری فوق‌العاده را برای کارکنانش فراهم کند.
برگزاری دوره‌های آموزشی شش‌ماهه در راستای استخدام مهمانداران به علت کنترل کیفیت و کارایی خود در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مسافران در کلاس‌های بیزینس و اقتصادی صورت می‌گیرد.


پرسنل-هواپیمایی-ماهان


همچنین هواپیمایی ماهان از سامانه شبیه‌ساز پرواز هواپیماهای A300B4 , A300-600, RJ 70/100 برای آموزش خلبانان و گروه پروازی مربوطه، همگام و همسو با سایر شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی بهره می‌برد تا در طول پرواز نیز آب در دل مسافران هر دو کلاس اقتصادی انتخابی تکان نخورد.


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با دانستنی‌های مفید و کاربردی از انواع کلاس‌های پروازی، برای پروازهای داخلی و خارجی اقتصادی و بیزینس هواپیمایی ماهان و ویژگی‌های‌شان آن آشنا کردیم. اگر قصد سفر با هواپیمایی ماهان را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تورهای داخلی و خارجی مربوطه راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید