تفریحات مجردی تایلند که باید به تنهایی تجربه کنید
علیرضا مشرقی 1398/12/14 17746 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تایلند نام کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا است که طرفداران بسیار زیادی دارد. سفر به تایلند می‌تواند برای گروه‌های مختلف سنی، جذابیت‌های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال افراد مسن شاید از دیدن جاذبه‌های طبیعی و طبیعت گردی لذت ببرند و در عین حال، جوانان به دنبال شب گردی و تفریحات هیجان انگیز باشند. خوشبختانه تایلند برای هر سلیقه‌ای، تفریحی منحصر به فرد خود را در نظر گرفته تا همه با خاطره‌ای بسیار خوش و به یاد ماندنی این کشور را ترک کنند. تایلند دارای شهرهای مختلفی است و در هر شهر می‌توانید به نوعی تفریح کنید و از سفر خود لذت ببرید. اما در این مقاله قصد داریم تا در مورد بهترین تفریحات مجردی تایلند صحبت کنیم! تفریحاتی که قطعا با مرور آنها در ذهن‌، لبخند بر لبان شما جاری می‌شود و سفر شما را تبدیل به یک خاطره بسیار خوش خواهند کرد. ناگفته پیداست که سلیقه افراد متاهل و مسن با افراد مجرد و جوان بسیار متفاوت خواهد بود. به همین خاطر قصد داریم تا شما را با تفریحاتی آشنا کنیم که می‌توانید به صورت مجردی انجام دهید و سفر خود را به یک سفر هیجان انگیز تبدیل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به دنبال بهترین آفرهای تور تایلند هستید، وارد صفحه "تورهای لحظه آخری تایلند" و برای اطلاع از شرایط ویزای تایلند وارد صفحه "راهنمای اخذ ویزا تایلند" شوید.

بهترین تفریحات مجردی تایلند در سال 2020 کدام موارد هستند؟

به صورت کلی اگر قصد دارید به صورت مجردی در تایلند تفریح کنید، باید در درجه اول یکی از شهرهای پوکت یا پاتایا را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید مدیریت هزینه خود را به شکلی انجام دهید تا بیشتر هزینه را به جای اقامت، صرف تفریحات هیجان انگیز خود کنید.

تفریحات ساحلی

یکی از جذاب‌ترین تفریحات مجردی در تایلند، تفریحات ساحلی خواهد بود. تایلند سواحل زیادی در شهر‌های مختلف دارد، اما تمامی این سواحل برای تفریحات ساحلی مناسب نیستند. در اینجا قصد داریم به شما سواحلی را نشان دهیم که در سال 2020، شلوغ‌ترین مناطق برای تفریحات مهیج ساحلی خواهند بود. اگر عازم پوکت هستید، می‌توانید به سواحل کارون و کاتا بروید. این دو ساحل، جزء زیباترین و البته شلوغ‌ترین سواحل تمام تایلند محسوب می‌شوند. در اکثر مواقع، داخل این سواحل، مراسم پایکوبی و شادی برگزار می‌شود و حتی در گرمای تابستان، گروهی از گردشگران مشغول انجام بازی‌هایی همچون والیبال یا فوتبال ساحلی هستند. اگر در ایام برگزاری فستیوال‌ها همچون فستیوال آب به این سواحل مراجعه کنید، می‌توانید شاهد جشن و شادی منحصر به فرد مردم محلی در کنار گردشگران باشید. به علاوه اینکه امکاناتی همچون جت اسکی در این سواحل تعبیه شده‌اند تا بتوانید حداکثر استفاده را از تفریحات ساحلی بکنید.

تفریحات-ساحلی


خیابان‌ گردی شبانه در تایلند

تایلند یک کشور 24 ساعته است و می‌توان گفت که جنب و جوش و جریان زندگی در شب‌ها بیشتر احساس می‌شود. اگر به دنبال یکی از ارزان‌ قیمت‌ترین و در عین حال بهترین تفریحات مجردی تایلند هستید، کافیست یک صندل پا کنید و شب‌ها در خیابان‌های معروف تایلند بگردید. به عنوان مثال والکینگ استریت، Sois 7، Soi LK Metro و پایا لند، جزء معروف‌ترین خیابان‌های تایلند محسوب می‌شوند که برای یک شب گردی عالی و هیجان انگیز بسیار مناسب خواهند بود. فقط به یاد داشته باشید که بهتر است در این خیابان‌ها پول نقد و اشیاء گران بها همراه نداشته باشید. زیرا امکان سرقت وجود دارد اما به این طریق با حداقل هزینه می‌توانید تا صبح تفریح کنید و شبی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را تجربه نمایید.

کلوب‌های شبانه

همانطور که اشاره کردیم، تایلند تا صبح بیدار است و می‌توانید تا آخرین لحظات شب، از این شهر لذت ببرید. کلوب‌های شبانه یکی از مهیج‌ترین مکان‌ها و از بهترین تفریحات مجردی تایلند محسوب می‌شوند. اگر در خیابان احساس امنیت نمی‌کنید و به دنبال یک مکان ایمن برای تفریح و سرگرمی هستید، می‌توانید به کلوب‌های شبانه مراجعه کنید که تا صبح به بازدیدکنندگان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. فقط به یاد داشته باشید که بهتر است کلوب‌های شبانه معتبر را برای شب نشینی انتخاب کنید تا نگران ایمنی خود نباشید.

ماساژ تایلندی

تایلند را می‌توان به جرات مهد ماساژ دانست و ماساژ تایلندی را بسیاری به عنوان یک هنر خطاب می‌کنند. اگر درد‌های عضلانی دارید یا می‌خواهید تا حد امکان ریلکس شوید، می‌توانید به سالن‌های ماساژ تایلندی مراجعه کنید. سالن‌های ماساژ تایلندی برای آرامش اعصاب و ساکت کردن درد‌های عضلانی بسیار مناسب خواهند بود.

ماساژ-تایلندی


تماشای حیات وحش

حیات وحش تایلند را می‌توان یکی از شگفت‌انگیزترین حیات‌های وحش تمام دنیا دانست. در تایلند حیوانات و گیاهان بسیار زیادی زندگی می‌کنند که بیشتر آنها جزء گونه‌های بومی هستند. شما در سفر خود می‌توانید از گونه‌های خطرناکی همانند شیر و فیل بازدید کنید. این شاید جزو تفریحاتی نباشد که افراد مسن بخواهند آن را تجربه کنند. اما در عین حال جوانان مجردی که به دنبال هیجان بی حد و مرز هستند، باید در سفر خود این خاطره بی‌نظیر را ثبت کنند. همچنین شما می‌توانید در تورهای آبی شرکت کنید و سوار بر قایق‌های سنتی، در رودخانه‌های خروشان تایلند گشت و گذار نمایید.

خرید در بازارهای رنگارنگ

زمانی که همراه خانواده سفر کنید، قطعا نمی‌توانید اجناسی که مد نظرتان هست را پیدا کنید. اما حتی خرید کردن در سفرهای مجردی نیز می‌تواند هیجان انگیز باشد. در تایلند انواع لباس‌های زیبا و ارزان قیمت یافت می‌شود. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در بازارها و پاساژهای مختلف تایلند، خرید‌های بسیار مناسبی داشته باشید. فراموش نکنید که خرید به صورت مجردی نه تنها خسته کننده نیست، بلکه می‌تواند بسیار هیجان انگیز و مفرح باشد.

خرید-در-بازارهای-رنگارنگ


جشن ماه کامل تایلند یا همان فول مون

جشن ماه کامل نام جشنی است که هر ماه زمانی که ماه کامل می‌شود، آن را در جزیره‌ای دور افتاده برگزار می‌کنند. این جشن بسیار مهیج، مفرح و هیجان انگیز است و شما با شرکت در آن می‌توانید شادی و هیجان را به صورت کامل تجربه کنید. شاید دسترسی به این جزیره کمی دشوار باشد، اما قطعا با بازدید از آن می‌توانید خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای خود به یادگار ببرید.

خب همراهان عزیز کایت، به نظر شما بهترین تفریحات مجردی تایلند کدام یک بودند؟ شما کدام یک از این موارد را تجربه کرده‌اید یا می‌خواهید که تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما مشتاق دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید