بزرگترین هتل های جهان در سال 2020 کجا هستند؟
علیرضا مشرقی 1398/12/11 20026 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



انتخاب هتل مناسب، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفری را تشکیل می‌دهد. حتی اگر به دورترین شهر جهان و کسل کننده‌ترین بخش دنیا هم سفر کرده باشید، اما اقامت‌تان در یک هتل مجلل، لوکس و بزرگ باشد، قطعا می‌توانید تجربه بسیار خوبی را در خاطر خود ثبت کنید. معیارهای مختلفی برای انتخاب یک هتل وجود دارد. این معیارها قطعا در بین افراد مختلف، تفاوت زیادی دارند. به عنوان مثال شاید یک مسافر تنها تعداد ستاره هتل را معیار انتخاب خود قرار دهد و فرد دیگری به دنبال امکانات ارائه شده توسط هتل باشد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند در هتل‌های تازه تاسیس اقامت داشته باشند و در عین حال برخی دیگر تصور می‌کنند بهتر است هتلی را انتخاب کنند که سابقه زیادی داشته باشد. به هر صورت، هتل‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند. وقتی که قرار است بین هتل‌های مختلف در یک شهر توریستی مثل دبی، استانبول، آنکارا و غیره انتخاب کنید، قطعا گزینه‌های بسیار زیادی در اختیار شما قرار دارند. اما امروز قصد داریم تا شما را با بزرگ ترین هتل های جهان آشنا کنیم. هتل‌هایی که قطعا بیش از آنچه در تصور شما می‌گنجد، بزرگ هستند و می‌توانند میزبان هزاران هزار مهمان مختلف به صورت هم زمان باشند. این هتل‌ها در قسمت‌های مختلف دنیا وجود دارند و قطعا رویای بسیاری از مسافران خارجی، اقامت در این هتل‌ها خواهد بود. پس اگر شما نیز به دنبال سفری منحصر به فرد در هتلی بسیار خاص، بزرگ و تماشایی هستید، با کایت همراه باشید تا بزرگ ترین هتل های جهان را بهتر بشناسید.


بزرگ ترین هتل های جهان | ابر قدرت‌های صنعت هتل‌داری در دنیا


هتل‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا مشغول به کار هستند که تعداد آنها را اصلا نمی‌توان به صورت دقیق محاسبه کرد. اما همواره ترین‌ها، تعداد زیادی ندارند و شاید تعداد آنها به انگشتان دو دست هم نرسد. در این قسمت می‌خواهیم شما را با بزرگ ترین هتل های جهان آشنا کنیم. هتل‌هایی که قطعا همتای آنها در دنیا پیدا نمی‌شود و هر مسافری ترجیح می‌دهد حداقل یک شب اقامت را در این هتل‌ها تجربه کند. پس با ما همراه باشید تا 10 تا از بزرگ ترین هتل های جهان بر اساس تعداد اتاق را بشناسید.


10. هتل اکسکالیبر لاس وگاس – 3981 اتاق


همانطور که از نام این هتل مشخص است، ظاهری شبیه به داستان‌های قرون وسطایی دارد و البته یکی از هتل‌های فانتزی و زیبای شهر بازی و هیجان، لاس وگاس محسوب می‌شود. این هتل در سال 2008 شروع به کار کرده و هنوز هم یکی از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید. هتل اکسکالیبر لاس وگاس در 28 طبقه ساخته شده و در مجموع دارای سه هزار و 981 اتاق است که همین موضوع باعث شده در لیست ما، رتبه دهم را از آن خود کند. این هتل یک مجموعه اقامتی، تفریحی و خدماتی کامل است و می‌توانید بدون نیاز به خروج از هتل، از امکانات لوکسی همانند رستوران، فروشگاه، کافه، سالن تئاتر و بخش سرگرمی و کازینو استفاده نمایید.

هتل-اکسکالیبر-لاس-وگاس


9. هتل ونیزی لاس وگاس – 4027 اتاق


رقابت بین هتل‌های مختلف در لاس وگاس بسیار زیاد است و دقیقا به همین خاطر، شاهد حضور تم‌های مختلف هتل در این شهر هستیم. همانطور که هتل اکسکالیبر از تم افسانه‌ای برای جذب مخاطب استفاده کرده، هتل ونیزی نیز با ایجاد کانال‌های آبی، مجموعه خود را شبیه به شهر روی آب، ونیز، در آورده است. این هتل پنج ستاره دارد و یکی از گران قیمت‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در لاس وگاس محسوب می‌شود. گفتنی است که هزینه اقامت در این هتل، از حداقل قیمت 170 دلار در ایام آف سیزن آغاز می‌شود! در این هتل نیز انواع امکانات خدماتی، فروشگاهی و رفاهی وجود دارد و می‌توانید بدون خروج از هتل، تمام نیازهای خود را مرتفع نمایید.

هتل-ونیزی-لاس-وگاس


8. هتل امبسدر سیتی تایلند – 4210 اتاق


قطعا با دیدن هتل امبسدر سیتی تایلند، مات و مبهوت عظمت آن خواهید شد. این هتل عظیم و دیدنی در زمینی به مساحت 40 هکتار ساخته شده است. این هتل مجموعا 4210 اتاق دارد اما نکته جالب توجه در مورد آن، تقسیم بندی هتل به چهار بخش یا همان چهار بال مختلف است. هتل امبسدر سیتی تایلند، چهار بال با چهار تم مختلف دارد که هر بال دارای ویژگی‌ها و شرایط منحصر به فرد خود برای اقامت است. این هتل را باید مهم‌ترین هتل تمام پاتایا دانست، اما با این وجود هزینه اقامت آن خیلی بالا نیست و بسیاری از مسافران به همین خاطر آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. بد نیست بدانید حداقل هزینه اقامت در هتل امبسدر سیتی تایلند، از شبی 38 دلار آغاز می‌شود!

هتل-امبسدر-سیتی-تایلند


7. هتل مندلی بی لاس وگاس – 4237 اتاق


لاس وگاس بی شک یکی از شلوغ‌ترین شهرهای گردشگری در تمام دنیا محسوب می‌شود و باید انتظار این را داشت که شاهد حضور ترین‌ها در آن باشیم. هتل مندلی بی لاس وگاس با 43 طبقه و 4237 اتاق مختلف، در رتبه هفتم لیست ما به عنوان بزرگ ترین هتل های جهان قرار می‌گیرد. این هتل یک مجموعه کامل و بی نقص از تفریحات و خدمات مختلف است و می‌توانید روزها در این هتل بمانید و بدون نیاز به امکانات شهر لاس وگاس، تفریحات خود را تکمیل کنید. در این هتل چندین مرکز خرید بزرگ، یک کلیسا، آب گرم، استخر، سالن همایش، رستوران و چندین کافه وجود دارد. با این وجود، هزینه اقامت در این هتل از 77 دلار آغاز می‌شود و نسبت به هتل‌های لوکس، قیمتی مقرون به صرفه دارد. اما جالب اینجاست که سوئیت‌های ارزان قیمت در آخرین مرحله پر می‌شوند!

هتل-مندلی-بی-لاس-وگاس


6. هتل لاکسور لاس وگاس – 4400 اتاق


هتل لاکسور لاس وگاس یکی دیگر از هتل‌های این شهر است که با کمک اجرای یک تم منحصر به فرد، قصد دارد تا گردشگران را جذب خود کند. شاید بارها و بارها تصویر این هتل را در رسانه‌های اجتماعی دیده باشید. هتل لاکسور به شکل اهرام ثلاثه مصر ساخته شده و ظاهری بسیار منحصر به فرد و تماشایی دارد. این هتل را می‌توان تنها مکانی دانست که یک بدل از مجسمه ابوالهول را با ظرافت و دقت بسیار زیادی طراحی کرده است. البته باید بدانید که این هتل سه ستاره و نیم است اما در لیست بزرگ ترین هتل های جهان رتبه ششم را از آن خود کرده است! به دلیل تعداد نسبتا کم ستاره‌های هتل لاکسور، هزینه اقامت در آن تنها از شبی 40 دلار آغاز می‌شود که واقعا مقرون به صرفه است.

هتل-لاکسور-لاس-وگاس


5. هتل‌های لوکس وین و انکور لاس وگاس – 4748 اتاق


هتل‌های لوکس وین و انکور نام دو هتل بزرگ و لوکس است که آنها را به عنوان هتل‌های دو قلو یا هتل‌های خواهر در لاس وگاس می‌شناسند. مجموعه این دو هتل روی هم رفته 4748 اتاق دارد و جزء لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین هتل‌های بزرگ در جهان محسوب می‌شوند. بد نیست بدانید که سوئیت‌های سوپر لاکچری این هتل‌ها در تمامی لاس وگاس از شهرت خاصی برخوردار هستند و همچنین نمایندگی فراری نیز در همین هتل فعالیت می‌کند! علاوه بر ارائه خدمات رفاهی همانند فروشگاه‌های بزرگ، رستوران، مرکز خرید، کافه و انواع سالن نمایش، این هتل دارای یک زمین گلف اختصاصی نیز هست! به همین خاطر، حداقل قیمت اقامت در این هتل، از شبی 120 دلار آغاز می‌شود!

هتل‌های-لوکس-وین-و-انکور-لاس-وگاس


4. استراحتگاه والت دیزنی اورلاندو – 5658 اتاق


قطعا شهربازی دیزنی را می‌توان اوج آمال هر کودکی در تمام دنیا دانست! اما تصور کنید‌ که چند شب اقامت در دنیای والت دیزنی چقدر می‌تواند کودکان شما را خوشحال کند! استراحتگاه والت دیزنی در شهر اورلاندو، یکی از جذاب‌ترین هتل‌های دنیا محسوب می‌شود که دارای سه تم مختلف است. این هتل برای اقامت کودکان بسیار مهیج و لذت بخش است و می‌توانید با انتخاب این هتل بزرگ، که رتبه چهارم را در بین بزرگ ترین هتل های جهان کسب کرده، فرزندان خود را سورپرایز کنید! برای اقامت در این هتل لوکس، باید حداقل شبی 120 دلار بپردازید. این هتل همواره بسیار شلوغ است، اما نگران نباشید، چون با 5658 اتاق میزبان شما عزیزان خواهد بود!

استراحتگاه-والت-دیزنی-اورلاندو


3. هتل فرست ورلد مالزی –  6118 اتاق 


خب رقابت بین بزرگ ترین هتل های جهان در این قسمت به سه مورد برتر رسید. شهر زیبای پاهانگ در مالزی، یکی از توریستی‌ترین مناطق دنیا محسوب می‌شود. البته باید بدانید که مالزی به خاطر همسایگی با چین، خود را تبدیل به یکی از قطب‌های اقتصاد در دنیا کرده است. به همین خاطر میزبان تاجران زیادی در تمام روزهای سال هست، بنابراین نیاز به هتل‌های بزرگ برای به جای آوردن آداب میزبانی خود خواهد داشت. از این رو هتل فرست ورلد مالزی با 6118 اتاق احداث شد تا مسافران، دیگر نگران یافتن هتلی باکیفیت برای اقامت خود نباشند. در ضمن باید بدانید که این هتل علاوه بر آنکه جزء بزرگ‌ترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود، از رنگارنگ‌ترین هتل‌ها نیز به شمار می‌آید!

هتل-فرست-ورلد-مالزی

2. هتل ام جی گرند سیگنچر لاس وگاس – 6772 اتاق


همانطور که انتظار می‌رود، دومین هتل بزرگ جهان نیز در لاس وگاس، بزرگ‌ترین شهر توریستی جهان قرار دارد. این هتل در سال 1993 تاسیس شد و مجموعا دارای چهار برج مختلف 30 طبقه است. هتل ام جی را می‌توان با فاصله زیاد، بر‌ترین هتل تمام لاس وگاس بر اساس تعداد اتاق و همچنین نوع خدمات دانست. گفتنی است که اکثر رویداد‌های بزرگ همانند مسابقات بکس و کنسرت‌های مهم، در این هتل برگزار می‌شوند.

هتل-ام-جی-گرند-سیگنچر-لاسوگاس


1.هتل ایزمایلو مسکو – 7500 اتاق


در کمال تعجب باید بدانید که بزرگ‌ترین هتل تمام جهان، در قلب کشور یخ و برف، یعنی روسیه قرار دارد. هتل ایزمایلو، مقام بزرگ‌ترین هتل در تمام جهان را به دوش می‌کشد و با داشتن 7500 اتاق، می‌تواند بهترین میزبان در تمام دنیا باشد. این هتل نیز همانند هتل ام جی دارای چهار برج 30 طبقه است و عظمت آن از دور دست‌ها نیز چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

هتل-ایزمایلو-مسکو

خب همراهان عزیز، شما با 10 تا از بزرگ ترین هتل های جهان آشنا شدید. حال شما پاسخ سوال ما را بدهید. اگر به شما این امکان داده می‌شد که به صورت کاملا رایگان در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته باشید، کدام را انتخاب می‌کردید؟ دلیل انتخاب خود را نیز با ما در میان بگذارید! فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه مشتاق دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم! پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید