بهترین پارک‌های آبی پاتایا از نظر گردشگران ایرانی
حامد مقتدایی 1398/12/03 2489 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با هیجان‌انگیزترین و بهترین پارک‌های آبی در پاتایا از نظر گردشگران ایرانی و بین‌المللی، مقصد ایده‌آل و دوست‌داشتنی برای خوشگذرانی‌های خارق‌العاده آشنایی دارید؟ شهر پاتایا واقع در ساحل شرقی تایلند، زیبایی طبیعی و بکری دارد که آن را به محبوب‌ترین مکان گردشگری برای جشن و خوشگذرانی در سراسر جهان بدل می‌کند.
واقعیتش این است که بازدید از پاتایا بدون خوشگذرانی در آب‌های کف‌آلود و حباب‌دار آن با خانواده و دوستان‌تان هیچ معنایی ندارد. جدای از سواحل معمولی، پارک‌های آبی پاتایا، از برترین جاهایی هستند که می‌توانید با خانواده و کودکان‌تان در آن وقت بگذرانید. در پارک‌های آبی پاتایا می‌توانید کمی ماجراجویی کنید و اوقات خوشی را سپری کنید. در این مطلب پارک‌های آبی پاتایا را معرفی کرده و همچنین هر یک را بررسی می‌نماییم. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از قیمت تور پاتایا یا قیمت تورهای تایلند مطلع شوید، به صفحه "تور پاتایا" یا "تور تایلند کایت" مراجعه نمایید.


پارک آبی رامایانا


این مکان، یکی از زیباترین، بزرگ‌ترین و جادویی‌ترین پارک‌های آبی پاتایا و محبوب‌ترین‌‎شان است. در این پارک، بیش از 5 سرسره برای بزرگسالان و کودکان تعبیه شده است. استخرها در اینجا از آب تازه استفاده می‌کنند، بدین معناکه هیچ ماده شیمیایی بر پوست و چشمان‌ شما تاثیر نمی‌گذارند.
در اینجا، یکی از بهترین پارک‌های آبی پاتایا، سه فودکورت بزرگ در کنار محل‌های سرو نوشیدنی، کلبه‌ها و یک دریاچه طبیعی بزرگ واقع شده است. واقعاً باید اعتراف کرد که پارک آبی رامایانا، یکی از رویایی‌ترین پارک‌های آبی پاتایاست که آرزوی همیشگی خانواده‌ها را برای داشتن یک تعطیلات بیادماندنی جامه عمل پوشانده است.


پارک-آبی-رامایانا-از-پارک‌های-آبی-پاتایامساحت پارک آبی رامایانا، 170 هزارمترمربع بوده و پس از گذر سه سال از زمان افتتاحش، موفق شده که در سال 2019 رتبه اول را در آسیا و رتبه دهم را در جهان به عنوان یکی از پارک‌های آبی پاتایا از آن خود کند. پارک آبی رامایانا، موقعیتی است مناسب برای یک تعطیلات آرام و بی‌دغدغه و سرگرم‌کننده برای خانواده‌ها و کودکان در همه سنین.
سرسره‌های این پارک آبی، از کانادا و توسط شرکت وایت‌واتروست، تولیدکننده شماره 1 جاذبه‌های گردشگری در سراسر جهان به این کشور آورده شده است. از امکانات و ویژگی‌های این مکان، در بین پارک‌های آبی پاتایا می‌توان به استخر مواج با ساحل 160 متری، رودخانه روان 600 متری با امواج و آبشارها، 2 محل بازی کودکان، استخر شنا، محل سرو نوشیدنی در استخر، بازار سیار و... اشاره کرد. این پارک آبی در یک دره زیبا در میان تپه‌های سبز و دریاچه‌های طبیعی در نزدیکی تاکستان سیلورلیک و کوهستان کائو چی چان واقع شده است. فاصله رامایانا به عنوان یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی پاتایا، 1 ساعت و نیم با بانکوک فاصله دارد.
ساعات کاری: 10 صبح تا 6 غروب.


2. پاتایا پارک


پاتایا شاید به خاطر سواحل و فعالیت‌های دریایی‌اش معروف باشد، اما یکی از استثنایی‌ترین پارک‌های آبی پاتایا در نزدیکی ساحل جومتین واقع شده است. این پارک آبی، به خاطر برج پرش 240 متری‌اش مشهور شده است. از این ارتفاع می‌توانید به خط ساحلی و شهر دید داشته باشید.


پاتایا-پارک-از-پارک‌های-آبی-پاتایادر این پارک آبی، به عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین پارک‌های آبی پاتایا می‌توانید از وجود سرسره‌های غول‌پیکر و گرداب آن لذت ببرید. بخش‌های بدون آب جذابی هم برای کودکان تعبیه شده است. سه رستوران گردان نیز در این پارک آبی واقع شده است.
ساعات کاری: 11 صبح تا 11 شب.


3. پارک آبی کارتون نتورک آمازون


یکی از بی‌نظیرترین پارک‌های آبی پاتایا که با الهام از دنیای دیزنی ساخته شده است. حدوداً 30 سرسره آبی در کنار نمایش‌های سرگرم‌کننده و امکانات چندرسانه‌ای و جذاب و فودکورت‌های بزرگ در اینجا، یکی از فانتزی‌ترین پارک‌های آبی پاتایا قرار گرفته است. این پارک بخش‌های مختلفی برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان در خود دارد.
به عنوان یکی از برترین پارک‌های آبی پاتایا، بیش از 10 منطقه با ویژگی‌های شخصیت‌های کارتونی همچون دختران پاورپاف، بن تن و... در آن دیده می‌شود. فودکورت واقع در فضای باز آن میزبان انواع غذاهای متنوع بین‌المللی مانند آمریکایی، ژاپنی، هندی و... است. هزینه ورودی این پارک آبی خیلی بالاست و در بین گردشگران یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی تایلند محسوب می‌شود.
{توضیح عکس و متن alt: پارک آبی کارتون نتورک آمازون از پارک‌های آبی پاتایا (عکس شماره 3)}
منطقه آمنی‌ورس آن دارای بزرگترین سرسره کره‌ای‌ شکل جهان است و یک محوطه برای سقوط آزاد از ارتفاع 23 متری از بلندترین برج در منطقه ادونچر در ادامه‌اش کلی چرخش، پیچش، تونل و مسیرهای انحرافی وجود دارد. کارتونیوال، بزرگترین محل بازی دریایی دارای بیش از 150 ویژگی آبی و طراحی‌شده براساس کاراکترهای فضایی کارتونی ساخته شده است. حتماً استخر مگاویو آن را با پخش موسیقی‌های جذاب و شنیدنی‌اش تجربه کنید.
ساعات کاری: 10 صبح تا 6 غروب


4. پارک آبی اسپلش‌داون


یکی دیگر از پارک‌های آبی پاتایا با الهام از سریال تلویزیونی توتال وایپ‌اوت (پاکسازی کامل) با مجموعه‌ای از چالش‌ها و بازی‌ها که در بخش بخش آن، خانواده می‌تواند همراهی‌تان کند. در اینجا می‌توانید مهارت‌های جسمانی، شجاعت، و ادراکات احساسی خود را در یکی از چالشی‌ترین پارک‌های آبی پاتایا امتحان کنید.


پارک-آبی-اسپلش‌داون-از-پارک‌های-آبی-پاتایاسفرتان در یکی از هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی پاتایا با یک ابرسرسره آغاز می‌شود که یکی از بلندترین سرسره‌های آبی در جهان است. از اینجا، چالش‌های بعدی ترسناک‌تر، دشوارتر و با فعالیت‌هایی همچون توپ سرخ بزرگ و مسابقه زُرب همراه می‌شوند.
ساعات کاری: 9 صبح تا 6 غروب.


5. دریم ورلد پاتایا


پارک‌های آبی پاتایا، معمولاً ترکیبی از مناطق سرگرم‌کننده و تفریحی برای گروه‌های بزرگ و معتادان به آدرنالین است. بااین‌حال، اینجا یکی از متفاوت‌ترین پارک‌های آبی پاتایاست که می‌توانید مناطقی همچون عمارت جن‌زده و خانه غول‌پیکر را مشاهده کنید. همچنین، جاهایی همچون تورنادو شما را با برای مسابقاتی آماده می‌کند که تا پیش ازاین در هیچ‌یک از پارک‌های آبی ندیده‌اید. از یک ساختمان هفت‌طبقه باید بالا روید و با سرعت 75 کیلومتر بر ساعت به سمت پایین سقوط کنید.
ساعات کاری: روزهای هفته: 10 صبح تا 5 بعدازظهر، آخرهفته‌ها: 10 صبح تا 7 شب.


دریم-ورلد-پاتایا-از-پارک‌های-آبی-پاتایادر این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از برترین پارک‌های آبی پاتایا، از رامایانا تا دریم‌ورلد آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور پاتایا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید