بهترین فست فود های کوالالامپور
حامد مقتدایی 1398/11/19 2193 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر می‌خواهید از غذاهای متنوع، خوشمزه و دلپذیر بهترین فست فود های در کوالالامپور در سفر بعدی‌تان به جواهر جنوب شرقی آسیا در تور مالزی، لذت ببرید، در این مقاله ما را همراهی کنید.


فست فود های کوالالامپور: از مک‌دونالد تا آراس‌ام‌وی

در کشور مالزی، غذاهای خیابانی و فست فودی طرفداران بسیار زیادی دارد و نمی‌توانید بدون مراجعه به یکی از این فست‌ فودها تجربه سفر بیادماندنی‌تان در مالزی را تکمیل نمایید. در ادامه به 8 مورد از بهترین فست فودهای کوالالامپور اشاره شده است: 


1. روتی جان تیتیوانگسا

گوشت‌های طبخ‌شده مورداستفاده‌قرارگرفته در فست فود روتی جان تیتیوانگسا، یکی از بهترین فست فودهای کوالالامپور، در یک جای دنج و فوق‌العاده، درون ساندویچ‌هایی بسیار خوشمزه همراه با سس‌های مخصوص و پنیر موزارلا سرو می‌شود. شما می‌توانید ساندویچ‌هایی با انواع طعم و مزه‌های مختلف شامل تن ماهی، مرغ یا گوشت گوساله را از این فست فود سفارش دهید. 

ساعات کاری: هرروز 4 بعدازظهر تا 11:30 شب. 


روتی-جان-تیتیوانگسا-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

2. آراس‌ام‌وای

نان پنیری! شاید تابه‌حال نام چنین غذایی به گوشتان نخورده باشد، اما بدانید که این نان پف‌دار با حجم پنیری که روی آن ریخته می‌شود، گردشگران از تمام کشورهای جهان را به فست‌فود آراس‌ام‌وای، یکی از بهترین فست فودهای کوالالامپور دعوت می‌کند، تا مزه دلپذیر آن را بچشند. به معنای واقعی کلمه می‌توان گفت از نگاه کردن به آن، آب از دهان‌تان راه میفتد، چه برسد به اینکه بخواهید از کنار آن بگذرید. 

ساعات کاری: دوشنبه‌ها تا جمعه‌ها، 3 صبح تا 2 بعدازظهر، شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها، 12 شب تا 2 بعدازظهر. 


آر‌اس‌ام‌وی-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

3. اُاِم برگر

کار آشپزان فست فود اُاِم برگر واقعاً حرف ندارد، به جرئت می‌توان گفت که روی دست مک‌دونالد کار کرده‌اند. هزینه ساندویچ‌هایی که در این فست فود می‌توانید از خوردن‌شان لذت ببرید در برابر کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، بسیار پایین است. در این فست فود، یک سری از بهترین برگرهای آبدار و لذیذ طبخ می‌شود که پنیر افزوده‌شده به آن همراه با سس مایونز ‌طعم و مزه‌اش را بسیار مطلوب ساخته است.

ساعات کاری: روزانه 7 غروب تا 5 صبح.


اُاِم-برگر-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

4. وونگ آ وا چیکن وینگز

هفتاد سال است که این فست فود یکی از قدیمی‌ترین فست فودهای کوالالامپور، در خیابان جلان آلور واقع شده است. این فست فود قدیمی، در بین محلی‌های کوالالامپور و گردشگران به خاطر طبخ بال مرغ‌های گریل‌شده‌اش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این مرغ‌های سوخاری‌شده بسیار آبدار بوده و طعم و مزه‌ای دارند که شما بعد از خوردن‌شدن بعید است که بتوانید فراموش‌شان کنید. مطمئن باشید، با یک بشقاب از این فست فود بیرون نمی‌زنید!

ساعات کاری: سه‌شنبه‌ تا یک‌شنبه از 5.30 بعدازظهر تا 3.45 صبح. 


وونگ-آ-وا-چیکن-وینگز-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

5. ساتای سری ملاکا لمبا کرامت

مرغ سوخاری، سیرابی، معده و دل گوساله سرخ‌شده همراه با زردچوبه با طعم و مزه‌ای دودی که روی زغال کباب‌شده، بهترین غذای طبخ‌شده در یکی از بهترین فست فودهای کوآلالامپور محسوب می‌شود. می‌توانید آن را با یک سس شیرین نوش جان کنید، طعم و مزه‌اش در حد و اندازه غذاهای بهشتی است. روزانه این نوع غذای بسیار پرطرفدار، هزارتا هزارتا به فروش می‌رسد. 

ساعات کاری: 4 بعدازظهر تا 30 دقیقه بامداد. 


ساتای-سری-ملاکا-لمبا-کرامت-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

6. ناسی کوکوس فرنی

ماهی‌های سوخاری و فوق‌العاده خوشمزه فست فود ناسی کوکوس فرنی، یکی از بهترین فست فودهای کوآلالامپور، در انواع متفاوت با طعم و مزه‌های متفاوت سرو می‌شود که تجربه سفرتان به مالزی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. ساعات کاری این فست فود خیلی زیاد نیست و برای رفتن به آن باید عجله به خرج دهید تا چند گاز خوشمزه نصیب‌تان شود!

ساعات کاری: 11 صبح تا 2 بعدازظهر از دوشنبه‌ تا شنبه. 


ناسی-کوکوس-فرنی-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

7. آقای چیام پیسانگ گورنگ

آنقدر غذاهای سروشده در فست فود آقای چیام پیسانگ گورنگ خوشمزه و آبدار است که دهان‌ شما را چه روز چه شب اساسی به آب میندازد و تک تک سلول‌های وجودتان از تجربه منوی فوق‌العاده‌اش به وجد می‌آیند. موز سرخ‌شده، توپ کنجدی، پف کاری و کوی باکول از بهترین‌های این فست فود است. همه غذاهای این فست فود، تازه و خوش‌عطر بوده و بسیار ترد و لذیذ هستند. 

ساعات کاری: روزانه از 12 ظهر تا 5 بعداز ظهر. 


آقای-چیام-پیسانگ-گورنگ-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

8. مک دونالد

شعبات فست فود زنجیره‌ای مشهور مک‌دونالد در کوآلالامپور، یکی از خوشمزه‌ترین ظروف غذای ملی مالزی را در قالب ساندویچی به نام ناسی لمک برگر در اختیار گردشگران قرار داده است. در این برگر خوشمزه در یکی از بهترین فست فودهای جهان، مرغ سوخاری به همراه تخم‌مرغ سرخ‌شده با سس تند در یک نان ترد برگری، انتظار شما مسافران تور مالزی را می‌کشد. 

ساعات کاری: روزانه از 8 صبح تا 2 بامداد. 


مک‌دونالد-از-بهترین-فست-فودهای-کوآلالامپور

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین فست فودهای کوالالامپور، از اُاِم‌برگر تا مک‌دونالد آشنا کردیم. اگر قصد سفر به مالزی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور مالزی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید