معرفی بهترین‌ هتل‌های لنکاوی
حامد مقتدایی 1398/11/19 2037 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



بهترین‌ هتل‌های لنکاوی، زیباترین، منحصربه‌فردترین و لوکس‌ترین هتل‌های تور مالزی هستند که شما می‌توانید در سفرتان به این مجمع‌الجزایر استثنایی در آن اقامت داشته باشید.


هتل‌های لنکاوی: از آدامان تا ریتزکارلتون

گردشگران در زیباترین هتل‌های لنکاوی می‌توانند از جذابیت‌های آرامش‌بخش محیط سنتی در کنار باغ‌های تماشایی و فعالیت‌های ورزشی همچون جنگل‌نوردی، غارنوردی، غواصی، شنا با ماسک زیرآب، جت‌اسکی‌سواری و آب‌چترسواری لذت ببرند. 

در ادامه با 10 مورد از بهترین هتل‌های لنکاوی که خدمات فوق‌العاده‌ای همچون چشمه‌های آب معدنی، رستوران‌های بین‌المللی و اتاق‌های پیشرفته را با مناظری رو به دریا و جنگل‌ و کوهستان پیش چشمان‌تان می‌گذارند، آشنا می‌شوید: 


1. دانا لنکاوی

دانا لنکاوی یک ریزوت لوکس پنج ستاره است که در کنار دهکده اورینتال در کنار پانتای کوک با مجموعه‌ای از 125 اتاق و سوئیت، پنج مرکز بزرگ سرو نوشیدنی و مراکز بهداشتی درمانی فوق‌العاده واقع شده است. اتاق‌های این هتل در هشت طبقه‌بندی به ارائه خدمات به گردشگران می‌پردازد؛ واحدهای اقامتی با متراژ از 60 تا 600 متر مربع با بالکن‌های اختصاصی رو به مناظری همچون جنگل‌های بارانی و اقیانوس. 

جذابیت دوران استعماری بریتانیایی در کف‌های چوبی صیقلی کارشده، فرش‌های دستبافت با چوب بامبو، هنرهای دستی محلی و کارهای چوبی آنتیک سفارشی در دکوراسیون این هتل از بهترین‌ هتل‌های لنکاوی دیده می‌شود. این هتل ایده‌آل آن دسته گردشگران و زوج‌هایی است که به دنبال سرگرمی هستند و می‌خواهند اتاق‌های‌شان مینی‌بار، قهوه رایگان و دستگاه‌های چای‌ساز و قهوه‌ساز همراه با حمام‌های مجهز داشته باشند.  

شروع قیمت رزرو برای یک شب از 276 دلار.


دانا-از-بهترین-هتل‌های-لنکاوی

2. ریزوت لوکسِ آدامان

آندامان یکی از بهترین ریزورت هتل‌های لنکاوی، در میان یک جنگل بارانی با قدمت 10 میلیون ساله و خلیج داتای در یک موقعیت دنج و ایده‌آل جای گرفته است. در کنار صخره‌های مرجانی 8 هزارساله جزیره لنکاوی. همه آنچه که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید را می‌توانید در این هتل شاهدش باشید. در بالاترین جایگاه فهرست بهترین هتل‌های لنکاوی قرار دارد و محوطه آن بسیار لوکس و شیک بوده و اتاق‌ها و سایر امکانات و خدماتی که دارد، واقعاً ارزش هزینه کردن را دارند. در این هتل 178 اتاق جذاب و تماشایی وجود دارد –معماری الهام‌گرفته از بومیان مالزی، اسباب و اثاثیه، بالکن‌های اختصاصی با چشم‌اندازهای رو به اقیانوس یا جنگل، یک حمام با وان‌های بزرگ و دوش جنگلی شیشه‌ای. 

شروع قیمت رزرو برای یک شب از 176 دلار


آدامان-از-بهترین-هتل‌های-لنکاوی

3. سنت رجیس لنکاوی

با اقامت در هتل سنت رجیس لنکاوی، از میدان کوآجتی و ایگل 5 دقیقه فاصله خواهید داشت. از امکانات رفاهی ویژه این هتل از بهترین هتل‌های لنکاوی می‌توان به خدمات اتومبیل شهری با لیموزین، خشک‌شویی، و پیشخوان بیست‌وچهارساعته اشاره کرد. خدمات شاتل فرودگاهی 24 ساعته و پارکینگ رایگان هم در محل دردسترس مسافران قرار خواهد داشت. 

شروع قیمت رزرو برای یک شب از 385 دلار


سنت-رجیس-از-بهترین-هتل‌های-لنکاوی

4. داتای لنکاوی

هتل داتای لنکاوی مالزی از زمان افتتاحش در سال 1993 تاکنون در بین گردشگران موفق به کسب اعتبار و شهرت بین‌المللی شده است. این هتل پنج‌ستاره در خلیج داتای در یک محوطه جنگلی واقع شده است. این هتل از زیباترین هتل‌های لنکاوی در فاصله 20 کیلومتری غرب کوآ واقع شده و در مجموع 124 ویلای جداگانه در امتداد یک خلیج اختصاصی با شن‌های سفید در آن وجود دارند. در کل شش نوع اتاق وجود دارند که دکوراسیون داخلی آن‌ها با کف‌های چوبی تیره صیقلی با مبلمان به سبک اندونزیایی با لحاف‌های پرپشت و پرده‌های کتان زیبا تزئین شده است. 

شروع قیمت رزرو برای یک شب از 421 دلار


داتای-از-بهترین-هتل‌های-لنکاوی

5. ریزورت تانجونگ رو

ریزوت تانجونگ رو یک هتل 135 اتاقی است که در بخش شمالی جزیره لنکاوی در موکم آیر هنگات واقع شده است؛ در یک جنگل 4.5 کیلومتری که در میان پرامتدادترین سواحل شنی لنکاوی جای دارد. در این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی همچون دو استخر شنا (50 متری و 60 متری)، زمین‌های بازی تنیس، اتاق بازی و چشمه‌های درمانی آب معدنی لذت ببرید. آن دسته افرادی که به دنبال فعالیت‌های چالش‌برانگیزتر هستند، می‌توانند در تورهای قایق‌رانی دو ساعته در نزدیکی باتلاق کرنا، غارگردی در کوهستان یا جنگل‌نوردی شرکت کنند. 

شروع قیمت رزرو برای یک شب از 150 دلار


تانجونگ-رو-از-بهترین-هتل‌های-لنکاوی

6. ریتزکارلتون لنکاوی

با اقامت در هتل ریتز کارلتون لنکاوی در فاصله‌ای 10 دقیقه‌ا‌ی از ساحل و تله‌کابین لنکاوی حضور خواهید داشت. امکانات رفاهی این هتل شامل یک مرکز تجاری، خدمات اعلام حضور سریع و روزنامه‌های محلی و بین‌المللی در لابی خواهد بود. این هتل 445 متر مربعی فضایی مناسب همایش‌های تجاری همراه با اتاق‌های ملاقات را در اختیارتان قرار می‌دهد. پارکینگ رایگان نیز برایتان مهیا خواهد بود. 

شروع قیمت رزرو برای یک شب از 620 دلار


ریتزکارلتون-از-بهترین-هتل‌های-لنکاوی

7. ریزورت وستین لنکاوی

این هتل لوکس و فوق‌العاده راحتی و آرامش را از لحظه ورود به هتل برایتان به ارمغان می‌آورد تا زمانی‌که بخواهید جزیره لنکاوی را ترک کنید. این هتل از مرکز اصلی کوآ 3 کیلومتر فاصله دارد و از جاهای تماشایی آن می‌توان به مرکز خرید جتی پوینت داتی اشاره کرد که میهمانان می‌توانند از آن شکلات‌های گران‌قیمت و نوشیدنی‌های درجه یکی را تهیه کنند. همچنین، جاذبه‌های گردشگری محلی همچون مسجد الهنا، پارک CHOGM، میدان عقاب، پارک افسانه‌ای لنکاوی و کریستال‌فروشی لنکاوی در فاصله کمتر از 10 دقیقه‌ای از این هتل واقع شده‌اند. از سایر امکانات این هتل می‌توان به زمین‌های بازی اسکوآش و چشمه آب معدنی برای کودکان و چهار استخر شنا اشاره کرد. 

شروع قیمت رزرو برای یک شب از 188 دلار


وستین-از-بهترین-هتل‌های-لنکاوی

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین هتل‌های لنکاوی از آدامان تا ریتزکارلتون آشنا کردیم. اگر قصد سفر به لنکاوی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور لنکاوی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید