بهترین کشورهای آفریقایی برای سفر
حامد مقتدایی 1398/11/01 14641 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا برای ماجراجویی بین‌المللی بعدی خود به دنبال بهترین و امن‌ترین کشورهای آفریقایی هستید و نمی‌دانید باید در کدام تور آفریقا باید ثبت نام کرد؟.


به چه کشوری از آفریقا سفر کنیم؟

مقاصد گردشگری زیادی وجود ندارند که بتوان آن‌ها را با چشم‌اندازهای زیبای آفریقا، حیات وحش و طبیعت زیبای آن در سراسر قاره پهناورش مقایسه کرد. در ادامه شما را با فوق‌العاده‌ترین و مطمئن‌ترین کشورهایی که می‌توانید در تور آفریقا به آنجا سفر کنید، آشنا خواهیم کرد:


1. کنیا

کنیا در تور آفریقا، یکی از پربازدیدترین کشورهای آفریقایی است. کنیا در صدر فهرست بهترین مقاصد گردشگری سافاری محسوب می‌شود و همچنین یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و مهمان‌نوازترین مردم دنیا در آن زندگی می‌کنند. مردم این کشور به شدت به سنت‌های‌شان پایبندند، طوری‌که تجربه فرهنگی‌تان در بازدید از این کشور زیبا در تور آفریقا را هرگز فراموش نخواهید کرد.


کنیا-یکی-از-بهترین-کشورهای-آفریقا

 اگر می‌خواهید همه قاره آفریقا را یکجا ببینید، بهتر است به سراغ کنیا بروید! سواحل خارق‌العاده، مسیرهای پیاده‌روی استثنایی، حیات وحش بی‌نظیر و متنوع، و چشم‌اندازهای تماشایی، همه‌شان در کنیا آماده میزبانی از شما در تور آفریقاست. 

یکی از بخش‌های واقعاً جذاب فرهنگ مردم کنیا، قبیله ماسای ماراست. بومیان این قبیله به خاطر پایکوبی‌های عجیب‌وغریب و جواهرات بی‌نظیری که به گردن دارند، از ساکنان قدیمی آفریقا هستند و بازدید از دهکده‌شان در تور آفریقا را به شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم. با بازدید از دهکده ماسایی‌ها، تماشای رنگ‌آمیزی‌های متنوع، موسیقی گوش‌نواز و شنیدنی، و پایکوبی‌های تماشایی را تجربه خواهید کرد. 


2. مالاوی

مالاوی اخیراً با یک انفجار اقتصادی و تحولات دولتی روبرو شده که آن را به یکی از امن‌ترین مقاصد گردشگری تور آفریقا بدل کرده است. از محبوب‌ترین جاهای مالاوی در بین توریست‌ها می‌توان به دره گریت ریفت و دریاچه مالاوی اشاره کرد که در آنجا می‌توانید با محلی‌های مهمان‌نواز و افسانه‌ای روبرو شوید. 


مالاوی-یکی-از-بهترین-کشورهای-آفریقا

مالاوی بیشتر به خاطر تنوع چشم‌اندازهایش و مقصد رویایی گردشگران شناخته شده‌ است. از غرفه‌های میوه‌فروشی محلی، میوه‌های تازه بخرید و از تماشای ابرهای تماشایی بر فراز آسمان لذت ببرید. احتمالاً یکی از فوق‌العاده‌ترین جاهای مالاوی، دریاچه مالاوی باشد، یا همان دریاچه بزرگ آفریقا که با موزامبیک و تانزانیا هم مرز است. سواحل دریاچه، انتخابی هستند مناسب در تور آفریقا برای ریلکس کردن در شن و شنا در آب‌های شفاف. 


3. مراکش

به نظر می‌رسد مراکش، یکی از پناهگاه‌های ایمن در بین کشورهای شمال آفریقا باشد. یکی از مقاصد صحرایی که با فرهنگ، صنایع دستی و زیبایی‌های رنگارنگ عجین شده است. اگر بتوانید گرمای سوزان این کشور را تحمل کنید، آن را در صدر اولویت‌های خود برای سفر در تور آفریقا قرار خواهید داد. 

از شهر سرخ مراکش تا شهر آبی شفشاون، بهشت ساحلی آگادیر و چشم‌اندازهای بی‌نظیر کوه‌های اطلس؛ مراکش یکی از رویاهای باورنکردنی گردشگران عازم تور آفریقاست. 


مراکش-یکی-از-بهترین-کشورهای-آفریقا

مراکش با شهرهای شلوغ و پلوغ؛ غذاهای خوشمزه و فرش‌های رنگارنگش و نیز صحراهای مثال‌زدنیش شناخته می‌شود. در بازدید از مراکش در تور آفریقا، تور صحرای مرزوقه را فراموش نکنید. 

با گذر از تپه‌ها و رمل‌های بیابان، شترسواری، آفتاب‌گیری، و کمپینگ در چادرهای بدویین زیر ستارگان از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توانید در مراکش و تور آفریقا در کنار چهارچرخ‌سواری و شن‌سواری امتحانش کنید. 


4. تانزانیا

تانزانیا به خاطر داشتن مشخصه‌های تماشایی متعدد و بدل شدن به قطب سافاری و میزبانی از دشت‌های سرنگتی در تور آفریقا مشهور است. علاوه بر حیات وحش فوق‌العاده، جاهای فرهنگی تانزانیا بسیار زیاد بوده و انتظار کشف‌شدن از سوی شما را می‌کشند. 


تانزانیا-یکی-از-بهترین-کشورهای-آفریقا

تانزانیا میزبان کوهستان کلیمانجارو، مرتفع‌ترین قله آفریقا بوده و در عین حال یکی از ایمن‌ترین جاهای آفریقا برای سفر محسوب می‌شود. شاید یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تانزانیا را بتوان دشت‌های سرنگتی خواند که یک تجربه شگفت‌انگیز سافاری را برایتان به همراه می‌آورد و در نزدیکی آن جاذبه‌هایی همچون منطقه حفاظت‌شده انگورونگورو وجود دارد. 


5. آفریقای جنوبی

واقع در جنوبی‌ترین بخش قاره آفریقا که در آن چشم‌اندازها و فرهنگ‌های متفاوتی را در تور آفریقا شاهد خواهید بود. از خط ساحلی دیدنی‌اش در کیپ‌تاون تا محوطه سافاری در پارک ملی کروگر، این کشور را به یکی از غیرقابل‌مقایسه‌ترین تجربیات گردشگران در تور آفریقا بدل کرده است. محلی‌ها فوق‌العاده صمیمی و خونگرم رفتار می‌کنند و می‌دانند که چطور باید با یک گردشگر رفتار کرد و شما را به غذاهای خوشمزه و مهمانی‌های هیجان‌انگیز دعوت می‌کنند.


آفریقای-جنوبی-یکی-از-بهترین-کشورهای-آفریقا

حتماً در سفر به آفریقای جنوبی دوربین دیجیتالی همراه‌تان باشد تا بتوانید تصاویری فراموش‌نشدنی را از یکی از خطرناک‌ترین کشورهای آفریقا ثبت کنید. گردشگران بی‌شماری سالانه از این کشور بازدید می‌کنند و بدون اینکه کوچکترین خطری آن‌ها را تهدید کنید، تجربیاتی لذت‌بخش را برای خودشان و اعضای خانواده‌شان رقم می‌زنند. 


6. اتیوپی

اتیوپی کشوری است با فرهنگ باستانی در تور آفریقا که در آن یافته‌هایی مربوط به بیش از 3 میلیون سال قبل پیدا شده و از بین‌شان می‌توان به کلیساهای قرن 12امی در لالیبلا و خرابه‌های شهر باستانی آکسام اشاره کرد. جایی است که در آن از تماشایی جذابیت‌های‌شان مو به تن‌تان سیخ می‌شود. در این کشور جاذبه‌های تاریخی و باستانی متعددی وجود دارد که نباید آن‌ها را از دست داد و یکی از آن‌ها قلعه گندار است. 


اتیوپی-یکی-از-بهترین-کشورهای-آفریقا

اگر به دنبال طبیعت‌گردی هستید، حتماً باید از پارک ملی کوهستان سیمین و پارک ملی نکیسر بازدید کنید و به توصیه‌های محلی‌ها در ارتباط با نزدیکی به حیوانات وحشی توجه کنید تا خوراک درندگان نشوید!

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از زیبا‌ترین و ایمن‌ترین کشورهای آفریقایی از کنیا تا اتیوپی آشنا کردیم. اگر قصد سفر به آفریقا را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور آفریقا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید