جاذبه های گردشگری تور مجارستان
2911 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

سفر با ارزان‌ترین تور مجارستان کایت


مجارستان کشوری که در طول تاریخ مستعمره بسیاری از امپراطوری‌ها از جمله عثمانی‌ها و رومی‌ها بوده است و روزگاری تحت سلطه شوروی و تاخت و تاز مغول‌ها نیز قرار گرفته است و از آن روزهای سخت جاذبه‌های تاریخی بسیاری به یادگار مانده است که گردشگران زیادی را به تور مجارستان جلب می‌کند. اگر قصد سفر به این کشور اروپایی را دارید با ارزان‌ترین تور مجارستان کایت همراه باشید و سفر به مجارستان و دیگر تورهای ترکیبی (مجارستان، اتریش، فرانسه) و (مجارستان، اتریش) را تجربه کنید.

تورهای مرتبط:


بازدید از Gyor گیور در تور مجارستان


در این شهر زیبا که بین بوداپست و وین قرار دارد یکی از مهمترین شهرهای این کشور است که در تور مجارستان به بازدید از آن می‌رویم. در تریخ این شهر آمده که روزگاری مردم گیور برای اینکه زیر بار ظلم استعمارگر عثمانی قرار نگیرند شهر خود را آتش زدند که از آن روز به بعد گیور به ترکی Yanik kale به معنی شهر سوخته است. هنگامی که با تور مجارستان به گیور سر زدید حتما از کلیسای مشهور  دیدن کنید که St.Ignatius که در بین گردشگران بازدید از این کلیسا را غذای روح می‌دانند.


Hortobagy National Park پارک ملی هورتوباگی در تور مجارستان


در مجارستان پارک ملی به نام هورتوباگی وجود دارد که در تور مجارستان از آن بازدید می‌کنیم. زمان تأسیس این پارک ملی به سال 1973 بازمی‌گردد که آثاری که در طول تاریخ در طی حوادث مختلف در مجارستان پیش آمده را در این پارک می‌توانید مشاهده کنید؛ به طور مثال: ساخت پلی بزرگ با 9 طاق زیبا که از معماری قرن 19 باقی‌مانده است تا مردم را برای عبور از سیل یاری کند و آسیاب بادی این پارک نیز یادگاری از قرن نوزدهم است و علاوه بر آن پوشش‌های گیاهی و حیوانی متنوع از جمله: 342 نوع پرنده، بوفالو و اسب‌های آزادی که زیبای این پارک را دوچندان کرده‌اند. در تور مجارستان بازدید از این پارک را فراموش نکنید.


Sopron سوپرون شهری مرزی در تور مجارستان و اتریش


شهری با بافت قرون وسطایی که در تور مجارستان از آن دیدن می‌کنیم که در طول جنگ جهانی مورد هجوم قرار گرفته و آسیب‌هایی نیز به آن وارد شده اما با این حال بافت تاریخی خود را حفظ کرده است که در تور مجارستان از این جاذبه گردشگری تاریخی دیدن خواهیم کرد.


Lake Balaton دریاچه بالاتون جاذبه‌ای برای ریلکسیشن در تور مجارستان


Lake Balaton که به "دریای مجارستانی" هم معروف است؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین در اروپا است که در تور مجارستان از آن بازدید می‌کنیم. امکانات رفاهی زیادی برای این دریاچه در نظر گرفته‌اند که از جمله آن ساحل مصنوعی و شنی است که موجب آسودگی بازدید گردشگران از این منطقه شده است.


Budapest بوداپست زیباترین شهر اروپا در تور مجارستان


رودخانه دانوب از میان پایتخت بوداپست عبور می‌کند که دیدنی‌هایی به شهرت جهانی دارد که در تور مجارستان از آن بازدید خواهیم کرد. بوداپست از زیباترین شهرهای اروپایی است که گردشگران اروپاگرد بسیاری را از سراسر جهان به دیدن بوداپست می‌کشاند. این شهر در مجارستان سیستم غار آبگرمی را دارد که از بزرگترین‌های جهان است و سومین ساختمان بزرگ مجلس را نیز در تور مجارستان بوداپست خواهیم دید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید