معرفی بالی در 2 دقیقه | راهنمای اجمالی سفر به بالی
حسام مقتدایی 1398/10/23 2641 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



بالی از جمله مقاصد زیبای گردشگری به شمار می‌رود که در میان 17000 جزیره اندونزی واقع شده است. جمعیت افرادی که در این جزیره زندگی می‌کنند 4 میلیون نفر است. بالی را همه با لوکس بودن و تجربه‌ حس اعجاب انگیز در هتل‌های فوق‌العاده می‌شناسند. ما در این مطلب به معرفی اجمالی بالی و راهنمای سفر و تفریحات بالی پرداخته‌ایم.

مطلب مرتبط:


آشنایی کامل با جزیره بالی

شاید بتوان به جرئت جزیره بالی را یکی از محبوب‌ترین جزایر موجود در اندونزی به لحاظ جذب گردشگر در نظر گرفت. از جمله مناطق زیبای موجود در این جزیره می‌توان به سواحل زیبا و مناطق سرسبز، کوه‌های آتش‌فشان و همچنین مزارع برنج اشاره کرد که هرساله 3 میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند. البته که محلی‌های ساکن بالی نیز خودشان از این اماکن که اکثراً معابد هستند دیدن می‌کنند و مکان‌های زیارتی آن‌ها است. 


جزئیاتی درباره جزیره بالی در اندونزی


بالی-اندونزی

جزیره بالی با دارا بودن طولی به اندازه 152 کیلومتر و واقع شدن در اقیانوس هند، پرجمعیت‌ترین جزیره جهان به شمار می‌رود. از همسایه‌های بالی می‌توان به جزیره لمبوک که در غرب بالی واقع شده اشاره کرد. فاصله جزیره بالی تا پایتخت اندونزی یعنی جاکارتا چیزی در حدود 965 کیلومتر است. جزایر دیگری از جمله نوسا پنیدا و نوسا لمبونگان در جنوب شرقی بالی واقع شده‌اند و این جزیره زیبا و بسیار خوش آب و هوا را احاطه کرده‌اند.


دلایل محبوبیت جزیره بالی


سفر-به-جزیره-بالی

جزیره بالی را می‌توان مناسب‌ترین مقصد برای زوج‌هایی در نظر گرفت که تازه با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند ماه عسلشان را تفریح کنند. البته این جزیره زیبا، عیب بزرگی هم دارد که ترافیک زیاد جاده‌هایش است اما نمی‌شود صرفاً به خاطر چند دقیقه‌ای انتظار شانس دیدن بزرگ‌ترین اماکن دیدنی و مناظر سرسبزش را از دست داد. مزارع برنج آن کاملاً مناسب کسانی است که عاشق عکاسی هستند. به راحتی می‌توانید با پرداخت مقداری پول به کشاورزان اجازه عکاسی از این مزارع را کسب کنید. همچنین می‌توانید سراغ معابد متفاوتش بروید که بعضی از آن‌ها روی تپه‌هایی مرتفع بنا شده‌اند و لحظه غروب خورشید، جلوه‌ای دل‌نشین پیدا می‌کنند.


اقامت در بالی


سفر-به-بالی

شاید یکی از جذابیت‌های جزیره بالی را بتوان هتل‌های لوکس آن در نظر داشت که با قیمتی مناسب آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. سرویس‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند و می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید و سفری لذت‌بخش را با در نظر گرفتن بودجه‌تان، رقم بزنید. هتل‌های لوکس بالی اغلب شبی 50 دلار هستند و اگر در کشورهای دیگر سراغ هتلی با چنین امکاناتی بروید قطعاً کمتر از 200 دلار از شما نخواهند گرفت. این ویژگی مثبتی است که هتل‌های بالی در اختیار مسافران قرار می‌دهند و این امکان را فراهم می‌کنند تا از امکانات رفاهی آن استفاده کنید.


بهترین زمان سفر به جزیره بالی


سفر-به-اندونزی

آب و هوای مناسب یکی از معیارهای مناسب برای انتخاب مقصد سفر است. اگر آب و هوای سفر خوب نباشد مشکلات زیادی را می‌تواند برای مسافران ایجاد کند و قطعاً سفر خوشایندی نخواهید داشت. اکثر مناطقی که در جنوب شرقی آسیا واقع شده‌اند، درگیر باران‌های موسمی هستند. باران‌های شدید زمستان جزیره بالی نیز شرایط را برای اقامت یا سفر بسیار دشوار می‌سازد. بهترین زمان برای سفر به جزیره بالی، ماه‌هایی است که قبل و بعد از دسامبر و مارس قرار دارند. شاید بتوان شلوغ‌ترین ماه‌های جزیره بالی را ژوئن و آگوست یعنی فصل تابستان در نظر گرفت. بالی به طور کلی مقصد بسیاری از کشورهایی است که اهالی آن می‌خواهند از زمستان فرار کنند و بالی را پناه خوب و مناسبی می‌بینند.


تفریحات جزیره بالی


موجسواری-در-بالی

جدای از تفریحات معمولی که در همه سفرها وجود دارد از جمله غذا خوردن و خرید و استراحت در جزیره بالی تفریحات دیگری وجود دارد که باید یک بار در زندگی‌تان تجربه‌شان کنید. در ادامه به معرفی برخی از این تفریحات خواهیم پرداخت:


موج‌سواری

این که در بالی هیچ ساحل صخره‌ای یافت نمی‌شود و مناظر زیادی برای گشت و گذار وجود دارد آن را به محلی کاملاً مناسب برای گردشگران تبدیل کرده است. از جمله فعالیت‌هایی که باید در سواحل این جزیره تجربه کنید، موج‌سواری است. برای حرفه‌ای‌تر شدن می‌توانید در کلاس‌های آموزشی محلی آنجا ثبت‌نام کنید و در مدت کوتاهی یاد بگیرید که چگونه می‌توانید این ورزش لذت‌بخش را انجام دهید.


غواصی

غواصی در جزیره بالی از جمله فعالیت‌های هیجان‌انگیز و ارزان‌قیمت نسبت به تایلند است که سفرتان را خوشایند می‌کند. بهتر است در اطراف مکانی که کشتی آمریکایی US Liberty غرق شده به غواصی بپردازید چرا که منظره هیجان‌انگیزی دارد. درواقع این کشتی به وسیله ژاپنی‌ها مورد حمله موشکی قرار گرفت و از بین رفت. 


مکان‌های دیدنی جزیره بالی


معابد-بالی

از جمله مکان‌های دیدنی جزیره بالی می‌توان به موزه بالی اشاره کرد که در آن می‌توانید ماسک‌های نقاشی شده، عروسک خیمه‌شب‌بازی و بسیاری دست سازی دیگر را پیدا کنید. معبد مادر از دیگر اماکن دیدنی بالی به شمار می‌رود که بزرگ‌ترین معبد هندوها نیز هست. این معبد در ارتفاع 1000 متری نسبت به سطح دریا قرار دارد و در میان اهالی بالی بسیار محبوب و محترم است. آتش‌فشان کینتامانی نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین اماکن دیدنی جزیره بالی است که هنوز فعال می‌باشد.

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی جزیره بالی واقع در اندونزی پرداختیم. در ادامه درباره معابد متعدد و اماکن دیدنی آن مطالبی ارائه کردیم و همچنین به ارائه نکاتی در ارتباط با سفر به بالی پرداختیم. چنانچه قصد سفر به جزیره بالی را دارید بهتر است با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت نکات لازم در ارتباط با نحوه سفر را در اختیارتان قرار دهند.

پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده شرایط و قیمت تور بالی، به صفحه "قیمت تور بالی" مراجعه نمایید.

تور بالی

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید