بهترین هتل‌های باکو از نظر توریست‌های ایرانی
حامد مقتدایی 1398/10/18 1780 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا قصد دارید به باکو، یکی از دیدنی‌ترین و محبوب‌ترینِ شهرهای کشور همسایه، آذربایجان سفر کنید؟ آیا از امکانات و ویژگی‌های بهترین هتل‌های باکو اطلاع دارید؟ در این مقاله شما درخصوص 10 مورد از هتل‌های گران‌قیمت و ارزان‌قیمت در باکو و موردعلاقه گردشگران ایرانی اطلاعاتی مختصر و کوتاه را می‌خوانید. پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن لیست تورهای باکو سایت کایت اینجا کلیک کنید.


هتل‌های پنج ستاره باکو


1) هتل فورسیزن باکو

هتل فورسیزن باکو، یکی از هتل‌های 5 ستاره باکو، واقع در خیابان نفچیلار اول این شهر را می‌توان یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های آذربایجان دانست. فضای داخلی هتل فورسیزن باکو، دکوراسیون و طراحی سفیدرنگ و آرامش‌بخشی را با فضایی فاخر و درجه یک را در اختیار بازدیدکنندگان مرفه خود قرار می‌دهد. 

از امکانات هتل فورسیزن باکو می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر در فضای سرپوشیده، ماساژ و صبحانه اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل در باکو تا پارک فیلهارمونی، 200 متر، تا برج میدن، 300 متر، تا کاخ شیروانشاه، 400 متر و تا کاخ اسماعیلیه، 600 متر است. هزینه اقامت در این هتل بین 500 تا 900 منات است. 


هتل-فورسیزن-باکو-از-بهترین-هتل‌های-باکو

2) هتل فرمنت برج های شعله

هتل فرمنت برج‌های شعله، یکی از هتل‌های 5 ستاره باکو، واقع در خیابان مهدی حسین 1A این شهر را می‌توان یک از پرطرفدارترین و مشهورترین هتل‌های آذربایجان دانست که در کنار برج‌های شعله واقع شده است. این هتل افتخارآفرین موفق به اخذ رتبه چهارم در بین‌ هتل‌های لوکس و هتل‌های اسپای برتر شده و میهمانانش می‌توانند از امکاناتی همچون میز آیپاد در اتاق‌های شخصی خود لذت ببرند. 

از امکانات هتل فرمنت برج‌های شعله می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، ماساژ و صبحانه اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل در باکو تا برج های شعله، 10 متر، تا پارک آپلند، 300 متر، تا پارک فیلهارمونی، 700 متر، تا موزه فرش آذربایجان، 700 متر و تا کاخ شیروانشاه، 1 کیلومتر است. هزینه اقامت در این هتل بین 245 تا 500 منات است. 


3) هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

هتل جی دبلیو ماریتو آبشرون باکو، یکی از هتل‌های 5 ستاره باکو، واقع در میدان آزدالیق  674 این شهر را می‌توان یکی از بهترین‌ هتل‌های آذربایجان دانست. طراحی استثنایی و چشم‌نواز و افتخارات بدست‌آمده از سوی این هتل تجاری و عاشقانه که در رتبه دوم هتل‌های لوکس، خانوادگی و اسپا جای دارد، آن را به هتل موردعلاقه گردشگران ایرانی بدل کرده است. 

از امکانات هتل جی دبلیو ماریتو آبشرون باکو می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، ماساژ و صبحانه

اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل در باکو تا برج های شعله، 10 متر، تا سالن اپرا و باله آذربایجان، 800 متر، تا میدان آبنما، 1.7 کیلومتر و تا برج میدن، 1.9 کیلومتر است. هزینه اقامت در این هتل بین 245 تا 500 منات است.


4) هتل پولمن باکو

هتل پولمن باکو، یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره باکو، واقع در خیابان ام مشفق این شهر را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های آذربایجان دانست. در فهرست افتخارات این هتل می‌توان به القابی همچون سومین هتل تجاری برتر و سومین هتل لوکس و چهارمین هتل عاشقانه با طراحی خیره‌کننده و ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن با خاطره‌ای اروپایی اشاره کرد. 


هتل-پولمن-از-بهترین-هتل‌های-باکو

از امکانات هتل پولمن باکو می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، ماساژ، صبحانه، رستوران و زمین بازی کودکان اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل در باکو تا برج های شعله، 2 کیلومتر، تا پارک آپلند، 2.2 کیلومتر، تا پارک فیلهارمونی، 2.6 کیلومتر و تا کاخ شیروانشاه، 2.8 کیلومتر است. هزینه اقامت در این هتل بین 300 تا 550 منات است.


5) هتل بیلگاه بیچ

هتل بیلگاه بیچ باکو یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره باکو، واقع در خیابان گلبه 94 این شهر را می‌توان یکی از تماشایی‌ترین هتل‌های آذربایجان دانست. این هتل در ساحل دریای خزر واقع شده و انواعی از استخرهای سرپوشیده و روباز و سالن ماساژ در کنار طراحی امروزی و خیره‌کننده به همراه 4 رستوران مختلف، کاملاً فضای تفریحی لوکس و مجللی را برای شما گردشگران علاقمند به بازدید از باکو فراهم می‌کند. 

از امکانات هتل پولمن باکو می‌توان به مرکز بدنسازی، حمام ترکی، پارک آبی کودکان و زمین های تنیس، بسکتبال و مینی فوتبال، وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر و دسترسی ساحلی اشاره کرد. علی‌رغم امکانات بسیار چشم‌گیری که این هتل در باکو ارائه می‌دهد، فاصله‌ آن از جاذبه‌های اصلی و تماشایی شهر بسیار زیاد است. هزینه اقامت در این هتل بین 150 تا 480 منات است.


هتل‌های ارزان‌قیمت باکو

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با هتل‌های ارزان‌قیمت یا هاستل‌های باکو آشنا کنیم. هاستل به اقامتگاه‌هایی گفته می‌شود که علاوه بر کم‌هزینه‌ بودن، امکانات اقامتی مناسبی را به میهمانان ارائه می‌دهد و خوابگاه‌هایی تروتمیز محسوب می‌شوند. 


1) هاستل مین استریت

هاستل مین استریت باکو یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت باکو، واقع در خیابان نظامی 50، اتاق‌هایش دو نوع آشپزخانه‌دار و عاری از دود هستند و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش بوده و اتاق‌هایی نیز به صورت ویژه برای بانوان در آن در نظر گرفته شده است. از امکانات هاستل مین استریت باکو می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، کارمندان مسلط به زبان انگلیسی و صبحانه اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل ارزان‌قیمت در باکو تا میدان آبنما، 300 متر، تا کاخ اسماعیلیه، 700 متر، تا سالن تئاتر و باله آذربایجان، 700 متر و تا برج میدن، 800 متر است. هزینه اقامت در این هتل از 15 منات آغاز می‌شود.


هاستل-مین-استریت-از-بهترین-هتل‌های-باکو

2) هاستل سنتروم باکو

هاستل سنتروم باکو یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت باکو، واقع در خیابان خاقانی 3، دارای 6 اتاق است که به طور مختلط از آن‌‌ها استفاده می‌شود. از امکانات هاستل سنتروم باکو می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، تهویه هوا، صبحانه، کمد، مبل، اتو، ماشین لباس‌شویی، حوله، انواع بازی، کتاب، سی دی و... اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل ارزان‌قیمت در باکو تا میدان آبنما، 300 متر، تا کاخ اسماعیلیه، 700 متر، تا کاخ شیروانشاه، 800 متر و تا برج میدن، 700 متر است. هزینه اقامت در این هتل از 38 منات آغاز می‌شود.


3) هاستل کاسپین

هاستل کاسپین باکو یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت باکو، واقع در خیابان آصف زینعلی 29، دارای اتاق‌های یک تا چهار نفر بوده و گردشگران از برخورد مدیریت و کارکنان این هتل ارزان‌قیمت کاملاً رضایت دارند. از امکانات هاستل کاسپین باکو می‌توان به وای‌فای پرسرعت رایگان، تهویه هوا، کمد، سشوار و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل ارزان‌قیمت در باکو تا پارک فیلهارمونی، 300 متر، تا کاخ اسماعیلیه، 400 متر، تا کاخ شیروانشاه، 300 متر و تا برج میدن، 100 متر است. هزینه اقامت در این هتل از 85 منات آغاز می‌شود.


4) هاستل فریدم

هاستل فریدم باکو یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت باکو، واقع در خیابان آزادلیق 18 این شهر، در قلب پایتخت قرار داشته و یکی از مزایای آن امکان کرایه دوچرخه یا اتومبیل است. از امکانات هاستل فریدم باکو می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، تهویه هوا، صبحانه، کمد، مبل، اتو، ماشین لباس‌شویی و حوله اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل ارزان‌قیمت در باکو تا سالن اپرا و باله، 200 متر، تا میدان آبنماپارک آفیسرز، 1.2 کیلومتر و تا برج میدن، 1.5 کیلومتر است. هزینه اقامت در این هتل از 13 منات آغاز می‌شود.


5) هاستل باکو هوم

هاستل باکو هوم یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت باکو، واقع در خیابان مهدی حسین این شهر، تمام اتاق‌هایش مجهز به حمام  و دستشویی بوده و تلویزیون در تمامی‌شان وجود دارد. از امکانات باکو هوم می‌توان به وایفای پرسرعت رایگان، تهویه هوا، صبحانه، کمد، مبل، اتو، ماشین لباس‌شویی و حوله اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل ارزان‌قیمت در باکو تا پارک فیلهارمونی، 400 متر، تا کاخ شیروانشاه، 500 متر، تا برج‌های شعله، 700 متر و تا برج میدن، 800 متر است. هزینه اقامت در این هتل بین 10 تا 30 منات است.


هاستل-باکو-هوم-از-بهترین-هتل‌های-باکو

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از 10 مورد از بهترین هتل‌های باکو، 5 هتل 5 ستاره باکو و 5 هتل ارزان‌قیمت باکو که موردعلاقه گردشگران ایرانی است، آشنا کردیم. اگر قصد سفر به باکو را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور باکو راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید