ارزانترین تور‌های خارجی
حسام مقتدایی 1398/10/12 1654 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



وضعیت اقتصادی کنونی کشور باعث شده تا گردشگران و علاقه‌مندان به سفر، بخواهند کمی مقتصدانه سفر کنند به همین خاطر به سفرهای ارزان قیمت خارجی روی آورده‌اند.


معرفی سفرهای ارزان خارجی

ایران از جاذبه‌های گردشگری زیبا و حیرت‌انگیزی برخوردار است اما این به این معنا نیست که دیگر نباید سفر به کشورهای خارجی را تجربه کرد و با آداب و رسوم و دنیای مردم کشورهای دیگر آشنا شد. هدف از نگارش این مطلب، آشنایی شما با سفرهای خارجی ارزانی است که از طریق شرکت در تورهای مختلفی همچون تور نخجوان، تور باکو و ... می‌توانید تجربه‌ای حیرت‌انگیز از این سفرها داشته باشید: 


سفر ارزان خارجی | تور وان


تور-وان

تور وان یکی از آن چیزهایی است که اگر اهل سفر باشید، قطعاً زیاد به گوشتان خورده است. شهر تاریخی واقع در شرق ترکیه که بیش‌ترین اهالی آن کرد هستند، اخیراً به یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی بدل شده است. علاوه بر اهالی این شهر، زیبایی‌های طبیعی بسیار زیادی در آن وجود دارد که مزید بر علت شده تا افراد زیادی به آن سر بزنند. از دیگر دلایل محبوبیت تور وان می‌توان به فاصله کمی که از ایران دارد، اشاره کرد. قدمت این شهر به چیزی حدود 7 هزار سال قبل از سالروز مسیح می‌رسد. چنین چیزی به این معنا است که وقتی در تور وان شرکت کنید و وارد این شهر زیبا شوید، هر قدمی که می‌زنید با اثری تاریخی و طبیعی روبرو هستید. 

از جمله جاذبه‌های گردشگری‌ای که می‌توانید با شرکت در تور وان، ببینید، می‌توان به قلعه وان، دریاچه وان، جزیره و کلیسای آکدامار، آبشار مرادیه و خانه گربه‌های وان اشاره کرد. نکته مهم در ارتباط با ارزانی شهر وان این است که لازم نیست هزینه زیادی برای خوردن غذاهای خوشمزه پرداخت کنید چرا که با قیمتی کاملاً مناسب در اختیارتان قرار می‌دهند. همچنین با هر چند قدمی که بردارید قطعاً پیش رویتان یک غذاخوری خواهید دید. برخورد صمیمانه مردم آنجا از دیگر ویژگی‌های مهم شهر وان است.


سفر ارزان خارجی | تور نخجوان


تور-نخجوان

یکی دیگر از مقاصدی که می‌توانید برای داشتن سفری خارجی و ارزان در ذهن داشته باشید، شرکت در تور نخجوان است. از جمله زیباترین طبیعت‌ها را می‌توانید در تور نخجوان ببینید و لذت وافری ببرید. یکی از دلایل ارزان بودن این سفر، نزدیکی آن به ایران بوده و به همین خاطر از محبوبیت بسیار زیادی در میان ایرانی‌ها برخوردار است. نکته دیگر درباره این شهر، نزدیکی و شباهت فرهنگی مردم نخجوان با ایران است. به همین خاطر به راحتی می‌توانید با اهالی نخجوان ارتباط بگیرید. 

از خوراکی‌های خوشمزه نخجوان می‌توان به شیرینی‌هایش اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و گردشگران زیادی را تنها به خاطر طعم و مزه منحصربه‌فرد خود، جلب می‌کنند. غذاهای محلی این منطقه هم جای خود را دارد و از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. قیمت ارزان تور نخجوان و مواردی همچون غذا و اقامت باعث شده تا این شهر مقصد بسیاری از ایرانی‌ها باشد.


سفر ارزان خارجی | تور باکو


تور-باکو

قرار گرفتن شهر باکو درست در کنار دریای خزر باعث شده تا فاصله این شهر از ایران کم باشد و به همین خاطر هزینه سفر به آن بسیار ارزان تمام شود. خصوصاً وقتی از طریق شرکت در تور باکو بخواهید به آنجا سفر کنید که قطعاً تجربه‌ای حیرت‌انگیز برایتان خواهد بود. یکی از نکات بارز باکو این است که شما متناسب با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید بلیت و محل اقامت خود را مشخص کنید. همچنین هزینه‌های خورد و خوراک نیز تا حد زیادی در این شهر ناچیز است. 

برای حمل و نقل و جابجایی در سطح باکو نیز بهتر است با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی این کار را انجام دهید که از امنیت بیشتر و هزینه کمتری برخوردار است. دیدنی‌های بسیار زیادی در باکو وجود دارد که شرکت در تور باکو می‌تواند برایتان تضمین کند، حتماً به آن‌ها سر خواهید زد و اطلاعاتی کافی از آن‌ها به دست خواهید آورد.


سفر ارزان خارجی | تور ارمنستان


تور-ارمنستان

تور ارمنستان یکی دیگر از محبوب‌ترین تورهایی است که به دلیل نزدیکی ارمنستان به ایران، گردشگران ایرانی زیاد را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید از طریق زمینی و هوایی به این کشور سفر کنید که هر کدام آن‌ها مزیت‌های خودش را دارد. برای مثال اگر سفر زمینی را انتخاب کنید قطعاً در میانه راه با جاده‌هایی بسیار سرسبز روبرو خواهید شد. هزینه ارزان این کشور و همچنین شباهت‌های فرهنگی موجود در میان مردم آنجا باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید ارتباط برقرار کنید و کالاهای موردنیازتان را با قیمتی به‌صرفه بخرید.

هزینه اقامت در ارمنستان به ازای هر شب ماندن، چیزی در حدود 197 تا 800 هزار تومان متغیر است. هزینه غذا نیز شباهت بسیار زیادی با هزینه‌های غذا در ایران دارد به همین خاطر لازم نیست نگران چیزی باشید. بهترین ماه‌های سال برای سفر به ارمنستان، شهریور و مهر و همچنین اردیبهشت و خرداد است. در این ماه‌ها، گردشگران بسیاری به این کشور می‌آیند.


سفر ارزان خارجی | تور گرجستان


تور-گرجستان

یکی از مهم‌ترین دلایل این که چرا تور گرجستان جزو ارزان‌ترین سفرها به شمار می‌رود می‌توان به نزدیک بودن این کشور به ایران اشاره کرد. همچنین مردم این کشور بسیار مهمان‌نواز هستند و هزینه‌این کشور به طور کلی و سوای شرکت در تور گرجستان نیز بسیار ارزان است. عدم نیاز به دریافت ویزا از دیگر امکان‌های بسیار خوبی است که شرکت در تور گرجستان به شما می‌دهد. ساحل مغناطیسی، از جمله جاذبه‌های گردشگری گرجستان می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. در طول مدتی که به گرجستان سفر می‌کنید نیز می‌توانید از مناظر طبیعی و بکر آن لذت ببرید. 

نکات مهمی که درباره سفر به گرجستان وجود دارد، غذاهای خوشمزه و متناسب با هر سلیقه است. البته ماجرا فقط به غذا ختم نمی‌شود و جاذبه‌های تاریخی حیرت‌انگیزی همچون حمام سولفور، کوه مقدس و خیابان روستاولی از جمله مواردی است که گردشگران را جلب می‌کند. این در حالی است که هزینه گشت و گذار در این کشور بسیار ناچیز بوده و امکان این را به افراد می‌دهد که سفری بسیار لذت‌بخش و ارزان را تجربه کنند.


ثبت‌نام تورها

در این مقاله از مجله گردشگری کایت، به معرفی سفرهای ارزان خارجی پرداختیم که می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار ناچیز در این وضعیت اقتصادی، تجربه‌ای حیرت‌انگیز برای خودتان رقم بزنید و برای چند روز از حال و هوای کار و زندگی روزمره سخت دور شوید. چنانچه قصد شرکت در تورهایی که بالاتر معرفی شدند را دارید و می‌خواهید اطلاعاتی تکمیلی در این خصوص داشته باشید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، نکات لازم دراین‌باره را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید