سفر به ویتنام را با تور کایت تجربه کنید
4364 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

دستان خدا را در سفر به ویتنام ببینید


شاید بسیاری از ما که نام ویتنام را می‌شنویم یک کشور جنگ زده را متصور شویم که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد اما این باور غلط است و امروز سفر به ویتنام برای گردشگران یک مقصد پر طرفدار است. ویتنام بهشتی باریک در دلتای سرسبز دریای چین جنوبی قرار دارد که به خاطر موقعیت جغرافیایی که قرار گرفته از طبیعتی بی‌نظیر و سرسبز برخوردار است. در این کشور جاذبه‌های طبیعی و گردشگری متنوعی وجود دارد که سفر به ویتنام را برای گردشگران به یاد ماندنی می‌کند. امکانات و شرایط شهرهای ویتنام متفاوت است که از شهرهای استعمارزده تا مناطق مدرن و پیشرفته را شامل می‌شود. با کایت همراه باشید تا بهترین شهرها را برای سفر به ویتنام انتخاب کنید و صفر تا صد تور ویتنام را با هم برنامه‌ریزی کنیم.

دستان خدا


سفر به ویتنام و بازدید از منطقه دالات


دالات روزگاری از مناطق مستعمره فرانسه بوده که خوش‌نشینان فرانسوی این منطقه بکر را انتخاب کرده بودند که امروزه به یکی از مناطق جذاب گردشگری در جنوب ویتنام تبدیل شده است که در سفر به ویتنام حتما از این منطقه کوهستانی که همیشه با مه پوشیده شده است و پوشش همیشه سبز از درختان کاج زیبایی خود را به رخ گردشگران می‌کشد.

منطقه دالات


سفر به ویتنام و دیدن روستای باستانی مای سان


اگر به مکان‌های تاریخی علاقه‌مند هستید در سفر به ویتنام بازدید از این روستای باستانی را از یاد نبرید. جالب است بدانید که مردم این منطقه به آیین هندو معتقد هستند و شیوا را به عنوان خدا پرستش می‌کنند که همین آیین باعث شده که مکان‌های گردشگری و دیدنی زیادی برای جلب توریست در این منطقه باستانی به وجود بیاید. مای سان را در سفر به ویتنام از یاد نبرید.

روستای باستانی مای سان


سفر به ویتنام و خلیج ها لونگ


در سفر به ویتنام اگر به خلیج هالونگ بروید منظره‌هایی باورنکردنی را می‌بینید که شاید باور آن برای شما سخت باشد که این طبیعت را بر روی کره زمین مشاهده می‌کنید. آب این خلیج سبز است و صخره‌های آن از جنس آهک است که به شکل‌های عجیبی در آمده. در این خلیج 2000 جزیره وجود دارد که در طول قرن‌ها تغییرات طبیعت به این صورت شده است.

خلیج ها لونگ


نهاترنگ زیباترین خلیج آسیا را در سفر به ویتنام ببینید


یکی از محبوب‌ترین شهرهای ساحلی که در سفر به ویتنام از آن دیدن می‌کنیم نهاترنگ است که امکانات زیادی برای گردشگران دارد که یکی از نمادهای زیبای این منطقه درخت نخل است. در سفر به ویتنام از نهاترنگ دیدن کنید و به مکان‌های دیدنی آن که پارک آبی، قطار هیجان‌انگیز هوایی و استخری موجی دیدن کنید.

نهاترنگ زیباترین خلیج آسیا
در سفر به ویتنام با تور کایت به شهر هوشی مین می‌رویم


در زمان جنگ جهانی اول هوشی مین که سایگون نام داشت پایتخت ویتنام جنوبی بود که امروزه به بزرگترین شهر ویتنام تبدیل شده است. بازارهای محلی بسیار هیجان‌انگیز و جاذبه‌های تاریخی از دلایلی است که گردشگران زیادی را به این شهر در سفر به ویتنام جلب می‌کند. اگر با تور ویتنام کایت همراه باشید هوشی مین را در لیست گردشگری سفر به ویتنام قرار خواهید دید. 


شهر هوشی مین

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید