بهترین اوت لت های استانبول
حامد مقتدایی 1398/10/11 1990 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با بهترین اوت لت های استانبول، مراکز خرید ارائه‌دهنده اجناس با کیفیت و ارزان با تخفیف‌های بسیار، در یکی از بی‌نظیرترین شهرهای تاریخی آسیا، آشنایی دارید؟.


اوت لت های استانبول: از اولیویوم تا کاله

در این مقاله راهنمای کاملی را از 7 مورد از برترین اوت لت های استانبول مطالعه خواهید کرد.


1. اولیویوم

اولیویوم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین اوت لت های استانبول در سال 2000، در 4 طبقه با ساختار معماری مشابه منطقه تاریخی زیتینبرن، در نیمه راه فرودگاه آتاتورک و ترمینال کشتی تاکسیم و ینیکاپی، با 25 فروشگاه فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون اولیویوم یکی از برترین اوت لت های استانبول، دارای 125 فروشگاه در کنار امکانات رفاهی همچون 6 سینماتئاتر، انواع کافه‌ها و رستوران‌ها، تخفیف‌های تا سقف 90 درصدی را برای اجناس غیرفصلی در معرض خرید گردشگران قرار می‌دهد. 

شما می‌توانید از طریق مترو، اتوبوس و تراموا خودتان را به محبوب‌ترین اوت لت های استانبول برسانید و از برندهایی همچون آدیداس، پوما، پنتی، پیر کاردین، لوی، آرمینه، کلمبیا، نایک، پولو، مودو، دسا، مانگو، پارک براوو، کچرال و دامات خریداری کنید. 


اولیویوم-از-اوت-لت-های-استانبول

2. اپتیموم

اپتیموم یکی از امروزی‌ترین و شیک‌ترین اوت لت های استانبول در منطقه ینی‌ساحرا در همسایگی منطقه آتاشیر در بخش آسیایی استانبول در 5 طبقه در سال 2009 افتتاح شده و با معماری فوق‌العاده‌ای که دارد، 100 فروشگاه را در خود جای داده است. 

از امکانات تفریحی اپتیموم، از برترین اوت لت های استانبول می‌توان به رینگ یخی برای اسکیت بازی، تئاتر و نمایشگاه و مرکز فعالیت‌های هنری در کنار فودکورت و شهربازی، کافه‌های دنج و زیبا اشاره کرد. از طریق مسیر متروی کادیکوی کارتال می‌توانید در ایستگاه ینی‌ساحرا پیاده شده یا از متروبوس و دلموش‌‌ها خودتان را به اپتیموم، یکی از محبوب‌ترین اوت لت های استانبول برسانید و از برندهایی همچون مانگو، پولو، بنتون، پوما، آدیداس، نایک، تامی هیلفیگر، ال‌سی‌وای‌کی‌کی و... خرید کنید. 


اپتیموم-از-اوت-لت-های-استانبول

3. ویا پورت

ویاپورت یکی از تماشایی‌ترین اوت لت های استانبول با داشتن یک دریاچه مصنوعی بزرگ با خیابان‌هایی با حال و هوای مدیترانه‌‎ای،‌ آراسته‌شده به درختان زیتون و گل‌های فصلی، در نزدیکی فرودگاه سابیها گوگچن، با 250 فروشگاه در سال 2008 افتتاح شده است. 

در فروشگاه‌های ویاپورت یکی از بهترین اوت لت های استانبول، کالاها و محصولاتی همچون مبلمان، طلا، جواهر، وسایل آشپزخانه، ساعت، اجناس چرمی ارائه شده و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد با یک مرکز سرگرمی بزرگ مختص کودکان و بزرگسالان واقع شده‌اند. 

از طریق شاتل‌های شهری و اتوبوس‌های خطی از اسکله کادیکوی به راحتی می‌توانید به این مرکز خرید، از پرتخفیف‌ترین اوت لت های استانبول برسید و از برندهایی همچون هری، مانگو، هومل، اسپرینت، ویکتوریا سیکرت، واکو، بیمن، سامسونیت، هوتیک و نتورک خرید کنید. 


ویا-پورت-از-اوت-لت-های-استانبول

4. دیپوسایت

دیپوسایت، یکی از برترین اوت لت های استانبول در منطقه ایکیتالی استانبول با داشتن 110 فروشگاه، 12 رستوران و سالن‌های مجهز ورزشی همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان گردشگران علاقمند به خرید اجناس و کالاهای ارزان‌قیمت و با کیفیت است. 

از جمله‌ برندهای معروف و محبوبی که می‌توانید در یکی دیگر از اوت لت های استانبول به نام دیپوسایت، بازدید کرده و خرید نمایید، می‌شود به سامسونگ، کوتون، رومن، بیمن، مانگو، وای‌کی‌ام، اپمار اپتیک، بوینر، تزکن، تکنوسا، کیگیلی و ال‌سی‌وای‌کی‌کی اشاره داشت. 


دیپوسایت-از-اوت-لت-های-استانبول

5. اوت‌لت آسیا پارک

اوت لت آسیا پارک، یکی دیگر از اوت لت های استانبول در سال 2007 به مساحت 33 هزار متر مربع در 7 طبقه با فروشگاه‌های متعدد، مراکز تفریحی و رستوران‌های فوق‌العاده کار خود را آغاز کرد. شما می‌توانید روزانه بین ساعات 10 صبح تا 10 شب به این مرکز خرید مراجعه کرده و یکی از بهترین تجربه‌های خریدتان را در یکی از بهترین اوت لت های استانبول تجربه کنید. 


6. اوت‌لت ایرپورت

اوت لت ایرپورت، یکی از بزرگ‌ترین و تماشایی‌ترین اوت لت های استانبول با داشتن 116 فروشگاه شیک و مدرن با یک سقف متحرک در منطقه آتاکوی و در نزدیکی فرودگاه آتاتورک واقع شده است. این اوت لت به ارائه امکاناتی همچون مرکز سرگرمی برای کودکان، سینما، آمفی‌تئاتر و شهربازی یخی برای گردشگران می‌پردازد. این مرکز خرید، یکی از بهترین اوت لت های استانبول برای خرید ارزان‌قیمت و تخفیف‌دار از برندهایی همچون بیمن، مودو، فابریکا، آی‌پکیول، سارار، واکو، فرد پری، ورساچه، دافی، کیگیلی، چیک و آرمانی است. 


مطالب  مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول

تور استانبول

اوت‌لت-ایرپورت-از-اوت-لت-های-استانبول

7. اوت‌لت کاله

اوت لت کاله، یکی از امروزی‌ترین اوت لت های استانبول به مساحت 8 هزارمترمربع در منطقه گونگرن با 120 فروشگاه شامل 7 بلوک، 8 طبقه مسکونی، 6 سینمای امروزی، رستوران، مراکز تفریحی و شهربازی برای کودکان واقع شده است. 

برای رسیدن به این اوت لت، می‌توان از تراموای خط سرمه‌ای T1 استفاده کرده و پس از پیاده شدن در ایستگاه گونگرن وارد این اوت لت از بهترین اوت لت های استانبول شد و از برندهایی همچون نایک، دفاکتو، آدیداس، دریماد و بنتون خرید کرد. 

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از اوت لت های استانبول، از اوت لت اپتیموم تا اوت لت ایرپورت آشنا کردیم. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور استانبول راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید