بزرگترین حراج تایلند در سال
حامد مقتدایی 1398/10/10 1344 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر به چانه‌زنی و خریدهای تخفیف‌دار و ارزان‌قیمت علاقه زیادی دارید، می‌توانید در زمان حراج تایلند از طیف گسترده تخفیف‌های استثنایی برای اجناسی همچون پوشاک، جواهرات، لباس‌های ورزشی و لوازم برقی به این کشور سفر کنید. 


حراج تایلند و معرفی بهترین مراکز خرید

کسب‌وکارهای محلی نیز در رویداد حراج تایلند شرکت می‌کنند و سطوح متفاوتی از تخفیف را از 10 الی 80 درصد به بازدیدکنندگان و مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند. در این مراسم بزرگ خریدگردی می‌توانید پیشنهادات جذابی را در خدماتی همچون هتل‌ها، پروازها و فعالیت‌های تفریحی شهر تایلند نیز شاهد باشید. 


اطلاعات اولیه درباره حراج تایلند

سیام در بانکوک به خاطر فرصت‌های خرید خارق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، بسیار معروف و شناخته‌شده است. این مرکز تجاری معمولاً در رویداد حراج تایلند پیشتاز است. برخی از بهترین جاهایی که می‌توانید در زمان حراج تایلند برای خرید به سراغ‌شان بروید، سیام پاراگون، سیام سنتر، و سیام دیسکاوری هستند. در سایر بخش‌های شهر بانکوک، می‌توانید به فروشگاه‌ها و مراکز خریدی همچون امپوریوم، امکواتیر و زن در سنترال‌ورالد سر بزنید. 


مرکز-خریدی-در-حراج-تایلند


خرید پوشاک در این رویداد سالانه حراج تایلند، کار بسیار دشواری خواهد بود، چون بیشتر فروشگاه‌ها در این مراسم خریدگردی بزرگ، اتاق‌های پروشان را می‌بندند و کالاها و محصولات‌شان روی قفسه‌ها تلنبار می‌شود. با تخفیف‌های 80 درصدی که روی اجناس وجود دارد، می‌توانید از خرید در تایلند لذت ببرید و کلی برای خودتان و خانواده‌تان چیزمیز بخرید. 

زمانی‌که در مراکز خرید و فروشگاه‌ها حین حراج تایلند قدم می‌زنید می‌توانید استندهای تبلیغاتی ویژه‌ تخفیف‌های بالا را در ارتباط با پوشاک، لباس‌های ورزشی و کفش‌ها مشاهده کنید. 


محبوب‌ترین مراکز خرید در حراج تایلند

در ادامه توضیحاتی کامل در ارتباط با پرطرفدارترین مراکز خرید در حراج تایلند آورده شده است:


1. سیام پاراگون

مانند سایر فروشگاه‌های بزرگ بانکوک، سیام پاراگون کریسمس را با تزئینات و دکورهای بسیار تماشایی از درخت‌ها و چراغانی‌ها با ارائه تخفیف‌های بسیار جشن می‌گیرد. 

در سیام پاراگون به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا و محبوب‌ترین آن در حراج تایلند، این امکانات وجود دارد: 15 سینماتئاتر با بزرگترین صفحه نمایشی در آسیا، بزرگترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا به نام سیام اوشن ورلد، سالن بولینگ، سالن کنسرت و چندین طبقه فروشگاه با میزبانی از فروشگاه‌‌‌های خرده‌فروشی برندهای لوکس، فود کورت و... . 


سیام-پاراگون-در-حراج-تایلند


در کریسمس علاوه بر حراج تایلند در ماه‌های خرداد تا شهریور، سیام پاراگون میزبان رویدادهای متنوع در کنار چراغانی‌های داخلی و خارجی همراه با هدایای تزئین‌شده می‌باشد. در فروشگاه مواد غذایی مرکز خرید سیام پاراگون می‌توانید هر نوع غذایی را که بخواهید از غذاهای دریایی تازه وارداتی تا انواع نوشیدنی‌های سراسر جهان را تهیه کنید. 


2. سیام سنتر

سیام سنتر یکی از پیشرفته‌ترین و باشکوه‌ـرین مراکز خرید بانکوک در حراج تایلند محسوب می‌شود. این مرکز خرید نقشی کلیدی در حراج تایلند داشته و ترکیبی از طراحان مد تایلندی با برندهای خارجی خوش‌نام درکنار تعداد بسیار زیادی از حقه‌های پرزرق و برق و حرفه‌ای است تا شما بازدیدکنندگان و گردشگران تور تایلند بتوانید تجربه‌ خریدی استثنایی داشته باشید. 


سیام-سنتر-در-حراج-تایلند


نمایشگاه‌ آثار هنری در کنار فروشگاه‌های نایک یا فروشگاه‌های طراحان مد متخصص محلی همچون گری‌هاوند یا جسپل در این مرکز خرید واقع شده که می‌توانید در حراج تایلند سری به آن‌ها بزنید. از شگفتی‌های سیام سنتر می‌توان به رینگ بوکس موآی‌تای در وسط فروشگاه همراه با یک مخزن بزرگ ماهی اشاره کرد. صندلی‌ها، مبل‌ها، و فضاهای باز سیام سنتر را می‌توان یکی از بهترین‌ها در بین مراکز خرید بانکوک قلمداد کرد، که نه تنها این فروشگاه بزرگ را به مکانی فوق‌العاده برای خرید در حراج تایلند بدل می‌کند، بلکه جایی است بسیار آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده برای گذران وقت. 


3. سنترال‌ورلد

سنترال‌ورلد پلازا که پیشتر تحت عنوان مرکز تجارت جهانی شناخته می‌شده، سومین مجتمع خرید بزرگ آسیا است که در کنارش مراکز خریدی همچون ام‌کوراتیر و سیام پاراگون واقع شده‌اند و توانسته خودش را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در حراج تایلند بدل کند. در زمان کریسمس تزئینات و دکورهای این مرکز خرید با نورپردازی‌های فوق‌العاده‌اش بسیار تماشایی است. 


سنترال‌ورلد-در-حراج-تایلند


در این مرکز خرید بزرگ 8 طبقه، همه‌چیز پیدا می‌شود، حتی کتاب‌‌فروشی و مغاز‌ه‌های فروش لوازم موسیقی هم در اینجا وجود دارد. زمان حراج تایلند، در طبقه هفتم می‌توانید غذاخوری‌های بسیار فوق‌العاده با طبخ انواع غذاها را در کنار سوپرمارکت‌‌های ارائه‌دهنده انواع کالاها شاهد باشید. 

طبقه هشتم این مرکز خرید، میزبان یک مجتمع تماشای فیلم به نام سینما سیتی با یک صفحه نمایش بسیار بزرگ است و در حراج تایلند، برای رفع خستگی از یک خرید طولانی و وقت‌گیر می‌توانید، ساعاتی در اینجا استراحت کنید و از تماشای فیلم‌های درجه یک سینمای جهان، لذت ببرید. 


4. گی‌سورن

شاید بتوان یکی از لوکس‌ترین و بی‌نظیرترین فروشگاه‌های بانکوک را گی‌سورن نامید که در آن سوی خیابان مقابل سنترال‌ورلد واقع شده و میزبان مجموعه‌ای از بهترین برندها و طرح‌های مد برتر دنیاست که در زمان حراج تایلند می‌توانید به سراغ‌شان بروید. 


گی‌سورن-در-حراج-تایلند


لویی ویتون، پرادا، گوچی و تمام برندهای مشهور در کنار خلاق‌ترین طراحان تایلند همچون رتسیس و سنادا در حراج تایلند ارائه می‌شوند. گی‌سورن نسبت به سایر مراکز خرید خیلی شلوغ نیست و در آن می‌توانید کافه‌ها و گوشه‌های دنج و شیکی را برای استراحت و فرار از آشوب در زمان دیوانه‌وار هجوم مردم برای خرید در حراج تایلند، پیدا کنید. 


5. آمارین پلازا

آمارین پلازا آنقدر جذابیت دارد که می‌تواند به راحتی خودش را در زمان حراج تایلند از بین سایر مراکز خریدی همچون سیام پاراگون، سنترال ورلد و... با شگفتی تمام بیرون بکشد و ارزش خریدگردی را داشته باشد. آن دسته علاقمندان به ورزش‌های حرفه‌ای و سفرگردی تخصصی، می‌توانند در سام اسپورتس این مرکز خرید، از انواع برندهای معتبر در حوزه پوشاک و کفش‌های ورزشی و در بخش ادونچر آن، از بهترین برندهای اروپایی سازنده چادر، کوله‌پشتی، کیسه‌خواب و...، بهترین خرید عمرشان را در حراج تایلند داشته باشند. 


آمارین-پلازا-در-حراج-تایلند


از سایر مراکز خرید فوق‌العاده‌ای که می‌توانید در زمان حراج تایلند سری به آن‌ها بزنید، می‌شود به موارد زیر اشاره کرد: امپوریوم و ام‌کوراتیر (در حوزه فروش کالاهای لوکس) و مگا بانگنا (یک مرکز خرید بزرگ در نزدیکی فرودگاه سورنابومی).

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از حراج تایلند، شرایط و زمان آن در کنار بهترین مراکز خرید تایلند آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور تایلند راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید