راهنمای خرید بلیط چارتری استانبول
محمد قاسمی 1398/10/8 1051 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



استانبول توریستی‌ترین شهر ترکیه با دیدنی‌های زیاد و هیجان‌انگیز است. با توجه به هزینه‌هایی پایین سفر به ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای خارجی، بسیاری از ایرانی‌ها استانبول را برای تفریح و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. از این رو، امروز در کایت راهنمای خرید ارزان ترین بلیط چارتری استانبول را آماده کرده‌ایم تا بتوانید بلیط هواپیما به کشور ترکیه را با پایین‌ترین هزینه ممکن خریداری کنید.

تورهای مرتبط:

لیست تورهای استانبول

چرا استانبول؟

استانبول شهری بزرگ با فرهنگ غنی و مکان‌های دیدنی بسیار است که قطعا از سفر به آن پشیمان نخواهید شد. جاذبه‌های تاریخی استانبول که هرکسی را حیرت‌زده می‌کنند، به خوبی بیانگر تاریخچه بلند این شهر هستند. اما این فقط جاذبه های دیدنی نیست که استانبول را به مقصدی متفاوت برای سفر تبدیل می‌کند؛ وجود فروشگاه‌های پرزرق‌وبرق و کوچک بزرگ و خیابان‌های رنگارنگ با اجناس باکیفیت و مقرون به صرفه سبب شده است تا بسیاری از افراد از استانبول به عنوان بهشتی برای عاشقان خرید یاد کنند. به این موارد باید خوراکی‌های خوشمزه و سوغات متفاوت را هم اضافه کرد. اگر دلایل ما برای سفر به استانبول کافی بودند، ما با همراه باشید تا در مورد بلیط چارتری استانبول و چگونگی خرید بلیط هواپیما استانبول صحبت کنیم.


بلیط استانبول

راهنمای خرید بلیط استانبول

پیش از خرید بلیط هواپیما استانبول باید بدانید که پروازها از ایران به استانبول توسط چندین شرکت مختلف انجام می‌شود و همین موضوع روی قیمت آنها تاثیرگذار است. از طرفی، اینکه کدام کلاس پروازی را انتخاب می‌کنید هم می‌تواند تا حد زیادی روی قیمت بلیط هواپیما استانبول اثرگذار باشد.

برای تهیه بلیط هواپیما استانبول، راه‌های متفاوتی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مراجعه به آژانس‌های هوایی و همچنین خرید بلیط به صورت اینترنتی اشاره کرد. در حال حاضر، شرکت‌های زیادی هستند که بلیط هواپیما استانبول را به صورت اینترنتی عرضه می‌کنند. اگر قصد داشتید بلیط هواپیما استانبول را به صورت اینترنتی خریداری کنید، حتما سعی کنید این کار را از طریق منبعی مطمئن مثل وب‌سایت کایت انجام دهید چرا که فضای مجازی، بستر لازم برای فروش بلیط‌های غیرمعتبر توسط افراد سودجو را فراهم کرده است.

به صورت کلی، با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت بلیط هواپیما استانبول بالاست. به همین جهت، شاید بهتر باشد سراغ بلیط چارتری استانبول رفته و هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کاهش دهید. اما منظور ما از بلیط چارتری استانبول چیست و در اوضاع فعلی چرا باید سراغ آن برویم؟


بلیط-چارتر

بلیط چارتری استانبول چیست؟

چارتر به معنی اجاره به صورت دربست است و در ایران، بیشتر برای بلیط‌های هواپیما استفاده می‌شود. زمانی که آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های چارترکننده، همه یا بخشی از بلیط‌های مسیرهای پررفت‌وآمد را به صورت عمده خریداری می‌کنند اما این بلیط‌ها تا روز پرواز فروش نمی‌روند، برای جلوگیری از ضرر، این شرکت‌ها قیمت بلیط‌های خود را تا حد زیادی کاهش می‌دهند تا بلیط‌ها با قیمت پایین‌تر و سرعت بسیار بیشتری به فروش روند. این‌ها در حقیقت همان بلیط چارتری هستند که می‌توان با قیمتی پایین‌تر، تهیه نمود.

توجه داشته باشید که پرواز چارتر و هواپیمای چارتر، به دو مفهوم کاملا متفاوت هستند و نباید آنها را با یکدیگر اشتباه بگیرید.


بلیط-چارتر استانبول

مزایای بلیط چارتری استانبول

با توجه به قیمت بالای بلیط هواپیما استانبول، برای کاهش هزینه‌های سفر به ترکیه می‌توان بلیط چارتری استانبول را با قیمتی به مراتب پایین‌تر خریداری کرد و این مزیت اصلی خرید چنین بلیط‌هایی است. مورد دیگر اینکه بلیط چارتری استانبول قیمت ثابتی ندارد و بسته به کلاس پروازی و شرکت ارائه‌دهنده، می‌تواند کاملا متفاوت باشد. به همین جهت، برای خرید بلیط چارتری استانبول لازم است با صبر و حوصله، سایت‌های معتبر را به‌دقت بررسی کنید. اما از کجا می‌توان بلیط ارزان چارتری استانبول را تهیه کرد؟


بلیط-چارتر

معتبرترین ارائه‌دهنده بلیط ارزان چارتری استانبول

همان‌طور که گفتیم، بلیط های چارتر نیز با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. برای اینکه بتوانید بلیط چارتری استانبول را با پایین‌ترین قیمت ممکن پیدا کنید، لازم است سراغ منبعی مطمئن بروید. کایت معتبرترین ارائه‌دهنده بلیط های ارزان چارتری استانبول است که همواره سعی دارد بلیط هواپیما ترکیه را با کمترین قیمت در اختیار مسافران قرار دهد.

 اگر تجربه سفر با پروازهای چارتری را داشته باشید، احتمالا برای شما هم پیش آمده که برخی از مسافران، بلیط خود را با قیمتی پایین‌تر از شما خریداری کرده باشند؛ اما با مراجعه به وب‌سایت کایت می‌توانید مطمئن باشید که ارزان ترین بلیط چارتری استانبول و سایر مقصدهای محبوب را خریداری می‌کنید.


بلیط-چارتر

روش خرید آنلاین بلیط ارزان چارتری استانبول

برای خرید بلیط ارزان چارتری استانبول ابتدا باید به وب‌سایت رسمی کایت مراجعه کرده و سپس از بخش هواپیما در منوی اصلی، فرودگاه مبدا و مقصد را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید مستقیما قیمت بلیط های چارتری استانبول را ببینید هم کافی‌ست روی این لینک کلیک کنید. پس از انتخاب مقصد نیز اطلاعات کامل مربوط به پرواز همراه با هزینه آن برای شما نمایش داده خواهد شد.

اگر در مراحل خرید بلیط چارتری استانبول با مشکل مواجه شده‌اید، کافی‌ست همین حالا با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید