تور‌های یک روزه و بهترین ویژگیهای آنها
محمد قاسمی 1398/10/7 1900 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



در روزهای سرد پاییز، مردم به اندازه‌ای مشغول کارهای مختلف هستند که بعضا از خود غافل می‌شوند. شاید اگر همین حالا بپرسیم که بهترین کار برای دوری از استرس و فضای پرهیاهوی شهر چه می‌تواند باشد، بسیاری از افراد به چیزهایی مثل رفتن به شهربازی، پیک نیک در پارک یا مواردی مثل این‌ها اشاره کنند؛ ولی ما معتقدیم هیچ چیز به اندازه سفر یک‌روزه، آن هم در قالب یک تور یک روزه ، جذاب نخواهد بود! 


دلیل برای سفر با تور یک روزه 

جهان اطراف ما پر از دیدنی‌های شگفت‌انگیزی است که تماشای آنها از قاب تلویزیون یا گوشی موبایل هیچ لطفی ندارد و برای درک زیبایی‌ها آنها، فقط باید سفر کرد. اینجا یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن، نبود زمان کافی برای دیدن همه این زیبایی‌ها است. هرچند، ما یک راه حل بسیار مناسب برای شما داریم: سفر با تور یک روزه!


عدم نیاز به مرخصی

پیش‌نیاز تمام سفرها وقت آزاد است؛ البته، اگر کارمند باشید حتما با مرخصی گرفتن و مشکلات مربوط به آن آشنا هستید! مهم‌ترین مزیت سفر یک روزه این است که کارمند هر سازمان یا شرکتی باشید، وقت شما برای حداقل یک روز کامل در هفته آزاد است و از همین فرصت می‌توان برای گشت‌وگذار استفاده کرد. برخی شرکت‌ها برای بازده بیشتر کارکنان، دو روز تعطیلی را در نظر می‌گیرند؛ اگر شما هم از این دسته هستید، پس فرصت بیشتری برای تفریح خواهید داشت!


عدم-نیاز-به-مرخصی

آخر هفته به‌یادماندنی

برنامه‌ریزی برای داشتن یک آخر هفته هیجان‌انگیز، همیشه کار دشواری است! اگرچه راه‌های زیادی برای تفریح و شاد شدن وجود دارد، ولی ما توصیه می‌کنیم برای آخر هفته، یک مقصد جذاب را انتخاب کرده و در کنار دوستان یا خانواده خود به دل طبیعت بزنید! سفرهای کوتاه یک‌روزه و این‌چنینی معمولا بسیار شیرین هستند و خاطره آنها هیچ‌وقت از ذهن شما پاک نمی‌شود. مسلما تفریح در کنار خانواده در یکی از شهرهای زیبا، بناهای تاریخی یا جاذبه‌های طبیعی بسیار بهتر از تماشای یک سریال قدیمی یا بسیار طولانی است که هیچ سرانجامی ندارد!


صرف وعده‌های غذایی در طبیعت

تصور کنید زیر یک درخت زیبا و کنار رودی پرخروش نشسته‌اید و حین خوردن غذای مورد علاقه خود، نغمه پرندگان به گوش می‌رسد؛ جذاب نیست؟ در شرایطی که بسیاری از مردم به غذاهای مضر، پرچرب و عموما فست‌فودی در محیط‌های شلوغ و آلوده عادت کرده‌اند، صرف یک وعده غذایی سالم در دل طبیعت می‌تواند حسابی برای روح و روان شما مفید باشد.

اینکه می‌خواهید در سفر یک روزه خود چه غذایی میل کنید، به شما بستگی دارد؛ ولی ما توصیه می‌کنیم سراغ غذاهای سالم‌تر بروید. نان تازه با پنیر، گوجه و سبزیجات، وعده‌ای واقعا لذیذ است که نباید به آسانی از آن عبور کرد.


صرف-وعده‌های-غذایی-در-طبیعت

نبود دغدغه برنامه‌ریزی

حتما برای شما هم پیش آمده است که از مدت‌ها قبل، برای سفر برنامه‌ریزی کرده‌اید و ناگهان به خاطر اتفاقات ناخواسته، برنامه سفر لغو می‌شود. چنین اتفاقی می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد که مشکلات کاری از معمول‌ترین آنها هستند. در سوی دیگر، اگر همسرتان نیز مثل شما شاغل باشد، تنظیم کردن مرخصی‌ها یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا خواهد بود!

خوشبختانه، سفرهای یک روزه چنین مشکلاتی ندارند و به‌سرعت می‌توان سفری یک روزه را برای روزهای تعطیل ترتیب داد. به علاوه، در نزدیکی ما دیدنی‌های بسیاری هستند که شاید صرف یک روز برای آنها کافی باشد.


نبود-دغدغه-برنامه‌ریزی

مقرون به صرفه بودن

یکی از مهم‌ترین دلایلی که مردم کم سفر می‌کنند، هزینه‌های بالا است. ما همیشه فکر می‌کنیم که پول را می‌توان برای چیزی بهتر صرف کرد. البته، احتمالا شما هم مثل بسیاری از افراد تصور می‌کنید که برای سفر حتما باید برای یک هفته کامل به مکانی ناشناخته یا بسیار متفاوت رفت! اگر پاسخ شما مثبت است، بهتر است همین حالا با یکی از آژانس‌های گردشگری در تماس باشید!

امروزه، شرکت‌های بسیاری هستند که تورهای یک روزه برگزار می‌کنند و قیمت آنها نیز به شکلی باورنکردنی پایین است! اگر می‌خواهید حال و هوای خود را تغییر دهید، کافی‌ست همین حالا برنامه یکی از این شرکت‌ها را چک کنید. اغلب این تورها آخر هفته برگزار می‌شود و این برای افرادی که در طول هفته وقت کافی ندارند، فوق‌العاده است. به علاوه، معمولا همه‌چیز طبق یک برنامه مشخص و جامع پیش می‌رود و در بسیاری از موارد، یک تور لیدر نیز همراه شما خواهد بود. با این تفاسیر، دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود. 


مقرون-به-صرفه-بودن

سفر با تور یک روزه کایت

کایت به عنوان یکی از شرکت‌هایی پیشرو در ارائه تورهای سفر متنوع، چندین تور یک روزه را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است. در این میان، تورهای طبیعت‌گردی بیشترین طرفدار را دارند چون با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توان در کنار همراهانی خوش‌ذوق، خاطره‌ای تکرارنشدنی را در دل طبیعت برای خود رقم زد.

برای رزرو تورهای یک روزه کایت کافی‌ست با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان ما، اطلاعات کامل تورها را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید