پاتایا و بهترین مکان‌های تفریحی آن
حامد مقتدایی 1398/10/03 1115 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با جاذبه‌های تفریحی پاتایا، جزیره‌ای پر از امکانات گردشگری و سرگرم‌کننده از آفتاب‌گیری در سواحل زیبا تا موزه‌گردی و آکواریوم‌گردی آشنایی دارید؟ در این مقاله راهنمای کاملی را از هفت مورد از برترین جاذبه‌های تفریحی تور پاتایا مطالعه خواهید کرد.


1. گالری هنر در بهشت

گالری هنر در بهشت، یکی از فوق‌ سنتی‌ترین گالری‌های هنری و از جاذبه‌های دیدنی پاتایا است که در آن تصاویری بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیز را مشاهده خواهید کرد. اهمیت گالری هنر در بهشت، یکی از جاذبه‌های دیدنی پاتایا، این است که اگر یکی از عاشقان هنر هم نباشید، چرخیدن در این گالری برایتان کسل‌کننده نخواهد بود. این گالری منحصربه‌فرد بوده و بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا بخشی از کار هنری‌اش شوند. بااستفاده از توهمات نوری و دیگر حقه‌های هوشمندانه، می‌توانید بخشی از تصاویر باشید، از پل‌های باستانی عبور کنید یا بر فراز یک صحرا با یک فرش جادویی پرواز کنید. این گالری، از جاذبه‌های دیدنی پاتایا، به مانند یک موزه خیالی نوری عمل می‌کند، اما بسیار بزرگتر است، چون در آن‌ ده‌ها بخش با صدها تکه از هنرهای نمایشی وجود دارد.

کارهایی که می‌توان در این گالری، یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های دیدنی پاتایا، انجام داد این است که می‌توانید با دوستان‌تان و دوربین‌تان به آن‌جا بروید و تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را تجربه‌ کنید. در این گالری راهکاری فوق‌العاده پیش روی شماست تا اکتشاف کنید و بخشی از خلاقیت‌های سایرین باشید. کودکان نیز از ساعت‌ها تفریح در این گالری لذت خواهند برد.


گالری-هنر-در-بهشت-از-جاذبه‌های-تفریحی-پاتایا


2. ساحل جومتین

ساحل جومتین، یکی بهترین سواحل و جاذبه‌های تفریحی پاتایا، بسیار آرام‌تر و تمیزتر از سایر سواحل پاتایا، موقعیتی است بسیار مناسب برای آفتاب گرفتن، زیر شن رفتن، و موج سواری بدون اینکه لازم باشد برای جای نشستن در صف بمانید. ساحل جومتین، برای گردشگران راحت‌طلب با درخت‌های نخل خرما، یکی از تماشایی‌ترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا محسوب می‌شود. در این ساحل از جاذبه‌های تفریحی پاتایا می‌توانید شنا کنید، حمام آفتاب بگیرید یا امواج را تماشا کنید و اگر از همه این‌ها خسته‌ شدید میتوانید به سراغ یکی از کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی بروید و با یک غذای درست و حسابی یا نوشیدنی خنک، لذت آرامش‌تان را دوچندان کنید.


ساحل-جومتین-از-جاذبه‌های-تفریحی-پاتایا


3. جزایر مرجانی

اگر برای تماشای جزایر مرجانی در سواحل پاتایا می‌روید، می‌توانید خانواده یا دوستان و دوربین دیجیتال‌تان را همراه ببرید و از مناظر و شگفتی‌های یکی از جاذبه‌های تفریحی پاتایا لذت ببرید. زیبایی این جزیره آرامش‌بخش که در فاصله 7 کیلومتری از پاتایا قرار دارد، با صخره‌های مرجانی اطراف آن، با رنگ روشن آب، ساحل تمیز و سفید، یکی از آن جاذبه‌های تفریحی پاتایاست که هیچ‌گاه انرژی و احساس خوشایندش را فراموش نخواهید کرد. در جزایر مرجانی می‌توان از جو آرام، آب‌های روشن، تماشای صخره‌های مرجانی، عکس‌برداری از مناظر خیره‌کننده یکی از دوست‌داشتنی‌ترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا لذت برد.


جزایر-مرجانی-از-جاذبه‌های-تفریحی-پاتایا


4. دنیای زیر آب

یک آکواریوم امروزی که در به تصویر کشیدن دنیای زیر آب تایلند، به عنوان یکی از جاذبه‌های تفریحی پاتایا نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. اگر می‌خواهید درباره اقیانوس چیزهای زیادی یاد بگیرید، در سفر به پاتایا باید حتماً یک بعدازظهر را برایش وقت بگذارید و از دیدنی‌ترین و آموزنده‌ترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا بازدید کنید.

شما می‌توانید در اقیانوس جزایر تایلند شنا کنید، اما اینکه از نزدیک و شخصاً با موجودات زیردریایی روبرو شوید و صدها مورد از ماهی‌هایی عجیب‌وغریب را ببینید، چیزی است که دنیای زیرآب را به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا بدل کرده است. با دوستان و خانواده‌تان می‌توانید به این دنیای تماشایی سر بزنید، آکواریومی با طول 100 متر تونل زیرزمینی که ساکنان اقیانوس، شما را به میهمانی دعوت می‌کنند. شما می‌توانید به تعدادی از ماهیان هم غذا دهید.


دنیای-زیر-آب-از-جاذبه‌های-تفریحی-پاتایا


5. پارک تاور

پارک تاور، یکی از جاذبه‌های تفریحی پاتایا در شهر، که می‌توانید با بازدید از آن مناظر خلیج جومتین و شهر پاتایا را به همراه ورزش‌هایی هیجان‌انگیز مانند تاور چامپ تجربه کنید. پارک تاور، یکی از بلندترین برج‌های کنار دریایی پاتایاست و در طبقات پایینی آن رستوران‌های گردان با سرو غذاهای دریایی و دیگر غذاهای خوشمزه در انتظار گردشگران است. اول از همه باید به سراغ عرشه بازدید پارک تاور، از تماشایی‌ترین و شاید ترسناک‌ترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا بروید. از طبقه 55ام می‌توانید تصاویر خیلی زیبایی از مناظر اطراف را ثبت کنید و ورزش‌هایی مهیج همچون تاور جامپ یا اسکای شاتل را امتحان کنید.


پارک-تاور-از-جاذبه‌های-تفریحی-پاتایا


6. تالار خیال‌انگیز تاکسیدو

اگر عاشق نمایش‌های جادویی هستید، تالار خیال‌انگیز تاکسیدو، یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا برای شما و کودکان‌تان است. شما با تماشای نمایش‌های جادویی و تجربه حقه‌های فوق‌العاده، دهان‌تان از تعجب باز می‌ماند و شگفت‌زده و حیرت‌زده در طول نمایش سر می‌کنید و از بی‌نظیرترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا نهایت لذت را می‌برید.

کودکان‌تان را با خود به نمایش ببرید و پیش از اقدام به رفتن، حتماً بلیط‌ها را رزرو کنید، چون خیلی زود به فروش می‌رسند. بعد از نمایش می‌توانید از اجساد بدون سر و دیگر چیزهای خیالی عکس‌برداری کنید و سوغاتی عجیب‌وغریبی از تماشای یکی از جاذبه‌ها تفریحی پاتایا به خانه ببرید.


تالار-خیال‌انگیز-تاکسیدو-از-جاذبه‌های-تفریحی-پاتایا


7. موزه باتل آرت

تماشای این موزه به آن دسته افرادی که به آثار خلاقانه و بی‌نظیر علاقه دارند، به عنوان یکی از بیادماندنی‌ترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا توصیه می‌شود. همچنین باید کیف پولتان، پرپول همراه‌تان باشد، چراکه شاید بخواهید یکی از آن بطری‌های کوچولو که یک دنیای فانتزی در آن نهفته شده است را به خانه ببرید.

آثاری که در این موزه می‌بینید به دست پیتر بدلایس خالق دنیاهای کوچک داخل بطری آفریده شده و در آن بیش از 300 نسخه وجود دارد، از قصرهای چینی تا تصاویر بودا که همگی در شیشه‌های منحنی‌طور با ظرافت تمام جای گرفته‌اند و این محل را یکی از خارق‌العاده‌ترین جاذبه‌های تفریحی پاتایا کرده‌ است. از تنوع و سطح خلاقیت هر دنیا لذت خواهید برد. حتماً اگر خوشتان آمد، یکی از این بطری‌های خوشگل کوچولو را بخرید و با خود به خانه ببرید.


موزه-باتل-آرت-از-جاذبه‌های-تفریحی-پاتایا


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از جاذبه‌های تفریحی پاتایا، از سواحل تا موزه و از گالری تا آکواریوم آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور پاتایا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید