هفت تا از بهترین هتل‌های پوکت
حسام مقتدایی 1398/10/03 4052 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام سفر به پوکت اهمیت دارد، پیدا کردن هتلی مناسب برای اقامت است. هتل‌های پوکت از بهترین اماکن اقامتی در این شهر به شمار می‌روند.


معرفی بهترین هتل‌ها

 پوکت از جمله مقاصدی است که در کنار بانکوک گردشگران زیادی را سالانه به خود جلب می‌کند. تعداد گردشگران و همچنین علاقه‌مندی افراد به سفر به پوکت باعث شده تا هتل‌های زیادی در این شهر تأسیس شود. چرا که وقتی شهری گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند مسئله مهمی به نام اقامت وجود دارد. در ادامه می‌خواهیم به معرفی 7 مورد از بهترین هتل‌های پوکت در تور تایلند بپردازیم.


هتل لا فلورا پاتونگ پوکت تایلند


هتل-لا-فلورا-پاتونگ


فاصله این هتل از ساحل تنها 2 دقیقه است و اگر از فرودگاه بین‌المللی پوکت تایلند بخواهید به این هتل بیایید تنها کافی است 50 دقیقه‌ای رانندگی کنید. امکانات این هتل بسیار زیاد بوده و جزو مجهزترین هتل‌های پوکت به شمار می‌رود. از امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان بی‌سیم، پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای، استخر اختصاصی و تلویزیون اشاره کرد. از دیگر شرایطی که برای گردشگران فراهم‌شده می‌توان انواع ماساژهای سنتی مختلف و همچنین جکوزی را در نظر گرفت. هتل لا فلورا پاتونگ هتلی 5 ستاره بوده و 67 اتاق دارد. دیگر نکته‌ای که در ارتباط با این هتل زیبا در پوکت تایلند وجود دارد، سالنی است جهت نگهداری از کودکان به طوری که شما می‌توانید از امنیت کودکانتان خاطر جمع باشید و از سفر لذت ببرید.


هتل میلنیوم پوکت تایلند


هتل-میلنیوم


فضای این هتل کاملاً استوایی بوده و امکاناتی همچون استخر رو باز و سالن غذاخوری دارد. همچنین همه اتاق‌های این هتل زیبا مبلمانی بسیار مدرن بوده و تلویزیون‌های آن متصل به انواع کانال‌های ماهواره‌ای است. فاصله این هتل نسبت به فرودگاه چیزی در حدود 45 دقیقه است در صورتی که با اتومبیل این مسیر را طی کنید. همچنین هتل بزرگی که پیش روی شما است، 5 ستاره بوده و 418 اتاق دارد. از جمله امکانات دیگری که این هتل در اختیار گردشگران قرار می‌دهد می‌توان به سالن ماساژ و سالن ورزشی آن اشاره کرد که بسیار مجهز بوده و جدیدترین وسایل ورزشی در آن تعبیه شده است.


هتل سوئیسوتل پوکت تایلند


هتل-سوئیسوتل


فاصله فرودگاه پوکت نسبت به این هتل 5 ستاره چیزی در حدود 40 کیلومتر بوده و درست در کنار مرکز خرید مهمی به نام جانگ سیلون واقع شده است. امکانات خاصی در اتاق‌های این هتل تعبیه شده از جمله این که تلویزیون‌های آن همگی به شبکه‌های ماهواره‌ای متصل هستند. کف اتاق‌های آن از جنس چوب بوده و حمام هر اتاق مجهز به دوش‌هایی بارانی و منحصربه‌فرد است. از دیگر امکانات موجود در این هتل می‌توان به میز تنیس روی میز، نیروی امنیتی تمام وقت و سالن ورزشی اشاره کرد که برای برطرف ساختن نیازهای مختلف گردشگران فراهم‌شده اند.


هتل گریسلند پوکت تایلند


هتل-گریسلند


شاید اگر بخواهیم میان هتل‌هایی که معرفی می‌کنیم، یکی را به عنوان مدرن‌ترین آن در نظر بگیریم، آن مورد هتل 5 ستاره و 600 اتاقه هتل گریسلند باشد. فاصله این هتل نسبت به فرودگاه پوکت چیزی در حدود 40 دقیقه بوده و همچنین امکانات مدرن و لوکس بسیار زیادی درون آن تعبیه شده است برای مثال می‌توان به سالن بولینگ، 4 سالن غذاخوری و همچنین 2 استخر روباز اشاره کرد. مشابه هتل‌هایی که پیش‌تر معرفی کردیم، همه اتاق‌های آن تلویزیون‌هایی دارند که به کانال‌های ماهواره‌ای متصل است و عملاً ارتباط شما با تمام جهان را تضمین می‌کند. رستوران‌های هتل از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و شما را از مراجعه به رستوران‌های مختلف بی‌نیاز می‌سازند.

تورهای پیشنهادی:

تور پوکت اقساطی

هتل کیپ پانوا پوکت تایلند


هتل-کیپ-پانوا


هتلی بسیار زیبا و 5 ستاره که روی نوار ساحلی واقع شده و تنها 10 دقیقه با مرکز شهر پوکت و 50 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به بالکن‌هایی اشاره کرد که هر اتاق دارد و این امکان را به گردشگران می‌دهد تا با قرار گرفتن در آن عکس‌های بسیار زیبایی ثبت کنند. از دیگر امکانات آن می‌توان به غواصی و همچنین استفاده از استخرهای روباز اشاره کرد. این هتل 205 اتاق دارد و جزو بزرگ‌ترین هتل‌های پوکت تایلند به شمار می‌رود.


هتل گرند مرکور پوکت تایلند


هتل-گرند-مرکور


هتلی 5 ستاره که 314 اتاق دارد و حمام‌های آن مجهز به سشوار و کمد لباس هستند. سالن ماساژ و ورزشی مجهز از جمله امکانات بسیار هیجان‌انگیز این هتل به شمار می‌رود. فاصله هتل گرند مرکور نسبت به پوکت چیزی در حدود 40 کیلومتر بوده و فضایی بسیار دنج برای گردشگرانی دارد که به دنبال آرامش و سکوت هستند.


هتل بانیان تری پوکت تایلند


هتل-بانیان-تری


آخرین هتلی که قرار است در این مقاله به معرفی آن بپردازیم هتلی است 5 ستاره با 173 اتاق مجهز به چیدمانی چوبی. چوب استفاده شده در اتاق‌های این هتل همگی از صنایع چوب تایلند بهره برده و از کیفیت مطلوب و بسیار خوبی برخوردار هستند. امکانات مختلفی در این هتل وجود دارد از جمله خدمات 24 ساعته به این معنا که در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید، برایتان اتاق را تمیز می‌کنند. همچنین محلی برای نگهداری کودکان وجود دارد که می‌توانید کودکانتان را به آن‌ها تحویل دهید و از امنیتشان مطمئن باشید و به تفریحتان برسید.

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی 7 هتل برتر شهر پوکت تایلند پرداختیم تا گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند و به دنبال اقامتگاهی مناسب هستند، انتخاب‌های پیش رویشان را بشناسند. همچنین از ویژگی‌ها و امکانات هر کدام از آن‌ها نیز مواردی را ذکر کردیم. چنانچه قصد سفر به شهر پوکت تایلند را دارید می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت نکات لازم در ارتباط با نحوه سفر و شرایط اقامت در پوکت را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید