بهترین تفریحات شبانه پوکت
حامد مقتدایی 1398/10/02 5436 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



پایکوبی، جشن و تفریحات شبانه پوکت تنها بخشی از سرگرمی‌ها و فعالیت‌های متنوع و گوناگونی است که شب‌های اقامت در پوکت تایلند انتظار شما را می‌کشند.


معرفی تفریحات پوکت

 پوکت به یکی از پرگردشگرترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای تایلند در دهه گذشته بدل شده است. علاوه بر زیبایی طبیعی این شهر که سالانه گردشگران بسیاری را با تور تایلند اقساطی به سوی خود جلب می‌کند، زندگی شبانه سرخوشانه‌اش، آن را به یک آهنربای فوق جذاب تبدیل نموده است. در نواحی ساحلی اطراف آن بهترین گزینه‌هایی همچون کافه‌ها، رستوران‌ها و سالن‌های نمایش واقع شده‌اند. در ادامه فهرستی از جاهای دیدنی که باید حتماً در پوکت به عنوان یک زندگی شبانه ایده‌آل تجربه کنید، آورده شده است:


1. خیابان سوی بانگلا

سوی بانگولا، یک خیابان 400متری که بعد از غروب آفتاب، زندگی در آن جریان پیدا می‌کند و می‌شود مرکز تفریحات شبانه پوکت. این خیابان با چراغ‌های نئون مزین و روشن شده و در اطراف خیابان، جاهای سرو نوشیدنی دربش به روی عموم باز می‌گردد. نوای موسیقی با صدای بلند با بیت‌های متفاوت و سبک‌های متنوع این خیابان را به یک معجزه تماشایی و شنیدنی از تفریحات شبانه پوکت بدل می‌کند. همه‌جور کافه، رستوران و مغازه‌ای در این خیابان دیده می‌شود. 

فروشنده‌ها و اجراکنندگان خیابانی نیز در هر سوی خیابان سوی بانگلا مردم را با حقه‌ها و سرگرمی‌هایشان، سرگرم می‌کنند و موجبات شادی گردشگران به قصد تجربه تفریحات شبانه پوکت را فراهم می‌آورند؛ پایکوبندگان به سبک سامبا، شعله‌افکن‌ها، اجراکنندگان هیپ‌هاپ و جادوگران. در کافه‌های خیابان سوی بانگلا، می‌توانید به بازی و شادی نیز بپردازید و با خیالی آسوده در خیابانی که غروب‌ها، تردد وسائل نقلیه از آن ممنوع می‌شود، پیاده‌روی کنید.

از بهترین جاهای خیابان سوی بانگلا به عنوان یکی از برترین مکان‌های این شهر برای تفریحات شبانه پوکت که تحرک و انرژی و سرخوشی حقیقی در آن جریان دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سوی سیدراگون، سوی فریدام، سوی تایگر، سوی هالیوود، سوی گوزو، سوی لایون، سوی لائو، سوی وایکینگ، سوی پاتونگ.



تفریحات-شبانه-پوکت


2. سالن نمایش ایلوژن

یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی برای تفریحات شبانه پوکت، ایلوژن است. ایلوژن از سه صحنه برای پایکوبی، یک جایگاه اختصاصی میهمانان ویژه، و یک محوطه بالکون تشکیل شده است. این سالن نمایش می‌تواند تا 4500 نفر را در خود جای دهد ونمایش‌های بسیار زیادی به طور منظم در این محل، به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحات شبانه پوکت به اجرا درمی‌آیند. در نمایش‌های اجراشده شاهد هنرمندانی بسیار بااستعداد و خلاق خواهید در کنار برگزاری نمایش‌های تئاتر خواهید بود.

8 محل‌ سرو نوشیدنی در داخل محوطه تماشاخانه وجود دارد و محیطی بسیار ایمن و آرامش‌بخش با مدیریت و نگهداری حرفه‌ای و ارائه خدمات در سطح کیفی بی‌نظیر و فوق‌العاده برای گذران وقت گردشگران برای تفریحات شبانه پوکت فراهم شده است. اگر به میهمانی‌ها و تفریحات شبانه پوکت علاقه دارید، نباید رفتن به این محل را از یاد ببرید.


تفریحات-شبانه-پوکت


3. زمین بازی گلف دینو پارک

اگر شما به بازی گلف علاقه دارید و می‌خواهید از این بازی در پوکت لذت ببرید، این پارک گلف طراحی‌شده با اقتباس از دنیای دایناسورها، مقصد فراموش‌نشدنی شما به عنوان خاطره انگیزترین تفریحات شبانه پوکت خواهد بود. راهکاری بسیار جذاب برای وقت‌گذرانی در ساعات زندگی شبانه در پوکت در کنار آبشارها، غارها، و دریاچه‌ها با دایناسورهایشان. این پارک با الهام از پارک ژوراسیک ساخته شده و در اطراف این پارک 18 سوراخ وجود دارد تا بتوانید یکی از آن‌ها را برای بازی انتخاب کنید. یک بخش متعلق به کودکان هم در آن وجود دارد که در زمان بازی شما، آن‌ها بتوانند در آن وقت بگذرانند و تفریح کنند. یک رستوران به سبک عصر حجری برای پذیرایی از شما در این پارک به عنوان کامل‌ترین مجموعه گلف  از تفریحات شبانه پوکت با وعده‌های غذای بسیار خوشمزه میزبان شما گردشگران خواهد بود.


تفریحات-شبانه-پوکت


4. تماشاخانه سیام نیرامیت پوکت

صحنه‌های نمایش سیام نیرامیت پوکت نمایانگر فرهنگ عجیب‌وغریب تایلند و یکی از اولین انتخاب‌ها برای تفریحات شبانه پوکت است. در این سالن، این یک نمایش سه صحنه‌ای با ارائه مفهوم تایلندی از بهشت و جهنم به اجرا درمی‌آید با چشم‌اندازی زیبا، سرگرم‌کننده و برانگیزاننده احساسات. تصاویر وحشتناک از جهنم و طراحی صحنه‌ای بسیار واقعی با دیگ‌های آب جوش از دیگر المان‌های جذاب این بخش از تفریحات شبانه پوکت است.

این نمایش تنها جاذبه این جای تماشایی نیست، بلکه بازارهای سیار، دهکده‌های تایلندی و اجراهای فضای باز نیز در این سالن در معرض بازدید و نمایش گردشگران برای یک شب به یادماندنی با تفریحات شبانه پوکت قرار می‌گیرد. می‌توانید در اطراف قدم بزنید و به فیل‌ها غذا دهید. بعد از شام می‌توانید اجرایی با یک منظره دریاچه‌طور زیبا را تماشا کنید. همچنین توجه داشته باشید که این مکان به عنوان تفریحات شبانه پوکت برای کودکان و بزرگسالان بسیار اغواکننده ظاهر می‌شود.


تفریحات-شبانه-پوکت


5. موسیقی زنده

یکی دیگر از تفریحات شبانه پوکت، اجراهای زنده موسیقی از سوی هنرمندان مشهور در ژانرهای هوی راک، جاز، راک، پاپ و... برای عاشقان موسیقی در کنار فعالیت تماشایی و بی‌نظیر دی‌جی‌ها با ارائه بهترین و فوق‌العاده‌ترین جو صوتی ممکن است. جاهایی که در این شهر می‌توانید در آن به دنبال موسیقی زنده برای تفریحات شبانه پوکت باشید، هارد راک کافه، رد هات کلاب و راک سیتی هستند.


تفریحات-شبانه-پوکت


6. تای بوکسینگ (موآی تای)

اگر فکر می‌کنید تفریحات شبانه پوکت صرفاً به نمایش، پایکوبی و میهمانی ختم می‌شود، واقعاً در اشتباهید. زندگی شبانه شما می‌تواند شامل تجربه تماشای ورزش‌های ملی تایلند باشد. موآی تای یا همان کیک‌بوکسینگ تایلندی، یکی از ورزش‌هایی است که آدرنالین خون شما را افزایش خواهد داد. در سالن‌های برگزاری مسابقات آن به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین تفریحات شبانه پوکت که در آن جمعیت فریاد می‌زنند و ابزارآلات موسیقی با کلارینت‌ها، درام‌ها و ضرب دست‌های فوق‌العاده آهنگ‌هایی هیجان‌انگیز می‌نوازند، هیچگاه از یاد و خاطرتان نخواهد رفت. 

استادیوم‌های شبانه ویژه‌ برای گردشگران در سوی سای نامین جهت داشتن تجربه‌ای متفاوت از تفریحات شبانه پوکت ساخته شده است. بهترین جاهایی که در پوکت می‌توانید در آن به دنبال موآی تای باشید، تایگر موآی تای، سنبی موآی تای، سوئیت موآی تای کمپ، ماکسیمم فیتنس و مرکز موآی تای و راوای سوپا موآی تای هستند.


تفریحات-شبانه-پوکت


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از تفریحات شبانه پوکت، از سالن نمایش، کافه‌ها و جاهای سرو نوشیدنی تا زمین بازی گلف و مسابقات موآی‌تای آشنا کردیم. اگر قصد سفر به پوکت تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور پوکت راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید