جاذبه گردشگری لنکاوی مالزی که باید حتما آنهارا ببینید
1609 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



وقتی صحبت از سفر گردشگری به مالزی می‌شود، قطعاً یکی از آن مقاصدی که باید سراغ آن بروید لنکاوی است.


معرفی جاذبه‌های لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی زیبا و کاملاً خیره‌کننده هستند.شاید بتوآنجاذبه‌های گردشگری لنکاوی را قطب گردشگری آسیا در نظر گرفت. علاوه بر مناظر و جاذبه‌های طبیعی و پارک‌های جنگلی، این مکان دارای ساختمان‌های بی‌نظیری است. تفریحات بسیار زیادی از جمله غواصی و بازدید از اماکن تاریخی را می‌توانید در لنکاوی تجربه کنید و همچنین سراغ بازارهای شبانه آن بروید و از قیمت‌های ارزان اجناس شگفت‌زده شوید. در ادامه به معرفی جامع 7 مورد از جاذبه‌های گردشگری لنکاوی و تور مالزی خواهیم پرداخت.


پل آسمان لنکاوی


پل-آسمان-لنکاوی


پل پیاده‌روی 125 متری یا پل آسمان از جمله جاذبه‌های گردشگری لنکاوی مالزی است که بسیاری از گردشگران برای تماشا و پیاده‌روی روی آن به این مکان سفر می‌کنند. عبور از این پل حسی هیجان‌انگیز در گردشگران ایجاد می‌کند چرا که پل آسمان لنکاوی، پلی معلق بوده و گردشگران این امکان را دارند تا از روی پل از جاذبه‌های دیدنی دیگری همچون مات سینکانگ، توجو، آبشارهای گونوک و جزیره‌های اطراف دیدن کنند. ارتفاع این پل نسبت به دریا چیزی در حدود 700 متر است و این ویژگی، آن را بسیار خاص می‌کند.


جزیره میمون‌ها لنکاوی


جزیره-میمونها-لنکاوی


یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری لنکاوی بازدید از جزیره میمون‌ها است. درواقع بخشی از ساحل رودخانه‌ای را به میمون‌ها اختصاص داده‌اند و آنجا تعداد زیادی میمون وجود دارد. اگر سراغ این جزیره می‌روید، بهتر است پیش از رسیدن، کیسه‌ای بادام زمینی همراهتان داشته باشید. در نگاه اول ممکن است این‌طور به نظر برسد که چگونه می‌توانید با فاصله‌ای که بین شما و میمون‌ها وجود دارد، غذا را به آن‌ها برسانید اما نگران نباشید. آن‌ها خودشان را برای گرفتن غذا به شما می‌رسانند. نکته مهم و حائز اهمیت این است که هرگز چیزی به جز بادام زمینی و خوراکی‌های مجاز به این میمون‌ها ندهید. 


دره عقاب‌های لنکاوی مالزی


دره-عقابهای-لنکاوی


دره‌ای در لنکاوی مالزی وجود دارد که به آن دره عقاب‌ها میگویند و خانه‌ای است برای عقاب‌های بومی لنکاوی. عقاب‌های این منطقه به رنگ قرمز و قهوه‌ای هستند و مجسمه بزرگشان را می‌توانید در اسکله لنکاوی ببینید. این یکی از مهم‌ترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری لنکاوی به شمار می‌رود. این دره درست در وسط دریا قرار دارد و با فاصله کمی از آن جنگل‌های سبزی قرار گرفته‌اند. تعداد عقاب‌های این منطقه بسیار زیاد است. وقتی برایشان غذایی بریزند آن‌ها به سرعت می‌آیند و غذا را برمی‌دارند و می‌روند. شما فرصت کوتاهی برای دیدن و همچنین ثبت این لحظات با دوربین خود دارید.


ژئو پارک کیلیم کارست لنکاوی


ژئو-پارک-کیلیم-کارست-لنکاوی


3 پارک جنگلی در لنکاوی مالزی وجود دارد که یکی از آن‌ها ژئو پارک کیلیم کارست لنکاوی است. این پارک بین‌المللی، نخستین پارکی است که در منطقه جنوب شرقی آسیا به ثبت در سازمان یونسکو درآمده است. از دلایل محبوبیت و شهرت این پارک می‌توان به پوشش گیاهی و جانوری غنی آن اشاره کرد. همچنین غارهای دریایی و مناطق فسیلی بسیار حیرت‌انگیزی در آن وجود دارد. پیش از وسعت این منطقه، مردم بومی آن مشغول به ماهیگیری بودند و اکنون اینجا به یکی از جاذبه‌های گردشگری لنکاوی تبدیل شده که گردشگران سالانه به آن سفر می‌کنند. 


ساحل چنانگ لنکاوی


ساحل-چنانگ-لنکاوی


از میان جاذبه‌های گردشگری لنکاوی می‌توان به ساحل چنانگ آن اشاره کرد که از امکانات تفریحی بسیار زیادی برخوردار است. همچنین هتل‌ها و هاستل‌های بسیار باکیفیتی با قیمت‌های مختلف در آن وجود دارد. در ارتباط با امکانات تفریحی موجود در ساحل چنانگ می‌توان به پاراگلایدر و جت اسکی اشاره کرد و همچنین شما این امکان را دارید تا در ساحل به تماشای غروب زیبای آفتاب بنشینید. امکان شنا برای گردشگران وجود دارد اما فقدان غریق نجات از جمله مسائلی است که نباید نادیده گرفته شود و باید بسیار مراقب باشید.


تله کابین لنکاوی


تله-کابین-لنکاوی


از جمله تفریحاتی که در لنکاوی می‌توانید تجربه کنید و اکنون جزو جاذبه‌های لنکاوی نیز به شمار می‌رود، می‌توان به تله کابین‌های آن اشاره کرد. شما با استفاده از آن می‌توانید مسیری طولانی را تنها در عرض 15 دقیقه طی کنید. با استفاده از این تله کابین شما عملاً از روی کوه مات سینکانگ عبور خواهید کرد و مناظر بسیار زیادی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. نقطه شروع سفر با استفاده از تله کابین لنکاوی از روستای اورینتال است. به دلیل آب و هوای سرد این منطقه بهتر است لباس گرم همراهتان داشته باشید. 


میدان عقاب لنکاوی


میدان-عقاب-لنکاوی


یکی دیگر از زیباترین جاذبه‌های گردشگری لنکاوی، میدان عقاب یا داتاران لانگ نام دارد که برترین مقصد گردشگری لنکاوی به شمار می‌رود. نکته جالب در ارتباط با این میدان، مجسمه‌ای بسیار زیبا از عقابی است که بال‌های خود را باز کرده و ارتفاعی به اندازه 12 متر دارد. تعداد دسترسی‌های میدان عقاب لنکاوی بسیار زیاد است. برای مثال مرکز خرید کوآجتی، جتی پوینت مال و ... در این میدان واقع شده‌اند. از دیگر جاذبه‌های طبیعی اطراف این میدان می‌توان به آبشارهای کوچک و پل‌های زیبا اشاره کرد.

در این مقاله از مجله گردشگری کایت، به معرفی 7 مورد از جاذبه‌های گردشگری لنکاوی پرداختیم. همچنین سعی کردیم موارد بسیار کاملی را در ارتباط با هر کدام از این جاذبه‌های گردشگری توضیح دهیم تا به راحتی بتوانید لنکاوی مالزی را به عنوان یکی از مقاصد سفر خود قرار دهید. چنانچه قصد سفر به لنکاوی مالزی را دارید بهتر است با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، اطلاعات و موارد لازم در ارتباط با سفر به این مکان زیبا را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید