بهترین هتل‌های پاتایا به انتخاب گردشگران
2031 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا قصد سفر به کشور تایلند، جواهر جنوب آسیای شرقی و تور پاتایا را دارید؟ آیا با بهترین هتل‌های پاتایا با طراحی‌های خارق‌العاده و بی‌نظیرشان آشنایی دارید؟


معرفی برترین هتل‌ها

 در این مقاله راهنمایی مختصری از لوکس‌ترین هتل‌های پاتایا را مطالعه خواهید کرد:


1. هتل آماری اوشن

هتل آماری اوشن، یکی از بهترین هتل‌های پاتایا، استخری شگفت‌انگیز، موقعیتی آرام، و گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌هاست. موقعیت مکانی این آسمان‌خراش، این امکان را برای میهمانان فراهم می‌کند تا بتوانند به جاذبه‌ها و ساحل نوکلوآ نیز دسترسی داشته باشند. فراوانی آینه‌ها در اتاق‌های روشن و آفتاب‌گیر دولوکس آن‌ها را بسیار جادار و بزرگ جلوه می‌دهد. در این اتاق‌ها یک میز شیشه‌ای منحنی و یک حمام شیک و امروزی وجود دارد، اما موقعیت قرارگیری تراس طوری است که اتاق‌ها مستقیماً به مناظر دریا دسترسی ندارند. استخر مرداب‌مانند آن بسیار خارق‌العاده بوده و در میان آب، محل سرو نوشیدنی در کنار تعداد زیادی از درختان (سنجاب هم رویشان وجود دارد) و یک محوطه کم‌عمق برای کودکان تعبیه شده است. در ساختمان هتل یک محوطه بازی و باشگاه برای کودکان آماده شده است. فاصله ساحل آن طرف جاده با این هتل کم بوده و با یک تاکسی یا پیاده می‌توانید تا آنجا بروید. 


هتل-آماری-اوشن


2. هتل بِیویو

هتل بیویو، یکی از تماشایی‌ترین هتل‌های پاتایا، بسیار بزرگ، آرام و ایده‌آل برای خانواده‌هاست. در فاصله 200 متری از جاده اصلی در مرکز شهر پاتایا واقع شده و در واقع خواهر بزرگ هتل ویو محسوب می‌شود و چشم‌اندازش نسبت به دریا بیشتر کور شده است. اتاق‌های آن در دو بلوک نسبتاً متمایز قرار دارد، بنابراین به مانند هتل‌های جداگانه به نظر می‌رسند. آن‌هایی که در گاردن وینگ هستند با استخر بزرگ و سبک متل‌طور با امکاناتی بهتر اقامت دارند. اما آن‌هایی که در اوشن وینگ حضور دارند، در فضایی روشن، جادار و بزرگ، با مبلمان بزرگ در مسیر پنجره و تراس حضور خواهند داشت. استخر S شکل آن یک بخش مربوط به کودکان دارد، اما گوشه استخر دوم نور کافی آفتاب را جذب نمی‌کند. امکانات فوق‌العاده خانوادگی شامل زمین‌های تنیس، یک اتاق بیلیارد و باشگاه کودکان با یک خانه درختی صورتی را همراه می‌شود. هتل بیویو پاتایا در نزدیکی مرکز فستیوال اصلی و به دور از ترافیک و کلوب‌های شبانه پاتایا قرار دارد. 


هتل-بیویو


3. هتل کوزی بیچ

هتل کوزی بیچ، از معروف‌ترین هتل‌های پاتایا، هتلی مقرون‌به‌صرفه و دور نسبت به هتل‌های دیگر، اما آرامش‌بخش با چشم‌اندازهای خیره‌کننده است. این هتل از 3 ساختمان تشکیل شده است، این ریزوت در «بودا هیل» بین پاتایای شمالی و جومتین جنوبی واقع شده است. اتاق‌های قرارگرفته در روبروی اوشن وینگ، چشم‌انداز نسبت به دریای‌شان کور است، و باقی پنجره‌های اتاق‌ها به خیابان و تپه‌های دوردست دید دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها تنوع بسیار زیادی دارند، اما همگی جادار و راحت با یک پنجره بلند و طولانی و یک بالکن بزرگ هستند. جدای از دریا، استخر اصلی در کنار دو استخر دیگر، همواره شلوغ هستند. در خیابان‌های پشتی این هتل کافه‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارد. 


هتل-کوزی-بیچ


4. هتل دوسیت تانی

هتل دوسیت تانی، از محبوب‌ترین هتل‌های پاتایا، بسیار بزرگ، قدیمی، آرامش‌بخش و موردعلاقه خانواده‌هاست. به عنوان یکی از اولین مگاریزورت‌‌ها، در وسط منطقه پاتایای شمالی و ناکلوآ جنوبی واقع شده است و پیاده می‌توانید به امکانات متعدد این دو منطقه دسترسی داشته باشید. در این هتل شاهد 8 نوع اتاق در بال ماموتی خواهید بود. اتاق‌های ویژه، بسیار رضایت‌بخش هستند و در آن می‌توانید فرش، میز تحریر و نقاشی‌های تایلندی را شاهد باشید. 

آن‌ها چشم‌اندازهایی از دریا یا باغ‌ها را از یک بالکن بزرگ با صندلی‌های پلاستیکی فوق‌العاده چسبناک ارائه می‌کنند. طبقات و نرخ‌های هزینه بسیار بالا، چشم‌اندازهای روبه‌دریا از بالکن‌های Z شکل نیز از ویژگی‌ اتاق‌های این هتل است. 2 استخر آب‌نمک بزرگ بخش‌هایی را به آب‌بازی کودکان اختصاص داده و یک محل سرو نوشیدنی در میان استخر وجود دارد. خانواده‌ها این هتل را به خاطر باشگاه کودکان، زمین بازی و 4 میدان تنیس دوست دارند. 


هتل-دوسیت-تانی


5. هتل فیفث جومتین

هتل فیفث جومتین، از بروزترین هتل‌های پاتایا، آرامش‌بخش و واقع در مرکز شهر، امروزی اما نه خیلی شیک و مناسب برای خانواده‌هاست. طراحی جعبه‌شکل آن بسیار چشم‌نواز است، و لابی آن میزبانی گردشگران تور پاتایا در ساحل جونتین، یک جایگزین بهتر و ساکت‌تر برای پاتایا است، و 15 دقیقه از آن فاصله دارد. این هتل بسیار برای آن دسته افرادی که به فکر جیب‌شان هستند، مناسب است و می‌توانند در آن اقامت‌های طولانی‌تر داشته و اتاق‌های متعدد با ویژگی مجهز به آشپزخانه و یک تخت اضافه بهره‌مند شوند. سوئیت‌های جونیور جادار و بزرگ آن‎، یک میز ناهارخوری دارند و سوئیت‌های خانوادگی‌اش نیز به دو اتاق‌خواب، تلویزیون، میز تحریر و حمام‌های شیک تجهیز شده‌اند. استودیوهای درخشان و جادار آن یک بالکن بزرگتر در خود دارند. از ساحل خیلی دور است و چشم‌انداز مناسبی به آن نمی‌شود داشت، اما پارکینگ اتومبیل و استخر آن با بوته‌های یاسمن تزئین شده‌اند. زمین بازی گلف و اتاق بازی هم در این هتل وجود دارد.  


هتل-فیفث-جامتین


6. هتل هیلتون

این هتل امروزی، به عنوان عجیب‌ترین هتل‌های پاتایا در مرکز شهر با چشم‌اندازهای فک‌انداز، خارق‌العاده است. همه زوایا و حاشیه‌ها بدون هیچ تقارن شفافی، یکی از عجایب معماری‌ها را در بین هتل‌های پاتایا داراست. به هر حال، این هتل در مرکز پاتایا حضور دارد. در بالای مرکز خرید سنترال فستیوال واقع شده است، لابی آن در طبقه 16ام است و اتاق‌ها تا 18 طبقه بالا می‌روند. دکور و تزئینات آن خارق‌العاده است. اتاق‌های دولوکس یک ورودی بی‌نظیر و یک بالکن با چشم‌اندازهای پانوراما از دریا و ساحل پاتایا دارند. اما رنگ‌آمیزی کمی در اتاق‌ها و میزتحریر دیده می‌شود، اندازه میزها و مبلمان هم مناسب نیست. اتاق‌های انحصاری و ویژه با دید فوق‌العاده از دریا، تجهیزات و امکانات داخلی بی‌نظیری دارند و در بالکن‌شان جکوزی وجود دارد. در نزدیکی لابی طبقه 16ام نیز یک استخر استثنایی در جنوب شرقی آسیا وجود دارد و چشم‌اندازهایش از آن بالا هم نفس‌گیر است. 


هتل-هیلتون


7. هتل رویال کلیف بیچ

هتل رویال کلیف بیچ، یکی از بزرگترین هتل‌های پاتایا، خانوادگی بوده و دورافتاده محسوب می‌شود. بخشی از یک شهر کوچک دروازه‌دار با یک بخش مرکزی و سه هتل در اطراف آن که دور بودا هیل بین سواحل پاتایا و جومتین واقع شده است.

 اتاق‌های این هتل، از هتل‌های پاتایا در یک بلوک Y شکل غول‌پیکر واقع شده‌اند و چشم‌انداز نسبتاً خوبی از دریا ارائه می‌دهند. اتاق‌های استاندارد آن جادار و تزئینات و دکوری رنگارنگ دارند، اما سوئیت‌های آن ظاهری جذابتر دارند. برخی از سوئیت‌ها 2 اتاق خواب دارند و برای خانواده‌ها بسیار مناسب هستند. ساحل اختصاصی آن دست‌ساز بوده و یک خلیج خوش‌منظره نیز در نزدیکی آن همراه با استخرها، اتاق بازی و باشگاه مخصوص کودکان وجود دارد. از دیگر امکانات و ویژگی‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 11 رستوران، 7 زمین تنیس، 2 زمین اسکوآش و یک مسیر پیاده‌روی. 


هتل-رویال-کلیف


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از هتل‌های پاتایا، در مورد ویژگی‌های کلی، چشم‌انداز و فاصله‌شان نسبت دریا و ویژگی‌های طراحی بی‌نظیرشان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور پاتایا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید