معرفی هتل مای سوئیت وان
3589 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه
لیست مطالب این صفح

هتل مای سوئیت وان هتلی4 ستاره و بسیار محبوب در میان گردشگران است که سالانه بسیاری از آن‌ها، این هتل را جهت اقامتشان هنگام خرید تور وان ترکیه انتخاب می‌کنند. این هتل از مزیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است که در ادامه این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت و آن وقت متوجه دلیل محبوبیت این هتل خواهید شد.

دسترسی‌های هتل مای سوئیت وان

هتل مای سوئیت در شهر مذهبی وان در کشور ترکیه واقع شده است. محلی است بسیار مناسب برای گردشگران و علاقه‌مندانی که به این شهر مسافرت می‌کنند. از مزیت‌های این هتل 4 ستاره می‌توان به تعرفه‌ها و هزینه‌های آن اشاره کرد که بسیار مقرون به صرفه بوده در حالی که بهترین کیفیت و رفاه کامل گردشگران را برایشان مهیا می‌کند. دسترسی‌های هتل مای سوئیت وان بسیار درجه یک بوده به طوری که استخر و پارک آبی کاگداس آکوا در فاصله 1/8 کیلومتری و مسجد یولو کامی وان در فاصله 2/6 کیلومتری این هتل واقع شده‌اند.

وان ترکیه

آشنایی با اتاق‌های هتل مای سوئیت وان

از ویژگی‌های شاخص اتاق‌های هتل مای سوئیت می‌توان به راحتی و همچنین دارا بودن محل سرو نوشیدنی و یخچال فریزر اشاره کرد. این به این معنا است که حتی برای داشتن نوشیدنی نیز نیازی به بیرون رفتن از اتاق خود ندارید. جمع و جور بودن از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل است خصوصاً برای کسانی که به دنبال آرامش هستند چرا که تنها 22 اتاق دارد. ابعاد این اتاق‌ها نیز بسیار بزرگ نیست اما آن قدری هست که نتوان انتقادی به آن‌ها کرد و برای افراد با تعداد مختلف کاملاً مناسب است. هتل مجهز به تراس بوده که نمای این تراس رو به کل شهر مذهبی وان است. همچنین تلویزیون ال سی دی در هر اتاق قرار گرفته و مجهز به انواع شبکه‌های مختلفی است که به آن نیاز داشته باشید و نگران سر رفتن حوصله‌تان نباشید.

هنل مای‌سوئیت وان

کارکنان هتل مای سوئیت وان

آن‌ها به چهار زبان ترکی، انگلیسی، روسی و فارسی مسلط هستند و نیازی نیست نگرانی خاصی در ارتباط با زبان برای ارتباط برقرار کردن با کارکنان هتل داشته باشید. همچنین آن‌ها همه چیز را به صورت پیش‌فرض در اتاقتان آماده می‌کنند. اگر احتمال کوچکی وجود داشته باشد که این اتفاق رخ نداده باشد، می‌توانید به سادگی با پذیرش تماس بگیرید. امکان تماس با پذیرش برای شما به صورت 24 ساعته خواهد بود.از جمله خدماتی که پذیرش و کارکنان آن در اختیار مسافران قرار می‌دهند می‌توان به خدمات اتاق، کمک به شما در یافتن مکان‌های دیدنی و همچنین تبدیل ارز اشاره کرد.

هتل مای‌سوئیت

خدمات هتل مای سوئیت

صبحانه در این هتل به شکل رایگان سرو می‌شود. همچنین رستوران‌های متعددی در اطراف این هتل می‌توانید پیدا کنید. از میان این رستوران‌ها می‌توان به مجموعه رستوران‌های ایتالیایی اشاره کرد. البته داخل هتل رستورانی اختصاصی وجود دارد. دیگر این که کافی‌شاپی در داخل هتل قرار گرفته تا برای تهیه نوشیدنی موردعلاقه‌تان لازم نباشد هتل را ترک کنید. 

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به اینترنت وای فای و همچنین پارکینگ رایگان اشاره کرد که مخصوص گردشگرانی است که به این هتل می‌آیند و در آن اتاقی رزرو می‌کنند. اینترنت مورد استفاده در این هتل به شکل پرسرعت است و اتصالی بی‌کران به تمام جهان خواهید داشت. این امکان اتصال به اینترنت صرفاً برای داخل اتاق نیست. شما در هر جایی از هتل که باشید می‌توانید به اینترنت متصل شوید و از جهان و اخبار آن آگاه باشید.

وان-ترکیه

کودکان در هتل مای سوئیت وان

از جمله امکاناتی که برای کودکان در هتل مای سوئیت وان ترکیه در نظر گرفته شده می‌توان به امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده‌ای اشاره کرد که برای آن‌ها تعبیه شده تا به آن‌ها به اندازه بزرگ‌سالان نیز خوش بگذرد. نکته دیگر این که فاصله هتل مای سوئیت وان نسبت به مکان‌های دیدنی بسیار کم است. مثلاً فاصله این هتل تا موزه معروف وان چیزی در حدود 7 دقیقه است که پیاده می‌توانید به آن برسید. با قلعه وان نیز تنها 6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین برای رفتن به کلیسای هولی کراس تنها 45 کیلومتر را باید طی کنید. 

هتل-مای-سوئیت

نکات مهم در ارتباط با هتل مای سوئیت

از نکات مهمی که حتماً باید به آن توجه کنید تا اقامتتان در هتل مای سوئیت وان لذت‌بخش باشد این است که باید برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به وان و سپس هتل مای سوئیت داشته باشید. اگر اتفاقی بیفتد و باعث شود دیرتر از زمانی که مشخص کرده‌اند به هتل برسید امکان تحویل اتاق به شما وجود ندارد و باید تا صبح روز بعدی صبر کنید. اگر به همراه خود اجناس قیمتی خاصی دارید که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند بهتر است به جای حمل‌ونقل مدام آن‌ها، آن را به صندوق امانت داخل هتل بسپارید. 

هتل مای‌سوئیت وان

برای افرادی که سیگار می‌کشند، مکانی در داخل هتل مای سوئیت وان تعبیه شده که مختص افراد سیگاری است و می‌توانند با ورود به آن نیازشان را برطرف کنند چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل ممنوع است. در صورت وجود شکایت توسط مسافرانی که در اتاق‌های کناری هستند، قطعاً توبیخ یا جریمه‌ای برایتان وجود خواهد داشت.

نحوه رزرو هتل

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی هتل مای سوئیت وان واقع در ترکیه پرداختیم. از ویژگی‌ها و خدماتی که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند گفتیم و همچنین به مزیت‌های بسیار مهم آن نیز اشاره کردیم. اگر قصد سفر به شهر وان و سپس اقامت در هتل مای سوئیت را دارید می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت موارد لازم و نحوه رزرو هتل را برایتان شرح دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید