بهترین رستوران‌های مشهد
1760 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



مشهد از جمله مقاصد زیارتی کشور است که سالانه گردشگران زیادی را از سرتاسر کشور به خود جلب می‌کند. همچنین بهترین رستوران‌های مشهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. شهر مشهد به دلیل شرایطی که به لحاظ گردشگری دارد، در سال‌های اخیر دست‌خوش تغییرات بسیار مهمی شده و سعی شده رستوران‌ها و شهربازی و همچنین فروشگاه‌های بیشتری در این شهر تأسیس شود.


7 رستوران برتر  و مهم مشهد 

در این میان رستوران‌ها به دلیل خدمات مهمی که به زائرین ارائه می‌کنند به لحاظ کیفیت اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. در این مطلب قرار است به معرفی 7 رستوران برتر مشهد بپردازیم و درباره ویژگی‌های متمایزکننده آن‌ها بگوییم.


بهترین رستوران‌های مشهد | پسران کریم


رستوران-پسران-کریم


از تأسیس این رستوران قدیمی چیزی در حدود 40 سال می‌گذرد و در آن می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای کبابی و گوشتی را پیدا و میل کنید. این مکان یکی از بهترین رستوران‌های مشهد به شمار می‌رود که در بلوار طالقانی واقع شده بود و امروزه به بلوار خیام 23 منتقل شده است. یکی از غذاهای محبوب و معروف این رستوران باقالی پلو با ماهیچه آن است که توصیه می‌کنیم در صورتی که به این رستوران رفتید، حتماً این غذا را سفارش دهید.


بهترین رستوران‌های مشهد | باغ زیتون


رستوران-باغ-زیتون


در رتبه‌بندی بهترین رستوران‌های مشهد رستورانی ایتالیایی به نام باغ زیتون قرار دارد که مناسب افرادی است که در طول سفرشان به مشهد هوس غذاهای ایتالیایی کرده باشند. در این مکان می‌توانید بهترین راویولیها، پاستاها و پیتزاها را پیدا کنید و برای مهمانانتان حاضر کنید. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند به هیچ عنوان گران قیمت نیستند ولی از کیفیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. تنوع پیتزاهای رستوران باغ زیتون مشهد نسبت به دیگر فست فودهای موجود در مشهد بسیار بیشتر است. این رستوران واقع در بلوار سجاد، بهار شماره 10 آماده خدمت‌رسانی به زائران عزیز است.


بهترین رستوران‌های مشهد | معین درباری


رستوران-معین-درباری


اگر علاقه زیادی به حال و هوای ایران در دهه 60 و 70 دارید، بهترین جایی که می‌توانید برای صرف غذا انتخاب کنید، رستوران معین درباری مشهد است. دیوارهای این آینه به طور کلی آینه‌کاری شده و انواعی از بهترین غذاهای سنتی و کباب‌ها را ارائه می‌کند. از غذاهای مشهور آن می‌توان به ششلیک‌هایش اشاره کرد. نکته دیگر درباره این رستوران زیبا و خوشایند این است که روی میزی تمام سالادها و دسرها قرار دارد و می‌توانید به اندازه دلخواهتان از آن برای خودتان بکشید. رستوران معین درباری مشهد بین پاسداران دوم و چهارم واقع شده است.


بهترین رستوران‌های مشهد | تراس


رستوران-تراس


این رستوران تازه تأسیس که تنها 3 سال از عمرش می‌گذرد در همین مدت کوتاه توانسته به یکی از بهترین رستوران‌های مشهد تبدیل شود. این رستوران دارای بخشی است که به عنوان کافی‌شاپ از آن استفاده می‌شود و ظرفیت آن چیزی در حدود 100 نفر بوده و سالن مربوط به رستورانش ظرفیتی به اندازه 250 نفر دارد. شما در این رستوران می‌توانید انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و خارجی را میل کنید و همچنین این رستوران به داشتن دسرهایی بسیار خوشمزه محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. کافه رستوران تراس مشهد در بلوار امامت و بین خیابان ششم و هشتم واقع شده است.


بهترین رستوران‌های مشهد | امید


رستوران-امید


اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به کباب، خصوصاً کباب کوبیده دارید حتماً باید به چلوکبابی امید سر بزنید و از کباب کوبیده‌های فوق‌العاده آن میل کنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های مشهد به شمار می‌رود و تقریباً به اندازه 100 سالی سابقه فعالیت دارد. جدای از کباب‌هایش، دوغ‌های محلی و بسیار خوشمزه‌ای ارائه می‌کند که آن‌ها نیز ارزش این را دارند که به این رستوران فوق‌العاده سر بزنید. رستوران امید در خیابان فدائیان اسلام 21 واقع شده است.


بهترین رستوران‌های مشهد | نسیم لبنان


رستوران-نسیم-لبنان


برای اینکه در مشهد غذای عربی بخورید باید حتماً سراغ رستوران مرکزی نسیم لبنان را بگیرید. یکی از بهترین رستوران‌های مشهد به شمار می‌رود که در آن غذاهای عربی سرو می‌شود و همه مخلفات مربوط به غذا از جمله نان عربی نیز در خود این رستوران طبخ و ارائه می‌شود. این رستوران فوق‌العاده با غذاهای بسیار خوشمزه‌اش روبروی جهاد دانشگاهی مشهد واقع شده است و دسترسی‌های زیادی به آن خواهید داشت.


بهترین رستوران‌های مشهد | الماس


رستوران-الماس


این رستوران درواقع در طبقه همکف یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری مشهد واقع شده است. مجتمع تجاری الماس جایی است که یکی از بهترین رستوران‌های مشهد را در خود جای داده تا غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با بالاترین کیفیت در آن سرو کنید. نزدیکی این رستوران به حرم باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای زائران جهت صرف غذا در نظر گرفته شود. رستوران الماس مشهد در خیابان امام رضا واقع شده و از محبوبیت بسیار زیادی در میان زائران برخوردار است.

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی 7 مورد از بهترین رستوران‌های مشهد پرداختیم تا زائران در صورت سفر به مشهد بدانند به کدام رستوران‌ها می‌توانند سر بزنند. همچنین درباره نکات متمایزکننده هر کدام از این رستوران‌ها مواردی را گفتیم. اگر قصد سفر به مشهد را دارید و در عین حال می‌خواهید سفری زیارتی و سیاحتی داشته باشید بهتر است با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت موارد لازم جهت سفر را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید