تورهای ویژه کریسمس
2082 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این میان تورهای ارزان قیمت کریسمس نیز وجود دارند که طرفداران آن به مراتب بیشتر است. این تورهای ویژه کریسمس از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و بسته به کیفیت و خدماتی که ارائه می‌کنند قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. بهتر است پیش از انتخاب هریک از این تورهای ویژه کریسمس به خوبی درباره آن‌ها بدانید.

محبوب‌ترین تورهای ویژه کریسمس


تور-کریسمس


سفرهای خارجی به طور کلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است چه برسد به تورهای ویژه کریسمس که پر از شادی و شور و جشن است و در وقت خود گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند. کنسرت خواننده‌های بزرگ و جشن‌های شبانه باعث می‌شود تا تورهای ویژه کریسمس رونق زیادی داشته باشند و بسته به موقعیت جغرافیایی خاصی که ایران دارد بسیاری از کشورهای نزدیک ایران نیز هستند که می‌توانید سراغ تورهای ویژه کریسمس آن‌ها بروید. تنها کافی است اطلاعاتی در این خصوص داشته باشید تا سفری بسیار لذت‌بخش را تجربه کنید.


نکات مهم در خرید تورهای ویژه کریسمس


ارزان‌ترین-تور-کریسمس


یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید تورهای ویژه کریسمس به شکلی ارزان قیمت این است که آن را در زمانی مناسب خریداری کنید چرا که هرچه به طرف تعطیلات برویم قیمت‌ها افزایش می‌یابند و ممکن است هتل‌های باکیفیت خیلی زود تکمیل شوند. نکته بعدی که باید هنگام تهیه تورهای ویژه کریسمس در ذهن داشته باشید در نظر گرفتن تعداد روزهایی است که می‌خواهید سفر کنید. هر چه تعداد این روزها افزایش پیدا کند هزینه سفرتان نیز به مراتب زیاد خواهد شد. سعی کنید مدت زمان سفر را تا حد ممکن کم در نظر داشته باشید و به هیچ عنوان نگران کوتاهی مدت زمان سفرتان نباشید چرا که برای بازدید از کنسرت‌ها و جشن‌ها کافی است. 

بلیت هواپیما و همچنین هتلی که رزرو می‌کنید جزو عوامل مهمی است که در تهیه تورهای ویژه کریسمس و ارزان تمام شدنشان اهمیت ویژه دارد. کلاس پرواز و همچنین ایرلاینی که انتخاب می‌کنید بهتر است به خوبی بررسی شده باشد. خرید پروازهای کلاس اکونومی می‌تواند به شما در داشتن سفری ارزان تا حد زیادی کمک کند.


تور ارمنستان کریسمس


تور-ارمنستان-کریسمس


یکی از ارزان‌ترین تورهای ویژه کریسمس، تور ارمنستان کریسمس بوده که با توجه به فاصله بسیار کمی که از ایران دارد بسیاری از افراد حتی به شکل زمینی در آن شرکت می‌کنند. سفر زمینی به ایروان ارمنستان از جمله کارهایی است که ایرانیان به طور مرتب انجام می‌دهند. کنسرت‌های بزرگی که از خوانندگان مشهور ارمنستان برگزار می‌شود امکانی هیجان‌انگیز است که هرکسی دلش می‌خواهد آن را تجربه کند. تنها چیزی که برای شرکت در تور ارمنستان کریسمس به آن نیاز دارید پاسپورتی معتبر است. داشتن پاسپورت معتبر می‌تواند به شما مجوز کافی برای تهیه تور و سفر را دهد.

لیست تورهای ایروان

تور گرجستان کریسمس


تور-گرجستان-کریسمس


در میان تورهای ویژه کریسمس، تور گرجستان کریسمس یکی از آن‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. دلیل این طرفداری و محبوبیت را می‌توان جشن‌ها و برنامه‌های فوق‌العاده آن در نظر داشت. مردم در جشن کریسمس گرجستان به خیابان‌ها می‌آیند و مشغول جشن و شادی می‌شوند. کارناوال‌های شهری و کنسرت از جمله مراسم‌های مسرت بخشی است که در این ایام برگزار می‌شود.

از جمله خدماتی که به طور معمول در تورهای ویژه کریسمس در نظر گرفته می‌شود و درباره گرجستان و سفر زمینی به آن جا مصداق دارد می‌توان به سه شب و چهار روز اقامت در هتل گرجستان و صبحانه کامل اشاره کرد. اتوبوس‌های ویژه وظیفه انتقال مسافران از ایران به گرجستان را دارند. همچنین راهنمایی مسلط به زبان فارسی در این تورها هست که به شما کمک شایانی خواهد کرد.

لیست تورهای گرجستان

تور وان کریسمس


تور-وان-کریسمس


وان یکی از شهرهای مذهبی ترکیه است که مرزی مشترک با ایران دارد. بسیاری از ایرانی‌ها در طول سال از طریق قطار و به شکل مستقیم از تهران به وان سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های گردشگری مختلف این شهر دیدن کنند. تورهای ویژه کریسمس در شهر وان نیز از دیگر مواردی است که بسیاری از ایرانی‌ها با شرکت در این تورهای ارزان قیمت که تنها نیاز به پاسپورتی معتبر دارند، به وان سفر می‌کنند و از جشن‌های شبانه‌ای که در دوره کریسمس در شهر وان اتفاق می‌افتد لذت می‌برند. 

لیست تورهای وان

تور باکو کریسمس


تور-باکو-کریسمس


کریسمس جزء جشن‌های ملی که در باکو برگزار شود به حساب نمی‌آید اما از جمله جشن‌های بسیار بزرگی است که توسط غربی‌ها در این شهر برگزار می‌شود و بسیاری از مردم با هر مذهبی که داشته باشند در آن شرکت می‌کنند و از جشن‌هایی که در آن شب‌ها گرفته می‌شود، استقبال می‌کنند. شروع جشن کریسمس در باکو با آغاز ماه دسامبر، همراه می‌شود و شهر را دست‌خوش تغییراتی جدی می‌کند. به این صورت که داخل شهر همه جا چراغانی می‌شود و شما می‌توانید همه اجناس مرتبط با کریسمس را ببینید که در اینجا به فروش می‌رسد. از میان این اجناس می‌توان به سوغاتی و روسری و دیگر اقلام ملی اشاره کرد.

بازارهای مختلفی که در سرتاسر باکو قرار گرفته‌اند خصوصاً در خیابان‌های مرکزی این شهر چراغانی می‌شوند و در آن‌ها درختان کریسمس قرار می‌گیرد. این تزئینات به شکلی است که اگر در این فضا قدم بزنید این حس را دارید که در شهری مسیحی نشین هستید و فضا به شدت حال و هوای کریسمس را به شما منتقل می‌کند.

لیست تورهای باکو

نحوه ثبت‌نام در تورها


در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی ارزان‌ترین تورهای ویژه کریسمس پرداختیم. شناخت این شهرها و تورهای ویژه به شما کمک می‌کند تا سفری حیرت‌انگیز را در طول جشن کریسمس شاهد باشید و خاطراتی بسیار لذت‌بخش برای خودتان رقم بزنید. چنانچه قصد شرکت در تورهای ویژه کریسمس از جمله تورهای گرجستان، ارمنستان، باکو و وان را دارید می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، موارد لازم در خصوص نحوه شرکت در این تورها را برایتان توضیح دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید