شناخت و رزرو بهترین هتل‌های کیش
3719 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



در مسافرت و تفریح، همیشه یکی از لذت‌بخش‌ترین مقاصد پیش رو کیش خواهد بود. برای چند شب اقامت نیز، رزرو هتل در کیش از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. دور بودن کیش از محل زندگی روزمره‌تان باعث می‌شود نسبت به دیگر شهرهایی همچون شیراز، اصفهان، یزد و ... مقصد آرام‌بخش‌تری باشد و گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصد اولیه سفرشان انتخاب کنند.


رزرو بهترین هتل‌های کیش

یکی مهم‌ترین نکات در سفر، مسئله اقامت است و برای اینکه سفر لذت‌بخشی داشته باشید، بهتر است در انتخاب هتلی که می‌خواهید در آن بمانید، کمی وسواس به خرج دهید. در ادامه به معرفی برخی هتل‌های کیش خواهیم پرداخت:


هتل‌های کیش | هتل صدف کیش


هتل-صدف-کیش


هتل صدف کیش، هتلی 4 ستاره بوده و در سال 1381 افتتاح شده است. طراحی مدرن آن در 2 طبقه بوده و 55 اتاق دارد که طراحی داخلی بسیار زیبایی دارند. همچنین در کنار این هتل زیبا می‌توانید کوهی به اندازه 27 متر را ببینید. موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا دسترسی ساده و آسانی به مراکز خرید مهمی همچون مروارید و شارستان داشته باشید. کادر این هتل مدرن بسیار با تجربه می‌باشند. اگر علاقه‌مند به خرید هستید، این هتل می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد و بهتر است هرچه زودتر جهت رزرو هتل در کیش اقدام نمایید. 


هتل‌های کیش | هتل ترنج کیش


هتل-ترنج-کیش


هتل پیش رو با طراحی بسیار متفاوت روی آب‌های خلیج فارس واقع شده است و یکی از زیباترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. شرایط اکوسیستمی آن نیز بسیار بکر و دنج می‌باشد. درون همه اتاق‌ها دریچه‌ای در کف اتاق قرار گرفته که می‌توانید از طریق آن زیر پایتان را ببینید و از زیبایی‌های دریا لذت ببرید. جمع زیادی از مهندسین محیط زیست در ساخت و بهره‌برداری از این هتل زیبا دست داشته‌اند. هتل پیش رو، گزینه بسیار مناسب و بکری برای رزرو هتل در کیش می‌باشد. تاکنون مهمانان زیادی را در خود جای داده و همه‌شان را راضی و خرسند به خانه‌هایشان فرستاده است. این هتل 100 اتاق دارد و مشهور به هتلی دریایی است.


هتل‌های کیش | هتل داریوش کیش


هتل-داریوش-کیش


از جمله معروف‌ترین هتل‌های کیش می‌توان به هتل داریوش کیش اشاره کرد که هتلی 5 ستاره می‌باشد و معماری آن الهام گرفته از معماری ایران باستان است. به طور خاص می‌توان این هتل زیبا را به عنوان جاذبه گردشگری در نظر گرفت که بسیاری از گردشگران صرفاً به خاطر تماشای آن می‌آیند. میزان دسترسی‌های شما در این هتل به همه جای جزیره حیرت‌انگیز است. اگر می‌خواهید شب‌هایی خاطره‌انگیز را در این هتل تجربه کنید، بهتر است همین حالا اقدام به رزرو هتل در کیش کنید. از مزیت‌های بسیار زیبای این هتل می‌توان به این نکته اشاره کرد که از اتاقتان تصویر و نمایی کامل از دریای خلیج فارس خواهید داشت.


هتل‌های کیش | هتل شایگان کیش


هتل-شایگان-کیش


این هتل زیبا یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های کیش می‌باشد که 5 ستاره بوده و دارای 3 طبقه و 130 اتاق است. این هتل زیبا هیچ چیزی به لحاظ امکانات و تجهیزات کم ندارد و شرایط را به خوبی برای گردشگران فراهم کرده تا شب‌های بسیار خوبی را در آن بگذرانند. این هتل به مراکز تجاری‌ای همچون مجتمع پردیس یک و دو نزدیک است و اگر می‌خواهید از این مجتمع دیدن کنید، بهتر است همین حالا نسبت به رزرو هتل در کیش اقدام کنید. هتل شایگان کیش همیشه جزو اولین هتل‌های کیش است که مورد انتخاب قرار می‌گیرد و رزرو می‌شود. کارکنان حرفه‌ای آن نیز در انتخاب گردشگران بی‌اهمیت نیستند. 


هتل‌های کیش | هتل پانوراما کیش


هتل-پانوراما-کیش


این هتل در بخش شهری جزیره کیش واقع شده است و 267 اتاق را در 15 طبقه خود جای داده است. امکانات رفاهی قرار گرفته در این هتل آن را به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش بدل ساخته است. همچنین این نکته که هتل پانوراما کیش در بلوار رودکی قرار گرفته باعث می‌شود تا دسترسی زیادی به مراکز خرید مختلف داشته باشد و همچنین نمایی نسبت به آب‌های خلیج فارس نیز دارد که از دیگر مزایای مهم آن به شمار می‌رود. امکانات این هتل بسیار مدرن و لوکس بوده و مدام در حال به روز رسانی هستند تا همه نیازهای مسافران را به طور کامل برطرف کنند.


هتل‌های کیش | هتل میراژ کیش


هتل-میراژ-کیش


این هتل پنج ستاره زیبا که پیش رویتان است، یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین هتل‌های کیش می‌باشد. معماری آن بسیار خاص و مدرن بوده و دارای 8 طبقه و 178 اتاق است. امکانات و تجهیزات به کار گرفته شده در آن بسیار ویژه بوده و امکان ندارد در این هتل، راه‌حلی برای نیاز افراد در نظر گرفته نشده باشد. هتل میراژ از مزیت‌های زیادی برخوردار است برای مثال نزدیکی به آب‌های خلیج فارس و تفریحاتی همچون غواصی و قایق‌سواری از جمله تفریحات هیجان‌انگیز آن است. این هتل نیز همچون دیگر هتل‌های کیش نزدیکی بسیار زیادی به مراکز خرید دارد و امکان‌های متعددی برای مسافران فراهم می‌کند. 

در این مقاله از مجله گردشگری کایت، به معرفی هتل‌های کیش و همچنین رزرو هتل در کیش پرداختیم. شناخت کامل هتل‌های کیش به افراد کمک می‌کند تا هنگام انتخاب اقامتگاه، به مواردی همچون دسترسی‌ها نیز توجه کنند و اقامتگاه خود را متناسب با نیازهایشان انتخاب کنند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می‌خواهید درباره نحوه رزرو هتل در کیش بدانید بهتر است با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید