پاتایا و معرفی کامل تفریح‌های شبانه روزی ان
2655 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



زندگی و نور همیشه در پاتایا تایلند در جریان است. پاتایا تایلند درست مثل برادر بزرگ‌تر خود یعنی بانکوک، شهری است که هرگز به خواب نمی‌رود و زندگی شبانه دارد. ویژگی جالبی که هردوی این شهرها به طور مشترک دارند این است که زندگی شبانه بی‌پایانی دارند و در آن جشن می‌گیرند و شادی می‌کنند.


راهنمایی‌ها و نکات دانستنی درباره سفر به پاتایا تایلند

تمام پاتایا تایلند پر شده است از مکان‌های عمومی، کافه‌ها و باشگاه‌های مختلف. این شهر از سال‌ها پیش با سرگرمی‌های شبانه و سالن‌های ماساژ خود به یکی از مشهورترین شهرها تبدیل شده است. زندگی شبانه پاتایا تایلند شکست‌ناپذیر است و به همین خاطر است که شما به راهنمای سفر در تور تایلند به عنوان قطب‌نمای شخصی‌تان در یکی از شلوغ‌ترین شهرهای تایلند نیاز دارید. برای مشاهده‌ی لیست تورهای پاتایا، بر روی "تور پاتایا" کلیک کنید.


معرفی کلی پاتایا تایلند


سفر-به-پاتایا


برای همه ناهمواری‌های محلی، لباس شنای خود را آماده کنید چرا که جزایر زیادی در نزدیکی پاتایا تایلند وجود دارند که می‌توانید سراغشان بروید: کو لان، کو فای، کو سی چانگ. درواقع، در پاتایا تایلند کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. بیرون از سواحل طولانی آن، فعالیت‌های بسیاری وجود دارند که در طول سفر به پاتایا می‌توانید انجام دهید. آن‌هایی که به دنبال انجام کاری در پاتایا تایلند هستند می‌توانند سراغ، تیراندازی، اسکله کابلی، اسکی روی آب یا بوکس تایلندی بروند که هنر رزمی فرهنگی تایلند است و فعالیتی است که باعث ترشح بیش از حد آدرنالین برای تماشاگران و گردشگران می‌شود. در ادامه ذکر نکاتی درباره سفر به پاتایا تایلند، به 6 موردی خواهیم پرداخت که هرگز نباید در سفر به پاتایا آن‌ها را از دست دهید.


خیابان پیاده‌روی پاتایا تایلند


خیابان-پیادهروی-پاتایا-تایلند


آهنربای کلیدی گردشگری در پاتایا تایلند، خیابان پیاده‌روی پاتایا برای مسافران بین‌المللی و داخلی است. این یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که سر زدن به آن را به هیچ عنوان نباید از دست دهید. دیگر نسخه‌هایی هم از خیابان پیاده‌روی در جاهای دیگر جهان وجود دارد که سعی می‌کنند خودشان را به استاندارد پاتایا برسانند. اما هیچ کجا نمی‌تواند به صحنه‌های پرهیجان و صدهای درخشان این خیابان توریستی نزدیک شود. در این خیابان می‌تواند سالون‌ها، کافهها و باشگاه‌های زیادی ببینید .

در طول روز، شرایط کاملاً متفاوت است. به فاصله یک کیلومتر از انتهای جاده ساحل به طرف جاده هایپیر، موقعیت مکانی خیابان پیاده‌روی پاتایا تایلند است که در دو طرف خود ساختمان‌هایی دارد. وقتی شب فرامی‌رسد، ورود اتومبیل از ساعت 7 عصر تا 3 صبح ممنوع می‌شود. با توجه به این موارد، خیابان پاتایا تایلند را می‌توان یکی از شلوغ‌ترین مقاصد در نظر گرفت. در سفر به پاتایا، نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که باید بدانید کدام سرگرمی در خیابان پیاده‌روی پاتایا برایتان مناسب است.


کو لان در پاتایا تایلند 


کو-لان-در-پاتایا-تایلند


کو لان در فاصله 7 کیلومتری ساحل پاتایا تایلند واقع شده و به لحاظ ابعاد بسیار کوچک است اما به لحاظ مجهز بودن از باقی سواحل بهتر است. به خاطر آب‌های لاجوردی، ماسه‌های صاف و طبیعت بی‌نظیر آن، گردشگران هرگز لحظه‌ای در اضافه کردن کو لان به عنوان یکی از مکان‌هایی که باید در پاتایا تایلند به آن سر بزنند، تردید نمی‌کنند. مناظر کو لان می‌توانند لحظات آرامی را برایتان رقم بزنند. 


پناهگاه حقیقت در سفر به پاتایا


پناهگاه-حقیقت


در شبه‌جزیره ساحل شمالی پاتایا، ساختمان باشکوهی واقع شده که جزو مکان‌هایی است که باید در راهنمای سفر به پاتایا با آن آشنا شوید و حتماً به آن سر بزنید. همه مکان‌های مذهبی به جایی برای بازدید تبدیل نشده‌اند. اما پناهگاه حقیقت به طور کامل با دست و از چوب ساخته شده است. این یکی از دلایلی است که گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. 

از مواد عادی گرفته تا چیزی جادویی، این مکان نماد بودیسم و هندوییسم است و همچنین تأثیراتی از تایلند، کمبوجیه، هند و چین گرفته که به صورت هماهنگ از طریق چهار بال آن جلوه گری می‌کنند. به همین دلیل، پناهگاه حقیقت را تنها نمی‌شود معبد یا موزه تعریف کرد. این مکان زیبا در پاتایا تایلند را می‌توان اثری باستانی در نظر گرفت که ساخت آن از سال 1981 آغاز شد و تخمین زده شده که تا سال 2025 تکمیل می‌شود.


بازارهای شناور پاتایا تایلند


بازارهای-شناور-پاتایا-تایلند


تایلند هرگز ریشه‌اش را از دست نداده است. معاملات سنتی از طریق رودخانه را هنوز می‌توانید در بازار شناور پاتایا تایلند ببینید. وقتی به آن بازار شناور گفته می‌شود به این خاطر است که فروشندگان واقعاً قایق‌هایشان را تجهیز می‌کنند و سپس محصولاتشان را می‌فروشند. بازار شناور پاتایا تایلند چیزی نیست که بتوانید در کشوری جز تایلند ببینید. بازار شناور پاتایا چندمنظوره است. آن‌ها وسعتی نزدیک به 100.000 مترمربع را در برمی‌گیرند. 


کوهستان بودا


کوهستان-بودا


یکی از شگفتی‌های جهان به شمار می‌رود که در پاتایا تایلند واقع شده است. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری هنگام سفر به پاتایا، کوهستان بودا است که بنایی کاملاً طبیعی است که از کیلومترها فاصله می‌توانید آن را ببینید. کوهستان بودا با اختلاف یکی از بزرگ‌ترین هنرهای بودا در دوره پادشاهی راما نهم به شمار می‌رود. ابعاد عظیم این منطقه باعث شده که تنها 15 کیلومتر از جنوب پاتایا تایلند فاصله داشته باشد.


باغ نونگ نوچ پاتایا تایلند


باغ-نونگ-نوچ-پاتایا-تایلند


اگر عاشق باغ و درخت هستید، هنگام سفر به پاتایا حتماً سری به باغ نونگ نوچ بزنید. این باغ فراتر از تصوری است که نسبت به باغ‌ها دارید. این که در روز بیش از 5000 گردشگر برای سر زدن به پاتایا سفر می‌کنند تا از باغ نونگ نوچ دیدن کنند، شاهد بسیار خوبی بر خاص بودن این منطقه است. 

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به ارائه نکاتی درباره سفر به پاتایا تایلند پرداختیم و همچنین به برخی از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا و شلوغ نیز اشاره کردیم. اگر قصد سفر به پاتایا تایلند را دارید تا سراغ جاذبه‌های دیدنی آن بروید و لذت ببرید و همچنین سفری آرام داشته باشید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت، موارد لازم در خصوص سفر به پاتایا را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید