آبشارهای شیرآباد یکی از مکانهای دیدنی استان گلستان
4425 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

‫آبشارهای شیرآباد یکی از مکانهای دیدنی استان گلستان

مکانهای دیدنی استان گلستان با جنگل‌های سرسبز و بسیار زیبایی که دارد همچون زمردی گران‌بها در شمال کشور عزیزمان می‌درخشد. در بسیار از تعطیلات یکی از مقصدهای گردشگران طبیعت دوست، سفر به گلستان است و دیدن جاذبه‌های طبیعی بکری که در این منطقه وجود دارد که بهشت را به یاد هر بیننده‌ای می‌آورد. مکانهای دیدنی استان گلستان بی‌شمار هستند که ما در این مقاله با آبشارهای بی‌نظیر شیرآباد اشنا می‌شویم. 

تورهای مرتبط:

تورهای طبیعت گردی

تور ماسال

تور مرداب سراوان

تور ترکمن صحرا

آبشارزیباترین آبشارهای استان گلستان 


انبوهی از مکانهای دیدنی استان گلستان در روستای شیرآباد 

مکانهای دیدنی استان گلستان که به شهرت زیادی رسیده‌اند و توریست‌های زیادی برای دیدن این مناطق جذب می‌شوند اما نکته اینجاست که متأسفانه مکان‌های دیدنی استان گلستان پرطرفدار و شلوغ است و اگر قصد دارید در مکانی دنج به دور از هیاهو برای استراحت بروید و صدای دلنشین آب خروشان گوشتان را نوازش دهد؛ پیشنهاد می‌کنیم به روستای شیرآباد یکی از بهترین مکانهای دیدنی استان گلستان بروید تا خاطراتی ماندگار را از قاب مسحورکننده طبیعت شیرآباد به یادگار داشته باشید. از قدیم گفتند: «اگر جایی برای سفر میخوای بری با اهلش برو! » در این مقاله طبق آماری که از محلیان شیرآباد گرفته شده به بهترین آبشارهایی که از طبیعتی بکر و بی‌نظیر برخوردارند می‌رویم تا با مکانهای دیدنی استان گلستان بیشتر آَشنا بشیم.



کایت همراه شما در بهترین مکانهای دیدنی استان گلستان

رودهای خروشان در جنگل‌های سرسبز گلستان

کایت همراه ما در بهترین مکانهای دیدنی استان گلستان 

به دیدن آبشارهای پلکانی این منطقه بروید و در کنار حوضچه‌های عمیق آن استراحت کنید و تنی به آب بزنید. دردسرهای زیادی برای بازدید از آبشارهای زیبای طبیعت وجود دارد؛ سختی مسافت، آسفالت نبودن راه و عدم دسترسی به مکان‌های مناسب برای پارک کردن وسایل نقلیه از مشکلات پیش روی طبیعت گردان است. اما برای بازدید از مکانهای دیدنی استان گلستان با بسیاری از این مسائل رو به رو نخواهید شد؛ برای دیدن آبشارهای شیرآباد می‌توانید در پارکینگ ماشین خود را پارک کرده و به دل جنگل بزنید و برای دیدن بهترین مکانهای دیدنی استان گلستان 20 دقیقه پیاده روی کنید و اکسیژن خالص را در ریه‌های خود ذخیره کنید تا به اولین آبشار حیرت انگیز شیرآباد برسید.


آبشارهای زیبای شیرآباد از مکانهای دیدنی استان گلستان

صخره نوردی یکی از ورزش‌های پر طرفدار در گلستان


آدرس مجموعه آبشارهای شیرآباد از مکانهای دیدنی استان گلستان 

برای بازدید از مکانهای دیدنی استان گلستان باید از روستای زیبای شیرآباد گذر کنید که هفت کیلومتری جنوبی شهر خان ببین در شهرستان رامیان قرار دارد. بعد از روستاگردی در مکانهای دیدنی استان گلستان و معاشرت با شیرآبادی‌های خون گرم، مسافتی بالغ بر 2 کیلومتر را طی کرده تا بتوانید آب و هوای سرزمین آبشارها را لمس کنید که طراوتی بی‌نظیر دارد. قدم زدن در جنگل‌های سر به فلک کشیده تا دیدن اولین آبشار 25 متری با حوضچه‌های 85 متری بسیار هیجان انگیز است که این تجربه به یاد ماندنی را از یاد نخواهید برد. 

بهشتی سرسبز در گلستان


هفت آبشار بهشتی از زیباترین مکانهای دیدنی استان گلستان 

اگر برای دیدن مکانهای دیدنی استان گلستان توان حرکت در شیب‌های تند و سراشیبی‌های جنگل سرسبز را دارید بعد از دیدن اولین آبشار این منطقه، به دیدن دیگر آبشارها بروید که در مجموع، هفت درب بهشتی را خواهید دید که بر روی شما باز شده است. داشتن دوربین عکاسی؛ یکی از ضرورت‌های این منطقه است تا از مکانهای دیدنی استان گلستان بتوانید عکس‌های یادگاری را ثبت کنید. شاید در روزهای تعطیل اولین آبشار این منطقه، کمی شلوغ شود اما آبشارهای دیگر برای کسانی که طرفدار مکان‌های دنج و به دور از هیاهو هستند مناسب‌تر است.



تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید