معرفی بهترین اکولوژها در جهان به همراه عکس
1964 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از مجله گردشگری کایت قصد داریم تا بهترین اکولوژها در جهان و ویژگیهای آنها را به شما علاقهمندان به سفر و طبیعت معرفی کنیم. در ادامه به معرفی این اکولوژها، خواهیم پرداخت.
تعداد زیادی هتل و اقامتگاه در تمام دنیا وجود دارد اما با این حال یافتن یک اقامتگاه بومگردی کار بسیار دشواری است. به همین خاطر است که بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف در سرتاسر جهان مدام در حال نقد و بررسی اکولوژها هستند تا بتوانند بهترین اکولوژها در جهان را پیدا کنند و آن را به تمام مردم معرفی نمایند. حتی جایزه‌ای برای بهترین اقامتگاه بومگردی وجود دارد که از سال 1993 آغاز شده است و نام آن جایزه جهانی سفر است. البته این نکته را نیز باید ذکر کنیم که بخشی از این مسابقه به معرفی بهترین اکولوژها اختصاص دارد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که هنوز نمی‌دانید اکولوژ چیست، وارد صفحه "اکولوژ" شوید.


بهترین اکولوژها


در ادامه به معرفی برخی از بهترین اکولوژهایی که توسط رقابت سالانه جایزه سفر جهانی، انتخاب شده‌اند، می‌پردازیم. هدف از معرفی انواع اقامتگاه بومگردی، شناساندن آن‌ها به شما به عنوان مقصد سفرهای آینده‌تان است.


اکولوژ کوهستانی آریستی

اکولوژ آریستی


این نام از روی دهکده‌ای که در یونان واقع شده، برداشته شده است و طبیعتی زیبا، خانه‌هایی ساخته شده از سنگ و همچنین فضای آرامش بخشی که دارد آن را به مقصدی مناسب برای بسیاری از گردشگران از سرتاسر جهان ساخته است. اقامتگاه بومگردی آریستی از جمله اکولوژهای منتخب نشنال جئوگرافی بوده که تجربه‌ای بسیار خاص برای مهمانانش به همراه خواهد داشت.
از ویژگی‌های حیرت‌انگیز این اقامتگاه بومگردی می‌توان به این نکته اشاره کرد که در هر فصلی از سال که به آن سر بزنید، شکل تازه و بسیار زیبایی را شاهد خواهید بود. برای مثال در فصلی همچون زمستان، پوشش گیاهی سبزی در این مکان وجود دارد. در فصل تابستان و بهار هنگام شکوفایی شکوفه‌ها و باز شدن گل‌ها است که منظره زیبایی می‌سازد و رنگ‌هایی که می‌بینید بین قرمز، صورتی و زرد خواهد بود.


اقامتگاه بومگردی کاسا المنتو

اقامتگاه بومگردی کاسا المنتو


این اقامتگاه بومگردی زیبا واقع در کلمبیا و کوه‌های مینکا است و یکی از جدیدترین اکولوژهای کلمبیا محسوب می‌شود. علاوه بر این به شکل روزانه، تورهای بسیاری برای بازدید از جنگل‌های اطراف این منطقه وجود دارد که مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. قیمت اسکان در این اقامتگاه بومگردی به شکل میانگین، شبی 40 هزار تومان به ازای هر نفر است.


اکولوژ کانتینر مالزی

اکولوژ کانتینر


قطعاً از نام این اکولوژ مشخص است که مکانی که پیش روی شما است از ظروف بازیافتی ساخته شده است. درواقع معماری آن الهام گرفته از معماری سبز است. اقامتگاه بومگردی کانتینر درست در مرکز کوالالامپور واقع شده و مسافران زیادی که به این اقامتگاه می‌آیند با دوچرخه به مرکز شهر می‌روند و خریدهایشان را انجام می‌دهند چرا که فاصله بسیار کمی از آن‌ها دارد. قیمت این اقامتگاه بومگردی نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و درست مشابه اکولوژ قبلی به ازای هر نفر، شبی 40 هزار تومان است.


اقامتگاه بومگردی بوکانیرز

اقامتگاه بومگردی بوکانیرز


اقامتگاه پیش رو درست کنار دریا در چینستا واقع شده و شامل اتاق‌های مختلفی است که مشرف به دریا هستند. بسیاری از خانواده‌ها یا کسانی که با کوله‌پشتی خود سفر می‌کنند، این مکان را برای ماندن انتخاب می‌کنند. از ویژگی‌های چینستا می‌توان به ساحل 7 کیلومتری آن اشاره کرد که کاملاً مناسب موج‌سواری، گشت و گذار است و می‌توانید ساعاتی را نیز در سکوت و آرامش در این مکان بگذرانید. قیمتی که لازم است برای اتاق‌های 8 تخته آن که به صورت مشترک بپردازید چیزی حدود 50 هزار تومان است.


اکولوژ سنت بریاولز

اکولوژ سنت بریاولز


قدمت این اقامتگاه بومگردی بسیار زیاد بوده و با رفتن به این مکان می‌توانید تجربه ماندن در مکانی که 800 سال عمر دارد را داشته باشید. حیاط‌های زیبا و باغ‌های بزرگ از جمله ویژگی‌های این اقامتگاه به شمار می‌رود. تاریخچه آن به زمانی برمی‌گردد که پادشاه جان از آن به عنوان خانه‌ای مناسب برای شکار استفاده می‌کرد. این اقامتگاه بومگردی واقع در کشور انگلستان بوده و قیمت هر اتاق آن به شکل میانگین چیزی حدود 105 هزار تومان است.


اقامتگاه بومگردی اونومیچی آناگو

اقامتگاه بومگردی اونومیچی آناگو


این بنا در شهر اونومیچی ژاپن واقع شده و شکل آن همچون مارماهی است. یک کافی‌شاپ دارد که طراحی داخلی آن مشابه مدرسه است. از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه بومگردی می‌توان به باغ زیبای آن اشاره کرد که فضایی مناسب برای پیاده‌روی و استراحت دارد. اگر در این اقامتگاه ماندگار شدید می‌توانید در عرض 10 دقیقه به معابد نزدیک این مکان بروید و از آن‌ها نیز دیدن کنید. آشپزخانه مشترکی که دارد این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت رایگان چای و قهوه بنوشید و با دیگر افراد مشغول صحبت شوید.


اکولوژ بیبی بوش

اکولوژ بیبی بوش


این اکولوژ واقع در جزیره‌ای در ساحل شرق آفریقا بوده و بسیار پر زرق و برق می‌باشد. همچنین این جزیره مکان خوبی برای افرادی است که عاشق غواصی و شنا کردن هستند و دلفین‌های بسیار زیادی دارد. اگر از غذاهای دریایی خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم به این اقامتگاه بومگردی سری بزنید و از غذاهای خوشمزه آن میل کنید. همچنین این نکته را فراموش نکنید که از دیگر ویژگی‌های بسیار مناسب این اکولوژ می‌توان به قیمت ارزان آن اشاره کرد که چیزی حدود 60 هزار تومان به ازای هر نفر لازم است بپردازید.

برای مشاهده‌ی تورهای طبیعت کایت، می‌توانید وارد صفحه "تور طبیعت گردی" شوید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید