همه‌چیز درباره هتل دوزداغ نخجوان به همراه عکس
8735 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


یکی از معروف‌ترین هتل‌های نخجوان، هتل دوزداغ است که به دلیل امکانات متعدد و کیفیت بالای خدماتی که ارائه‌ می‌دهد، انتخاب بسیاری از مسافران به نخجوان است. در این مطلب به معرفی هتل دوزداغ نخجوان پرداخته‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید به نخجوان سفر کنید، آفرهای فوق‌العاده کایت برای تور نخجوان را در صفحه "لیست تورهای نخجوان" دنبال کنید.


موقعیت مکانی هتل دوزداغ


هتل دوزداغ در 18 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی نخجوان، 10 کیلومتری مرکز شهر نخجوان و 2 کیلومتری مرکز فیزیوتراپی دوزداغ واقع شده است. هتل دوزداغ، که زیبایی اسرارآمیزی آن را دربرگرفته، انعکاس‌دهنده غنای تاریخی مردمان آذربایجان بوده و بازدیدکنندگان و گردشگران را از همان وهله اول با تاریخ باستانی نخجوان آشنا می‌سازد و میهمانان احساس خواهند کرد که در تاریخی‌ترین منطقه‌ نخجوان پا گذاشته‌اند.

لابی هتل دوزداغ


اتاق‌های هتل دوزداغ


هتل دوزداغ، در سال 2008 افتتاح شد، 6 طبقه و 151 اتاق دارد. 100 اتاق استاندارد، 8 سوئیت بزرگ، 35 سوئیت کوچک، 1 سوئیت سلطنتی و 7 واحد اتاق ویلایی که پذیرای گردشگران هستند.
1. اتاق‌های استاندارد 28 متری هتل دوزداغ مجهز به وای‌فای، یک تلویزیون‌ پلاسما دارای فناوری تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، خط تلفن، سیستم تهویه هوای مرکزی، یک دستگاه توالت و یک دوش حمام، میز آرایش برای خانم‌ها و سشوار می‌باشد.
2. سوئیت‌های کوچک 42 متری هتل دوزداغ مجهز به وای‌فای، یک تلویزیون‌ پلاسما دارای فناوری تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، وان حمام، خط تلفن، سیستم تهویه هوای مرکزی، یک دستگاه توالت، میز آرایش برای خانم‌ها و سشوار می‌باشد.
3. سوئیت‌های بزرگ 80 متری هتل دوزداغ مجهز به وای‌فای، دو تلویزیون‌ پلاسما مجهز به فناوری تلویزیون ماهواره‌ای، تخت‌خواب‌های بزرگ، گاوصندوق، وان حمام، اتاق نشیمن همراه با تجهیزات کامل، میز ناهارخوری، یخچال، خط تلفن، سیستم تهویه هوای مرکزی، دو دستگاه توالت، میز آرایش برای خانم‌ها و سشوار می‌باشد.

سوئیت‌های بزرگ هتل دوزداغ


4. اتاق‌های ویلایی 90 متری هتل دوزداغ، مجهز به وای‌فای، دو تلویزیون‌ پلاسما مجهز به فناوری تلویزیون ماهواره‌ای، تخت‌خواب‌های بزرگ، گاوصندوق، وان حمام، اتاق نشیمن بزرگ همراه با تجهیزات کامل، یک اتاق بزرگسال، یک اتاق مخصوص کودک همراه با تخت‌خواب، میز ناهارخوری، یخچال، خط تلفن، سیستم تهویه هوای اسپلیت، دو دستگاه توالت، میز آرایش برای خانم‌ها و سشوار می‌باشد.

اتاق‌های ویلایی هتل دوزداغ


5. سوئیت‌ سلطنتی 170 متری هتل دوزداغ، مجهز به وای‌فای، دو تلویزیون‌ پلاسما مجهز به فناوری تلویزیون ماهواره‌ای، تخت‌خواب‌های بزرگ، اتاق کار، گاوصندوق، وان حمام، اتاق نشیمن بزرگ همراه با تجهیزات کامل، دو اتاق بزرگسال، یک اتاق مخصوص کودک همراه با تخت‌خواب، میز ناهارخوری، یخچال، خط تلفن، سیستم تهویه هوای مرکزی، دو دستگاه توالت، میز آرایش برای خانم‌ها و سشوار می‌باشد.

سوئیت‌ سلطنتی هتل دوزداغ


رستوران و محل سرو نوشیدنی در هتل دوزداغ


غذاهای هتل دوزداغ با ارائه سلف سرویس برای صبحانه در کنار ظرف‌های غذای خوشمزه آذربایجانی، بهترین خوراک‌هایی هستند که می‌توانید در این خطه آن‌ها امتحان کنید و از طعم و مزه‌شان لذت ببرید. رستوران دوزداگ، بیش از 300 نفر ظرفیت دارد و به مقصدی فوق‌العاده برای گردشگران، میهمانان و علاقمندان به برگزاری عروسی، جشن‌های خانوادگی و دورهمی، جشن‌های تولد، رویدادها بدل شده است.
وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌ها با ارائه انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در سطح و اندازه یک رستوران فوق‌العاده، شیک و مجلل به سرویس‌رسانی به میهمانان و گردشگران تور نخجوان مشغول است. در رستوران هتل دوزداغ امکان ارائه خدمات سلف سرویس تا 250 نفر وجود دارد. علاوه برای غذاهای آذربایجانی، می‌توانید طعم و مزه دوست‌داشتنی غذاهای ترکی را هم در اینجا بچشید. محل سرو نوشیدنی این هتل نیز 24 ساعته با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم میزبان میهمانان خواهد بود.


امکانات سلامتی، ورزشی و تفریحی هتل دوزداغ


مرکز فیتنس و آب‌درمانی، بازی‌های رومیزی، زمین بازی تنیس با رعایت استانداردهای بین‌المللی، زمین فوتبال کوچک با چمن‌ مصنوعی، زمین بسکتبال، استخر بزرگ با پیشرفته‌ترین تجهیزات، سونا و جکوزی و... از جمله امکانات هتل دوزداغ به شمار می‌روند.

زمین فوتبال هتل دوزداغ


بیمارستان فیزیوتراپی جمهوری نخجوان در ارتفاع 1173 متری بالاتر از سطح دریا، در فاصله 12.2 کیلومتری از شهر نخجوان شرایط ویژه‌ای را برای بیماران نیازمند به درمان در مرکز فیزیوتراپی دوزداغ در نظر گرفته است. شیوه‌های درمانی اجرایی در این مرکز بر مبنای تشخیص پزشکان متخصص خواهد بود.

مرکز درمانی هتل دوزداغ


اتاق بازی هتل دوزداغ میز بیلیارد، میز پینگ‌پنگ و میز ایرهاکی را شامل می‌شود. اتاق بازی ویژه برای کودکان زیر 8 سال که می‌توانند در اینجا کلی تفریح کنند و لذت ببرند.

اتاق بازی هتل دوزداغ


محوطه شنای هتل دوزداغ در مرکز سلامت از چهار بخش زیر تشکیل شده و بدین شرح است: استخر شنای شبه‌المپیکی، استخر شنای سربسته، استخر شنا در کنار پارک آبی، جکوزی.

استخر هتل دوزداغ


سایر خدمات هتل دوزداغ


همچنین میهمانان می‌توانند از خدمات شاتل فرودگاهی، تور درون‌شهری برای بازدید از جاذبه‌های شهری، یادبودهای تاریخی و مذهبی با همراهی راهنماهای تور مجرب در هتل دوزداغ، بهره‌مند شوند.

باشگاه هتل دوزداغ


منظره فوق‌العاده زیبای هتل دوزداغ آن را به یکی از بهترین مکان‌های برگزاری کنسرت در فضای باز، رویدادهای سرگرم‌کننده و طراحی‌شده برای کمپین‌های تابستانی فراهم کرده‌ است. گردشگران تور نخجوان می‌توانند از زیبایی کنسرت‌های محلی و خوانندگان خارجی، اجراهای رنگین‌کمانی در کمال آرامش لذت ببرند و اقامتی استثنایی را در این هتل نخجوان تجربه کنند.
هتل دوزداغ تمام امکانات موردنیاز همه‌ سنین را برای‌شان فراهم کرده است.


نکاتی درخصوص هتل دوزداغ


در هتل دوزداغ، ساعت ورود 2 بعد از ظهر و ساعت خروج 12 ظهر می‌باشد.
سیگار کشیدن در اتاق‌ها مشکلی ندارد. اما استعمال سیگار در محوطه هتل و ساختمان‌ها، تنها در موقعیت‌های اختصاص‌داده‌شده به این کار مجاز است.
جهت پرداخت هزینه‌های هتل می‌توان از کارت اعتباری، انتقال بانکی یا وجه نقد استفاده کرد. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید