بهترین غذاهای شمالی را کجا پیدا کنیم
2125 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از مجله گردشگری کایت قصد داریم تا بهترین رستورانهای گیلکی گیلان و همچنین ویژگیهای آنها را به شما علاقهمندان به سفر و طبیعت معرفی کنیم. در ادامه به معرفی این رستورانهای گیلکی، خواهیم پرداخت.

اگر علاقه‌مند به سفر هستید و بیش‌ترین مقاصدی که دوست دارید به آن سر بزنید، نواحی شمال ایران است، حتماً گذرتان به رستوران گیلکی آن مناطق افتاده است. اگر هم برای اولین بار است که می‌خواهید به طرف گیلان سفر کنید حتماً باید غذا خوردن را در رستوران گیلکی گیلان تجربه کنید. تجربه‌ای کاملاً منحصربه‌فرد و خواص خواهد بود که سال‌ها از آن صحبت خواهید کرد و هرگز نمی‌توانید به این سادگی طعم غذاهای آن منطقه را فراموش کنید.

تورهای پیشنهادی:

تور طبیعت گردی

تور سوباتان

تور ماسال

انواع رستوران گیلکی در گیلان


رستوران گیلکی گیلان


در ادامه به معرفی برخی از رستوران‌های گیلکی درجه یک و دل‌نشین گیلان خواهیم پرداخت تا هنگام سفرتان به این مناطق بتوانید سری به آنجا بزنید و از غذاهای آن‌ها بچشید و خاطره‌ای دل‌چسب برای خودتان، اعضای خانواده یا دوستانتان به ثبت برسانید.


رستوران گیلکی رازقی در رشت


رستوران گیلکی رازقی رشت


این رستوران گیلکی در شهر رشت، گلساز، بلوار سمیه و نبش خیابان 123 قرار گرفته است. ظاهر آن بسیار شیک بوده و متشکل است از دو طبقه با چیدمانی بسیار لوکس که از بدو ورود عاشق آن خواهید شد. کارکنان این رستوران گیلکی بسیار مؤدب هستند و بر اساس طرح مدیریتی این رستوران از همان ابتدا با یک نوشیدنی از شما پذیرایی خواهند کرد و به نوعی به شما خوش‌آمد خواهند گفت. 

یکی از ویژگی‌های این رستوران گیلکی را می‌توان تنوع غذاهای آن در نظر گرفت چرا که در این رستوران جدای از غذاهای محلی گیلان، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی نیز طبخ می‌شود و به نوعی متناسب با تمام ذائقه‌ها عمل کرده است. از دیگر مزیت‌های این رستوران گیلکی که مشتریان و گردشگران، بسیار از آن تعریف کرده‌اند، صبحانه‌هایش است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین در این رستوران موسیقی زنده پیانو شنیده می‌شود که لذت غذا خوردن را چند برابر می‌سازد.


رستوران گیلکی محرم در رشت


رستوران گیلکی محرم


پلو کبابی محرم از جمله غذاهای مشهور این رستوران گیلکی است که اگر سفری به گیلان داشتید، حتماً باید سری به آن بزنید و طعم این غذای متفاوت را بچشید. رستوران محرم، بسیار تمیز و شیک بوده و اغلب اوقات نیز شلوغ است. این شلوغ بودن ممکن است شما را وادار کند چند دقیقه‌ای در صف بایستید. کارکنان این رستوران گیلکی به درستی با شما برخورد خواهند کرد و بسیار مؤدب هستند. 

در این رستوران انواع غذاهای گیلانی سرو می‌شود ولی بیشتر برای کباب‌هایش مشهور است. ماهی‌های این رستوران و پیش غذاهای دل‌چسبش را نیز نمی‌شود نادیده گرفت. پارکینگ اختصاصی از جمله ویژگی‌های مهم و کاربردی این رستوران بوده که عده زیادی برای میل کردن غذا به آن سر خواهند زد. این رستوران در بلوار امام، کنار هتل پردیس واقع شده است.


رستوران حاج مرتضی


رستوران گیلکی حاج مرتضی


این رستوران در بندر انزلی واقع شده که اگر سری به بندر انزلی زدید، حتماً باید سراغ غذاهای خوشمزه این رستوران نیز برید. قیمت مناسب و کیفیت غذاهای این رستوران بسیار خوب است و خاطره دل‌چسبی را برایتان به ثبت خواهد رساند. رستوران گیلکی حاج مرتضی در بندر انزلی، بین میدان معراج و میدان مالا واقع شده است. پارکینگ اختصاصی نیز در این رستوران واقع شده تا هیچ مشکلی برای پارک اتومبیل‌هایتان نداشته باشید. یکی دیگر از مزیت‌های این رستوران را شاید بتوان رفتار صمیمانه کارکنان آن در نظر گرفت.


رستوران نیلوفر آبی


رستوران گیلکی نیلوفر آبی


اکثر افراد، بندر انزلی را به خاطر تالاب انزلی زیبایی که دارد دوست دارند. اگر به آنجا سفر کرده باشید، قطعاً رستوران گیلکی و دریایی نیلوفر آبی را می‌شناسید. رستورانی است زیبا که درست وسط تالاب انزلی واقع شده است و منظره‌ای بسیار زیبا و خارق‌العاده به شما می‌دهد که می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی را در آن به ثبت برسانید. 

برای رسیدن به رستوران نیلوفر آبی، لازم است که سوار قایق شوید و این خود می‌تواند لذت سفر را برایتان دو چندان سازد. در این رستوران انواع غذاهای گیلکی، دریایی، کباب‌ها و غذاهای خاص دیگر طبخ می‌شود و از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار است. از دیگر مزیت‌های این رستوران گیلکی می‌توان به این نکته اشاره کرد که دارای کافی‌شاپ بوده و چای و قلیان نیز در آن سرو می‌شود. 


رستوران گیلکی سرچشمه رودبار


رستوران گیلکی سرچشمه رودبار


اگر مقصد سفرتان، شمال کشور باشد، قطعاً سری به رودبار خواهید زد و در آنجا یکی از بهترین رستوران‌های گیلکی واقع شده که نام آن سرچشمه رودبار است. ظاهر ساده و تمیزی دارد و کیفیت غذای خود را در طول چندین سالی که فعالیت کرده، به خوبی حفظ کرده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی گیلانی، کباب، ماهی، خورش محلی و ... را پیدا کنید که بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند. 

اما غذاهایی که این رستوران به خاطر آن‌ها مشهور شده است، شامی رودباری و مرغ این مکان است. پارکینگ هم از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب رستوران گیلکی سرچشمه می‌باشد که می‌توانید بدون هیچ نگرانی اتومبیل خود را در آن پارک کنید. این رستوران دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در رودبار، خیابان گلدیان و کنار سینما زیتون واقع شده است. دیگر شعبه این رستوران فوق‌العاده در کیلومتر 4 جاده منجیل به سمت رودبار قرار گرفته است.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید