همه چیز درباره بلک فرایدی استانبول
4386 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از مجله گردشگری کایت قصد داریم تا برای شما علاقمندان به گردشگری و خرید برندهای لوکس، از بلک فرایدی استانبول صحبت کنیم. در ادامه از سیرتاپیز بلک فرایدی استانبول و نکاتی که باید در این آخر هفته شلوغ و رنگارنگ به آن توجه کنید، حرف خواهیم زد. همچنین در صورتی که تمایل دارید از آفرهای لحظه اخری استانبول باخبر شوید، پیشنهاد می‌کنیم صفحه تور استانبول را مشاهده فرمایید.

تور استانبول ویژه بلک فرایدی Black Friday

بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی نامی است که به روز خرید بعد از روز شکرگزاری اطلاق می‌شود. به این خاطر نامش را بلک فرایدی یا جمعه سیاه گذاشته‌اند که تعداد بالای خریداران در این روز منجر به بروز تصادفات و حتی بروز خشونت شده بود. نیروهای پلیس فیلادلفیای آمریکا جمعه سیاه و شنبه سیاه را به خاطر ترافیک انبوه در پیاده‌روها و میزان آشوب ایجادشده در مراکز خرید مرکزشهر به روزهای بعد از شکرگزاری نسبت دادند. 


بلک فرایدی استانبول


در 22 نوامبر هر سال (1 آذرماه) رویدادهای تبلیغاتی کمپین‌های بازاریابی شرکت‌های کوچک و بزرگ فضای خیابان‌های شهر و فضای مجازی را فرا می‌گیرد و از هرگوشه وکنار خبر از جمعه سیاه، حراجمعه و عناوین این‌چنینی می‌شود. پیشتاز چنین اقداماتی هرساله وبسایت‌های فروشگاهی چون دیجیکالا و اسنپ‌مارکت هستند که بنرها و بیلبوردهای‌شان سراسر شهر و اتوبان‌هایش را فرا می‌گیرد و در فضای مجازی، از اینستاگرام گرفته تا اپ‌های مختلف بازی و غیربازی در یک بازه زمانی یک هفته‌ای دیوانه‌وار به ارسال پیام‌های تبلیغاتی به طرق مختلف اقدام می‌کنند. 

در این مقاله برای اینکه به شما گردشگران و علاقمندان ایرانی کمک کرده باشیم تا در سفر بعدی‌تان به استانبول بتوانید از فروشگاه‌های فیزیکی آن در بلک فرایدی استانبول، خریدی قابل‌قبول، مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، نکات کاربردی زیر را آورده تا آن‌ها را بخوانید و از این هرج‌ومرج و دیوانگی جان سالم به در ببرید. 


نکات جالب توجه درخصوص بلک فرایدی استانبول


1. یک فهرست بنویسید و آن را دوبار چک کنید.

یکی از بدترین اشتباهاتی که می‌توانید مرتکب شوید، خرید کوکورانه در سفرتان به ترکیه و شرکت در بلک فرایدی استانبول است. اگر پیش از اقدام به خرید فهرستی تهیه نکرده باشید، در بین انبوه محصولات حراج‌شده در مراکز خرید در زمان بلک فرایدی استانبول با مشکل مواجه می‌شوید و پولتان را صرف چیزهای پرزرقی می‌کنید که بدان‌ نیازی نداشته‌اید. پس حتماً قبل از شروع خرید در مراکز خرید ترکیه در بلک فرایدی استانبول حتماً فهرستی از مایحتاج موردنیازتان تهیه کنید. 


بلک فرایدی استانبول


2. به دنبال قیمت‌های بهتر باشید.

اگر بهترین اجناسی که می‌خواهید را در بلک فرایدی استانبول در حراجی‌ها پیدا کرده‌اید و آماده‌اید که دست به جیب شوید، صبر کنید. پیش از اینکه بخواهید هرچیزی بخرید، باید همواره دو نکته را مد نظر داشته باشید. قیمت‌ها را گوگل کنید، مانند گوگل شاپینگ، شاپ‌سیوی یا پرایس‌گربر تا مطمئن شوید چیزی که می‌خرید واقعاً به لحاظ هزینه‌ای ارزشش را داشته باشد و در دام کلاهبرداران بلک فرایدی استانبول نیفتید.


3. بهترین استفاده را از برنامه‌های وفاداری مشتریان ببرید.

از تخفیف‌ها و برنامه‌های وفاداری مشتریان و تبلیغات یکی بخر و چندتا ببر بلک فرایدی استانبول، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و بعد از مقایسه این برنامه‌ها با یک بررسی کلی در مراکز خریدی که به سراغ‌شان می‌روید و بالا و پایین کردن بین چند فروشگاه، بعد از اینکه مطمئن شدید واقعاً کدام یکی به نفع‌تان است، دست به اقدام بزنید. 


4. اول وقت خرید کنید.

دیگر مانند سال‌های گذشته، بلک فرایدی استانبول یک روزه نیست و چندین روز بعد از 22 نوامبر نیز به طول مینجامد. اما حواستان باشد که زود دست به کار شوید تا در پیدا کردن چیزهایی که می‌خواهید در حراجی‌های مراکز خرید استانبول به دست‌شان آورید، موفق باشید و جنس‌های بنجل آخر کار از سوی فروشندگان بنداز بلک فرایدی استانبول نصیب‌تان نشود. 


بلک فرایدی استانبول


5. در شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه‌های موردعلاقه‌تان را در مراکز خرید دنبال کنید.

بهتر است به صفحات فیسبوک و توییتر فروشگاه‌های مراکزی که برای خرید در بلک فرایدی استانبول انتخاب‌شان می‌کنید بروید تا از آخرین تخفیف‌های‌شان زودتر از بقیه باخبر شوید و بتوانید سریع دست به کار شوید. اما حواس‌تان هم باشد که اخیراً خیلی از این فروشندگان به اینستاگرام روی آورده‌اند و در استوری‌های‌شان کدهای تخفیف بلک فرایدی استانبول را درج می‌کنند. 


مراکز خرید مشهور در بلک فرایدی استانبول


1. بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین بازارهای سرپوشیده در جهان است. این بازار در بلک فرایدی استانبول، در شلوغ‌ترین وضعیت خود خواهد بود. در این بازار 61 خیابان سرپوشیده و بیش از 4000 فروشگاه در محوطه‌ای به مساحت 30700 مترمربعی، روزانه میزبان 250 تا 400 هزار بازدیدکننده است که سیل این خریداران در بلک فرایدی استانبول به بیشترین حد ظرفیت خود می‌رسد. 


2. بازار مصری‌های استانبول

بازار ادویه استانبول بعد از بازار بزرگ، یکی از بزرگترین‌ بازارهای شهر و شلوغ‌ترین‌های بلک فرایدی استانبول خواهد بود. این بازار در محله فاتح واقع شده و یکی از پرسروصداترین و پرهمهمه‌ترین بازارهای مشهور سرپوشیده استانبول است. 


مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


3. جواهرمال استانبول

مرکز خرید تفریحی جواهرمال یکی از مراکز خرید امروزی واقع در محله سیسلی استانبول ترکیه است. این مرکز خرید که در اکتبر 2005 افتتاح شده، یکی از زیباترین و بهترین‌های این شهر در بلک فرایدی استانبول به شمار رفته و بهتر است اگر قصد رفتن به آن را دارید، اول صبح به سراغش بروید تا اجناس درجه یک و تخفیف‌دارش را از دست ندهید. 


بلک فرایدی استانبول


4. مرکز خرید نیشانتاشی استانبول

مرکز خرید مد و سبک زندگی نیشانتاشی، یکی از فروشگاه‌های بزرگ اروپایی در ترکیه میزبان علاقمندان به سرگرمی‌های روز دنیا، در بلک فرایدی استانبول گشت و گذار و خرید در آن برای مدپرستان به شدت توصیه می‌شود.


5. مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو، یک مجتمع چندکاربره در محله بشیکتاش در بخش اروپایی استانبول ترکیه بوده که در سال 2013 با طراحی معمارانی خبره و باتجربه در تقاطع پل بوسفر و خیابان بیوکدره، محله اصلی تجاری لونت و مسلک ساخته شده است. مرکز خرید این مجتمع در بلک فرایدی استانبول، عاشقان فناوری را بیش از پیش به خود جلب می‌کند و پیشتاز ارائه محصولات روز دنیاست. 

علاوه بر مراکز خرید یادشده در فوق در بلک فرایدی استانبول می‌توانید به مراکز خرید زیر نیز در این شهر استثنایی و دیدنی سری بزنید: مرکز خرید پارک ایستینیه، مرکز خرید برج‌‌های ترامپ، مرکز خرید آکمرکز، مرکز خرید آکاسیا و...

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید