‫5 ‫‫ تا از بهترین هتل های آنتالیا از نظر توریست‌های ایرانی
41906 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تا از بهترین هتل های آنتالیا از نظر توریست‌های ایرانی


در این مقاله می‌خواهیم با 5 تا از بهترین هتل های آنتالیا آشنا شویم که اگر قصد سفر به این شهر ساحلی را دارید، بهترین اقامت را داشته باشید. آنتالیا یکی از شهرهای محبوب ساحلی ترکیه است که از سال 2000 تا به امروز دولت این کشور در صنعت گردشگری سرمایه‌گذاری کرده است و مورد استقبال گردشگران زیادی از سراسر دنیا شده است که در بهترین هتل های آنتالیا اقامت می‌کنند. اگر قصد سفر خارجی به یک منطقه ساحلی را دارید که با قیمتی مناسب بتوانید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر آن دیدن کنید؛ آنتالیا انتخابی مناسب است که به علت نزدیکی آن به ایران برای گردشگران ایرانی مقصد مناسب‌تری است. این شهر علاوه بر سواحل مدیترانه‌ای، آثار تاریخی و رستوران‌های جذاب و مراکز خرید محبوب و بهترین هتل های آنتالیا را دارد که برای بازدید از آن با ازدحام گردشگران رو به رو می‌شوید. یکی از گام‌های مهم در سفر انتخاب هتلی مناسب برای اقامت است. در این مقاله به بهترین هتل های آنتالیا اشاره می‌کنیم که اگر این هتل‌ها را برای اقامت در تور آنتالیا انتخاب کنید دیگر وقت آن را ندارید تا از هتل بیرون آمده و از خود شهر آنتالیا دیدن کنید.

برای مشاهده لیست تورهای آنتالیا به صورت نقد و اقساطی می‌توانید وارد صفحه "تور آنتالیا اقساطی" شوید.


5 تا از بهترین هتل های آنتالیا از نظر توریست‌های ایرانی



۱.  Crowne Plaza Antalya کرون پلازای 5 ستاره از بهترین هتل های آنتالیا در ساحل کونیا آلتی


یکی از بهترین هتل های آنتالیا که در ساحل مشهور Konyaalti قرار دارد کرون پلازا است که با کارکنان کارآمد و خوش برخورد تبدیل به یکی از بهترین هتل های آنتالیا شده است که پذیرای مهمانان هستند و به زبان‌های رایج دنیا صحبت می‌کنند. از خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود اینترنت رایگان است که در هر جای هتل قابل دسترسی است .و 194 اتاق لوکس که با بوفه صبحانه و امکانات پذیرایی غذا در تراس و داخل اتاق‌ها موجود آن را هم رده با بهترین هتل های آنتالیا کرده است. سیستم تهویه در اتاق‌های این هتل 5 ستاره.بسیار مناسب است و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. امکان اجاره خودرو و دوچرخه به مسافران داده می‌شود تا بتوانند لحظاتی خوش را در شهر ساحلی آنتالیا بگذرانند. همه این امکانات باعث شده تا Crowne Plaza Antalya هتل کرون پلازا یکی از بهترین هتل های آنتالیا در بین گردشگران شود.

Crowne Plaza Antalya کرون پلازا



2. Akra Barut آکرا باروت 5 ستاره از بهترین هتل های آنتالیا رو به ساحل مدیترانه‌ای


یکی از بهترین هتل های آنتالیا آکرا باروت است. اگر انتخاب شما برای اقامت در آنتالیا هتل آکرا باروت باشد حتما در تراس بزرگ اتاق خود بنشینید و یک فنجان قهوه ترکی میل کنید و از منظره بی‌نظیر دریای مدیترانه لذت ببرید. این هتل 5 ستاره که یکی از بهترین هتل های آنتالیا است اقامت به یاد ماندنی را برای گردشگران فراهم کرده و مسافران با امکانات زیادی که در بهترین هتل های آنتالیا در اختیار دارند گاهی از دیدن شهر غافل می‌شوند. استخرهای رو باز این هتل مکان مناسبی برای آفتاب‌ گرفتن است و رستوران‌های بی‌نظیر آن با غذاهای بین‌المللی و ترکی پذیرای مهمانان است. از دیگر خدمات هتل که مانند بهترین هتل های آنتالیا است شامل: پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با وسیله خود به آنتالیا آمدند، حمام ترکی، کرایه دادن دوچرخه و اتوموبیل برای دیگر مسافران و اتاق‌های بسیار لوکسی که تعداد آنها به 471 اتاق می‌رسد آکرا باروت را از بهترین هتل های آنتالیا کرده است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا 15 کیلومتر فاصله دارد و تا مرکز شهر نیز 3 کیلومتر مسافت است. اقامت در آکرا باروت که یکی از بهترین هتل های آنتالیا است را فراموش نکنید.

Akra Barut آکرا باروت



3. Ramada Plaza Antalya رامادا پلازای 5 ستاره از بهترین هتل های آنتالیا در نوار ساحلی آنتالیا


در منطقه تاریخی آنتالیا هتلی 5 ستاره قرار دارد که از بهترین هتل های آنتالیا است که از امکانات و خدمات دیگر هتل‌های 5 ستاره لوکس آنتالیا برخوردار است. این هتل دارای 240 اتاق است که اتاق‌های VIP آن امکانات بی‌نظیری دارد. از دیگر خدمات جالب رفاهی این هتل، امکاناتی است که برای معلولین در نظر گرفته شده که از ویژگی‎‌های مثبت رامادا پلازا نسبت به بهترین هتل های آنتالیا است. پذیرش 24 ساعته و کارکنان خوش برخورد از دیگر مزیت‌های رامادا پلازا محسوب می‌‍شود. 3 رستوران با منوهای متنوع و غذاهای بین‌المللی و دریایی که در بین بهترین هتل های آنتالیا شهرت یافته، پاسخ‌گوی ذائقه همه مهمانان است.

Ramada Plaza Antalya رامادا پلازا



4. Hotel Su & Aqualand آکوا لند سو از بهترین هتل های آنتالیا با 294 اتاق لوکس


یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا در ساحل معروف کونیا آلتی واقع شده که سبک معماری آن بسیار جلب توجه می‌کند و مجموعه آبی در این هتل به مساحت ۱۱,۵۰۰ بسیار معروف است که دارای انواع سرسره و استخرهای مواج و محیط‌های برای شنای کودکان است که آکوا لند سو را متفاوت نسبت به بهترین هتل های آنتالیا کرده است. شرایط رفاهی این هتل مانند دیگر امکانات هتل‌های 5 ستاره آنتالیا است که با رستوران‌های خارق‌العاده‌ای که دارد با طعم لذیذ غذاهای بین‌المللی و ترکی میزبان گردشگران است و زبان زد در بین بهترین هتل های آنتالیا است. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا تنها 20 دقیقه فاصله دارد.

Hotel Su & Aqualand آکوا لند سو



۵ Rixos Downtown Antaly ریکسوس یکی از بهترین هتل های آنتالیا در دل جنگل


ریکسوس هتلی 5 ستاره است که از بهترین هتل های آنتالیا به شمار می‌آید که در محیطی بسیار زیبا در دل جنگل قرار گرفته است که تنها 4 دقیقه تا ساحل نیلگون مدیترانه‌ای فاصله دارد تا شما به ساحل کونیا آلتی برسید. در هر زمان که شما اراده کنید وسیله‌های حمله و نقل در در جلوی درب هتل ریکسوس که یکی از بهترین هتل های آنتالیا است، قرار دارد تا شما را رایگان به ساحل زیبای آنتالیا برساند و این ویژگی متمایز ریکسوس نسبت به بهترین هتل های آنتالیا است. اگر علاقه به ورزش کردن دارید این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی نسبت به بهترین هتل های آنتالیا باشد زیرا دو زمین بزرگ تنیس و باشگاه‌های مدرن و مجهز بدن سازی این ادعا را تأیید می‌کند.


Rixos Downtown Antaly ریکسوس

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/07/03

    درود بر شما،من قصد سفر از المان به انتالیا را دارم،همراه من از ایران ،به من ملحق میشه،خواستیم بپرسم،چطوری میتونیم تماهنگ کنیم،که فقط رزرو هتل برای دو نفر باشه و پروار از ایران برای یک نفر. سپاس از شما که بنده را راهنمایی میکنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید