‫تفریحات مجردی استانبول که نباید از دست بدهید!
43642 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



سفر به استانبول یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری هست که گردشگران زیادی رو از سراسر دنیا به خودش جلب می‌کنه! با توجه به سیاست‌های جدید ترکیه برای رونق گردشگری؛ امکانات رفاهی زیادی در همه شهرهای ترکیه وجود داره که با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارین، می‌تونین از دیدن جاذبه های گردشگری ترکیه و علی‌الخصوص شهر استانبول لذت ببرین. اگه مجرد هستین و می‌خواین تنهایی به ترکیه سفر کنین با این مقاله از کایت جهانگرد همراه باشین تا با تفریحات مجردی استانبول بیشتر آشنا بشن. در ضمن پیشنهاد می‌دیم در صورتی که به دنبال سفر ارزان به استانبول هستید، وارد صفحه تور قسطی استانبول شوید.


تفریحات مجردی استانبول که نباید از دست بدهید


Beyoğlu ؛ مرکز تفریحات مجردی استانبول


اگه علاقه به شبگردی داری و دوست داری از لحظه‌هات نهایت استفاده رو در تور استانبول ببری به بی اوغلو برو! از بهترین تفریحات مجردی استانبول در شب رو می‌تونی در این منطقه اروپایی استانبول تجربه کنی. هر سبک کافه‌باری که بخوای رو می‌تونی این جا پیدا کنی، از کافه‌بارهایی که روی بام از گردشگرا پذیرایی می‌کنه که کمی هم این کافه‌ها نسبت به بفیه کافه‌بارهای منطقه اوغلو گرون‌تر هست. برای تفریحات مجردی استانبول در این منطقه رو برای شبگردی فراموش نکنین.


Beyoğlu

انفجار آدرنالین در شهربازی از هیجان‌انگیزترین تفریحات مجردی استانبول :


ژوراسیک لندJurassic Land پارکی از دایناسورها استانبول


پارکی هیجان‌انگیز از دایناسورها که با سینماهای چند بعدی جذابیت زیادی را برای تفریحات مجردی استانبول به همراه دارد.
  از 10 صبح تا 9 شب می‌توانید از ژوراسیک لند دیدن کنید.
  هزینه‎‌ای که باید برای ورود پرداخت کنید حدود از ۲۹ تا ۳۹ هزار تومان در نظر داشته باشید که برای تفریحات مجردی استانبول بپردازید.
   به محله بایرام پاشا بروید و در مرکز خرید فروم استانبول می‌توانید از ژوراسیک لند از جمله تفریحات مجردی استانبول دیدن کنید.


 ژوراسیک لند   Jurassic Land


ویا لند Vialand بزرگ‌ترین شهربازی استانبول  در لیست تفریحات مجردی استانبول به مساحت 100 زمین فوتبال:


  از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه10 صبح تا 19 و از روز جمعه تا یکشنبه 10 صبح تا 21 شب می‌توانید از ویا لند دیدن کنید از تفریحات مجردی استانبول لذت ببرید

هزینه‎‌ای که باید برای ورود پرداخت کنید با توجه به رنج سنی متفاوت است. به طور مثال: بزرگسالان 15 تا 59 ساله 129 هزار تومان و افراد بالای 60 سال و کودکان 89هزار تومان و نوزادان زیر سه سال نیز هزینه ورود آنها رایگان است.


ویا لند Vialand


  به محله ایوب بروید و در خیابان گیرنه واقع در منطقه یشیلپینار از این شهربازی که مناسب برای تفریحات مجردی استانبول است دیدن کنید.


ویا سی تما پارک ViaSea Tema Park با پنجمین ترن سریع‌السیر اروپا از هیجانی‌‌انگیزترین تفریحات مجردی استانبول:


  از روز دوشنبه تا ‌شنبه12 صبح تا 24 و روز یکشنبه 12 صبح تا 24 شب می‌توانید از ویا سی تما پارک از جمله تفریحات مجردی استانبول دیدن کنید.
  هزینه‎‌ای که باید برای ورود پرداخت کنید با توجه به رنج سنی متفاوت است. به طور مثال: بزرگسالان بالای 15 سال 94 هزار تومان و افراد زیر 15 سال 84هزار تومان و نوزادان زیر سه سال نیز هزینه ورود آنها رایگان است. علاوه بر این اگر با گروه‌های ۳، ۴ و ۵ نفره به تفریحات مجردی استانبول در این پارک شهر می‌روید به ترتیب 250 و 325 و 339 هزار تومان می‌شود و از تفریحات مجردی استانبول لذت ببرید.

سی تما پارک ViaSea Tema Park


 به محله توزلا بروید و در خیابان بالیکچیلار ۲۰ استانبول می‌توانید از ویا سی تما پارک دیدن کنید که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول است.


پارک شهر بایرام پاشا Bayrampaşa City Parkدر دل طبیعت از بهترین تفریحات مجردی استانبول:


  از ساعت 7 تا 24 شب می‌توانید از پارک شهر بایرام پاشا از جمله تفریحات مجردی استانبول دیدن کنید.
  به محله بایرام پاشا ۳۴۰۴۵ بروید و در هودوت یولو شماره 1 کوکاتپ پارک شهر بایرام پاشا دیدن کنید که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول است و با پارکینگ اختصاصی پذیرای شما است.


مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


لونا پارک بوستانسیBostancı Lunapark در مرکز شهر استانبول از دیگرتفریحات مجردی استانبول:


  از ساعت 9 تا 21 شب می‌توانید از لونا پارک بوستانسی از جمله تفریحات مجردی استانبول است.
 به محله کادیکوی بروید و در بوستانسی به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول که لونا پارک بوستانسی است دیدن کنید.

لونا پارک بوستانسیBostancı Lunapark


فلوریا لونا پارک Florya Lunapark در کنار ساحل رویایی استانبول از رویایی‌ترین تفریحات مجردی استانبول:


 به محله بیوکجکمس بروید و در کنار ساحلی زیبا به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول که فلوریا لونا پارک است دیدن کنید و در محوطه آن از دوچرخه‌سواری ساحلی لذت ببرید.

لونا پارک بوستانسیBostancı Lunaparkı


فان لب Fun Lab دارای دو شعبه در مراکز خرید جواهیر مال و فروم استانبول از تفریحات مجردی استانبول :


به محله شیشیلی ۳۴۴۰۰ بروید و در خیابان بیوکدره شماره ۲۲ در محله ماییس ۱۹یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول را می‌بینید که در مرکز بزرگ و مشهور جواهیر قرار دارد. این یکی از شعبه‌های شهربازی فان لب است که در ادامه به شعبه دوم آن اشاره می‌کنیم و بیشتر به تفریحات مجردی استانبول آشنا می‌شوید.
به محله بایرامپاسا بروید و در خیابان پاشا در محله کوکاتیپ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول را می‌بینید که در مرکز بزرگ و مشهور فروم استانبول قرار دارد. که شعبه دوم شهربازی فان لب است در این مرکز قرار دارد.


فان لب Fun Lab


 موی پارک  Moipark واقع در مرکز خرید استانبول مال با فضایی 12000هزار متری از بزرگ‌ترین تفریحات مجردی استانبول:


 به محله سلیمان دمیرال بروید و در بولوار محموتبی باساکسهیر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول که در مرکز خرید استانبول مال قرار دارد را می‌بینید که در فضایی وسیع به شما هیجان و سرگرمی را هدیه می‌کند.

 موی پارک  Moipark


ویا کریزی پارک  Via/Crazy Park از تفریحات مجردی استانبول واقع در مرکز خرید ویا پورت:


از ساعت 10 تا 22 شب می‌توانید از ویا کریزی پارک از جمله تفریحات مجردی استانبول دیدن کنید.
به محله ینی شهیر بروید و در خیابان دداپاشا ۱۹یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مجردی استانبول که در مرکز خرید ویاپورت قرار دارد را می‌بینید که در فضایی زیبا دارای مجموعه‌های کارتیگ و بولینگ و سینماهای چند بعدی است.


مجموعه ایکستریم اونچر استانبول Xtrem Aventures İstanbul در حاشیه شهر از تفریحات مجردی استانبول:


 از روز شنبه تا ‌یکشنبه10 صبح تا 20 و روز سه‌شنبه تا جمعه 10 صبح تا 18 شب می‌توانید از ایکستریم اونچر از جمله تفریحات مجردی استانبول دیدن کنید.

در این مقاله تنها به شهربازی‌هایی که در لیست تفریحات مجردی استانبول قرار دارد پرداختیم در مقالات بعدی دیگر جاذبه‌هایی که مجردها در سفر به استانبول نباید از دست بدهند اشاره می‌کنیم.

مجموعه ایکستریم اونچر استانبول Xtrem Aventures İstanbul



تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/01/29

    ممنون از اطلاعات خوبی که به اشتراک گذاشتید 😍🌹🍃

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید