بهترین تفریحات در گوآ
2585 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از مجله گردشگری کایت شما را با 5 مورد از بهترین تفریحات در گوآ، یکی از ایالت‌های کشور هندوستان بزرگ آشنا خواهیم کرد. در ادامه با 5 مورد از هیجان‌انگیزترین و استثنایی‌ترین سرگرمی‌های گوآ روبرو خواهیم کرد.

تورهای پیشنهادی:

تور هندوستان


1. غواصی در مالوان در کنار ورزش‌های آبی دیگر 

برای شرکت در این تفریح و سرگرمی در گوآ باید حوالی ساعت 7 صبح در یکی از سواحل کالانگوته، باگا و کاندولیم براساس هتل محل اقامت‌تان حاضر شوید. سپس به وسیله‌ یکی از اتوبوس‌های توریستی حاضر در این سواحل، به ساحل مالوان خواهید رفت. از آنجا به کمک یکی از قایق‌موتوری‌های پرسرعت گوآ به سوی محل تدارک‌دیده شده برای غواصی برده خواهید شد. 

بعد از رسیدن به نقطه مورد نظر، یک روز فوق‌العاده را با فعالیت‌هایی همچون غواصی، آب‌چترسواری، موزسواری (نوعی قایق بادی به شکل موز)، بامپرسواری (تیوب‌های صندلی‌دار و متصل به یک قایق‌موتوری)، قایق‌موتوری‌سواری و آب‌چترسواری به صورت همزمان تجربه خواهید کرد.

در مورد غواصی در گوآ هیچ نگرانی به خود راه ندهید، پیش از شروع به انجامش به طور مختصر و ضروری آموزش خواهید دید و با شما حسابی کار خواهد شد تا بدون مشکل و بدون از دست دادن کنترل بتوانید در آب‌های عمیق گوآ به غواصی بپردازید. تحت هیچ‌شرایطی نباید در سفرتان به گوآ این فعالیت تفریحی را از دست دهید، چون یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های‌تان خواهد بود. 


غواصی در گوآ


در حین تجربه غواصی در گوآ، با صخره‌های مرجانی و زندگی دریایی دیدنی زیرآب مواجه خواهید شد. شما به عمق 25 تا 30 پایی خواهید رفت و حدوداً 10 الی 15 دقیقه (بسته به عوامل متعددی همچون آب‌وهوا، فشار آب و...) می‌توانید به راحتی در آن زیر وقت بگذرانید و در زیر آب به عکاسی مشغول شوید و لحظاتی استثنایی و فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید. 

پس از غواصی می‌توانید به هتل محل اقامت‌تان بازگردید و یک غذای محلی هندی را به عنوان خاتمه‌بخش یک روز جذاب و تکرارنشدنی نوش جان کنید. 


2. کایاک‌رانی در نهر باگای گوآ 

نهر باگای گوآ، رودخانه‌ای کشندآبی و طویل در نزدیکی ساحل باگاست. این نهر تقریباً عاری از سکنه بوده، اما چشم‌اندازهای بی‌نظیر متعدد و آب‌های پاکیزه و تمیز آن، انتظار بازدیدکنندگان و گردشگران علاقمند به شرکت در تور گوآ را می‌کشد.

کایاک‌رانی به شما اجازه می‌دهد تا در یک دست‌ساخته آبی در آب‌های زلال و شفاف نهر باگای گوآ، یک سواری لذت‌بخش را تجربه کنید. 

با دریافت آموزش‌ها و دستورات اولیه لازم و پوشیدن جلیقه‌های نجات سفرتان در گذر از نهر باگای گوآ آغاز خواهد شد. سپس می‌پرید و سوار کایاک می‌شود و از آفتاب‌گیری یک ساعته در طول مسیر هم لذت خواهید برد. 


کایاک‌رانی در گوآ


در بین ساعات 9 صبح تا 5:30 بعدازظهر می‌توانید نسبت به شرکت در این فعالیت تفریحی در گوآ اقدام کنید. شما به کمک وسائل نقلیه عمومی یا کرایه یک دوچرخه می‌توانید از هتل‌تان به کمک برنامه‌های نقشه‌یاب روی تلفن همراه هوشمندتان به راحتی نهر باگای گوآ را جستجو کرده و خودتان را به آن برسانید. 


3. پیاده‌روی طولانی تا آبشارهای دادسیگر گوآ 

برای رسیدن به روستای آبشار کولم باید ساعت 9 صبح حرکت کنید. سپس بعد از چهارساعت پیاده‌روی طولانی خودتان را به آبشارهای دادسیگر گوآ می‌رسانید که در 60 کیلومتری شهر پاناجی واقع شده و در بیشتر فیلم‌های مشهور دیده شده و یکی از آن‌ها قطار سریع‌السیر به مقصد چنای با بازی شاهرخ‌خان و دیپیکا پادوکونه محصول سال 2013 بالیوود است. 

با آب‌هایی که از ارتفاع 310 متری به سمت پایین ریزش می‌کنند، شما شاهد یکی از بلندترین آبشارهای هندوستان خواهید بود که یک چشم‌انداز فوق‌العاده جذاب و دیدنی برای عکس‌برداری و ثبت لحظاتی فراموش‌نشدنی را برایتان در گوآ به همراه خواهد داشت. 


پیاده‌روی طولانی تا آبشارهای دادسیگر در گوآ


بعد از اینکه موفق شدید خودتان را به حوضچه برسانید، می‌توانید در آن به آب‌تنی و شنا مشغول شوید. در طول مسیر این پیاده‌روی طولانی تا رسیدن به آبشار، می‌توانید از کنار پل راه‌آهن عبور کرده و از مسیری آبشارها را دید بزنید و از آن فیلم و عکس بگیرید تا تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان ارمغان آید. در نهایت، حوالی ساعت 2 بعدازظهر این سفر خاطره‌انگیز در گوآ به لحظات پایانی‌اش نزدیک می‌شود و شما کم کم مسیر بازگشت به محل اقامت‌تان را پیش می‌گیرید. 


4. پرواز با بالون بر فراز زمین‌های آسولدای گوآ 

پس از اینکه گشت و گذارتان در سواحل استثنایی و تکرارنشدنی گوآ به پایان رسید، می‌توانید در جنوب گوآ به دنبال ماجراجویی دیگری باشید، بالون‌سواری. این گشت در گوآ حوالی ساعت 6:30 صبح با بادشدن بالون به کمک فن‌های مکانیکی آغاز می‌شود. زمانی‌که فضای بالون از هوا پر شد، مشتعل‌کننده‌های پروپان روشن می‌شوند و ظرف مدت 30 دقیقه می‌توانید پروازتان را شروع کنید. 


بالون‌سواری در گوآ


سپس باید سوار سبد شوید و در کنار خلبانی خبره و مجرب، در ارتفاع 900 پایی به پرواز درآید و یک منظر خارق‌العاده و دیدنی را بر فراز گوآ تماشا کنید. در طول پرواز، خدمه روی زمین، بالون شما را دنبال می‌کنند تا در پایان مسیر، محل فرودی موفق را برایتان آماده سازند.  


5. ATV سواری در گوآ

ATVسواری یک فعالیت استثنایی و هیجان‌انگیز است که در آن می‌توانید سوار بر چهارچرخه‌های قدرتمند به فعالیتی دیدنی ادامه دهید. شما می‌توانید سوار بر ATV از زمین‌های سنگلاخی، پردارودرخت یا گل‌آلود عبور کنید و کلی احساس سرخوشی و سرزندگی به شما تزریق شود. ATVها را خودروهای همه‌جارو یا چهار‌چرخه هم می‌گویند. 

چه آماتور باشید، چه حرفه‌‍ای، زمین‌های گوآ شما را در طول مسیر شگفت‌زده خواهند کرد. از فراز و فرود شیب‌ها پرواز می‌کنید، صدای زوزه‌های جنگل را به هوا بلند می‌کنید و از مناطق گل‌آلود رد می‌شود و از صدای غرش موتورهای این ATVها لذت می‌برید. فقط کافی‌ است که مسیرهای مناسب خودتان را انتخاب کنید.


ATVسواری در گوآ


بااین‌حال، پیش از شرکت در این مسیرها، باید بدانید که افراد بالای 14 سال می‌توانند شرکت کنند و نباید از مشکلات جدی جسمی رنج ببرند. همچنین توصیه می‌شود که حتماً برای شرکت در این فعالیت سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز در گوآ از قبل ثبت‌نام کنید. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید