هتل هالدی محبوب‌ترین هتل وان
6305 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

در این مقاله از مجله گردشگری کایت شما را با یکی از محبوب‌ترین هتل‌های گردشگران در سفرشان به شهر وان ترکیه، هتل هالدی، آشنا خواهیم کرد. این هتل فوق‌العاده در سال 2015 فعالیتش را آغاز کرد و امکانات کاملی دارد. هتل هالدی مطمئنا برای افرادی که تور وان را خریداری می‌کنند، جزو الویت‌های اول است. برای آشنایی بیشتر با هتل هالدی و همچنین امکانات آن، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

مقدمه‌ای درباره هتل هالدی

اتاقهای دوتخته هتل هالدی


شهر وان به دلیل توریستی بودن و داشتن اماکن طبیعی زیبا یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود و به سالانه تعداد گردشگران زیادی را در به خود جذب می‌کند. همین موضوع باعث شده افرادی که در این شهر مسئول هستند بخواهند هتلی در آن تأسیس کنند که امکانات رفاهی و اقامتی برای گردشگران داشته باشد. ساخت پارک‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید بخشی از اقدامات آن‌ها محسوب می‌شود. 

از میان مراکز اقامتی ساخته شده در شهر وان ترکیه، هتل هالدی یکی از بهترین آن‌ها محسوب می‌شود. هتل هالدی 4 ستاره بوده و مجهز به 80 اتاق با امکانات اقامتی کامل است که در طول سفرتان به وان ترکیه، حسی خوب و ماندگار برایتان به ارمغان می‌آورد. از ویژگی‌های مهم هتل هالدی می‌توان به معماری خاص آن اشاره کرد. ساختمان این هتل به خوبی طراحی و ساخته شده و از خیابان جمهوریت کاملاً مشخص است.


کارکنان هتل هالدی

کارمندان هتل هالدی بسیار مجرب و حرفه‌ای هستند. برای اینکه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، کارکنان این هتل مسلط به زبان فارسی، ترکی و انگلیسی هستند و می‌توانند در هر بخشی از سفر شما را راهنمایی کنند و همیشه در حال خدمت‌رسانی به مسافران هتل هستند.


اتاق‌های هتل هالدی

اتاقهای سه تخته هتل هالدی


این هتل مجهز به 80 اتاق بوده که هر کدام از این اتاق‌ها به شدت تمیز و زیبا هستند. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به داشتن تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی اشاره کرد. همین طور یک اتاق نشیمن بسیار دل‌نشین دارد. در هر اتاق هتل هالدی تهویه‌ای مطبوع و اینترنت رایگان وجود دارد که دسترسی شما به دنیای مجازی را مهیا می‌سازد. اگر اتاقی که انتخاب می‌کنید کنار کوهستان باشد منظره زیبا و دل‌نشینی پیش رویتان خواهید داشت که از طریق بالکن امکان تماشای آن را دارید. از دیگر ویژگی‌های اتاق‌های هتل هالدی می‌توان به اتاق‌های ویژه افرادی اشاره کرد که توانایی حرکتی ندارند.


اماکن دیدنی اطراف هتل هالدی

اگر دلتان می‌خواهد مدتی که در هتل هالدی ساکن هستید، سری به اماکن دیدنی شهر وان بزنید، بهتر است ابتدا با موزه‌های آن شروع کنید. فاصله موزه شهر وان نسبت به هتل هالدی تنها 100 قدم است. علاوه بر این شما تنها به اندازه ده دقیقه پیاده‌روی نسبت به سالن تئاتر اصلی شهر وان فاصله دارید. اگر تمایل به تماشای فوتبال دارید، استادیوم آتاتورک از مقاصد اصلی شما خواهد بود که تنها 2 کیلومتر نسبت به هتل هالدی فاصله دارد.


امکانات موجود در هتل وان

لابی هتل هالدی


امکانات هتل هالدی بسیار زیاد است. برخی از امکانات این هتل می‌توان به لباس‌شویی برای مسافران اشاره کرد. همچنین سرویس اتاق‌ها و تمیزکاری آن‌ها به صورت 24 ساعته بوده و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پارکینگ رایگان اشاره کرد. اتاق‌های هتل هالدی مجهز به سیستم تهویه بسیار خوب می‌باشند. دستگاه چایساز و قهوه‌ساز و همچنین سشوار نیز در این اتاق‌ها وجود دارد. وجود تلویزیون ماهواره‌ای از دیگر امکانات خوب هتل هالدی شهر وان است. وجود گاوصندوق در هر اتاق به این منظور قرار داده شده که از اسناد و جواهرات شما مراقبت کند.


طبقه‌بندی اتاق‌های هتل هالدی

محوطه پذیرش هتل هالدی


طبقه‌بندی اتاق‌های هتل بر اساس امکاناتی است که در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 80 اتاق هتلی که گفته شد شامل 2 سوئیت، 3  اتاق کانکشن و 5 اتاق 4 تخته می‌باشد. همچنین 5 اتاق تک تخته، 1 اتاق برای افراد ناتوان و 10 اتاق سه نفره و 54 اتاق استاندارد برای مسافران هتل را شامل می‌شود.


امکانات جانبی هتل هالدی

مهمانان هتل می‌توانند از رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیار شیک هتل استفاده کنند و پارکینگ رایگان این هتل نیز در داخل محوطه هتل قرار دارد و از امنیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. یکی از ویژگی‌هایی که هتل هالدی شهر وان به آن معروف است داشتن بوفه‌هایی با صبحانه آسیایی است. تعداد زوج‌هایی که این هتل را به عنوان محل اقامتشان انتخاب می‌کنند، بسیار زیاد است. آن‌ها امتیاز کیفی خوبی برای اقامت در هتل هالدی ثبت کرده‌اند که امتیازی شایسته برای یک هتل 4 ستاره محسوب می‌شود. 


خدمات هتل هالدی

غذاخوری هتل هالدی


خدمات این هتل شامل خدمات اتوبوس شاتل، شاتل فرودگاه (به صورت رایگان)، منطقه سیگار کشیدن مخصوص (که باعث می‌شود افرادی که به دود سیگار حساس هستند، اذیت نشوند)، تهویه بسیار مطبوع، فروشگاه‌های مجهز، سیستم گرمایش و سرمایش بسیار خوب، غذاهای بسته‌بندی‌شده، اتاق‌های عایق صدا، مجموعه‌ای ویژه برای ماه عسل، سالن پذیرایی، اتاق‌های مناسب برای خانواده، روزنامه، انبار چمدان، تبدیل ارز، باشگاه و همچنین سالن‌های ماساژ، اتاق بخار، سونا و ... از مجموعه خدماتی است که در هتل هالدی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا تجربه سفری بسیار دل‌انگیز و ماندگار را برایشان بسازد.


چطور می‌توان برای اقامت در هتل هالدی اقدام کرد؟

برای اقامت در هتل هالدی از طریق کایت می‌توانید با شماره 75097700-021 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و نسبت به اقامت در هتل هالدی شهر وان اقدام نمایید. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید