همه‌چیز درباره هتل‌های وان
2249 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


جهت ثبت نام در تور وان ترکیه و رزرو در بهترین‌ هتل‌های وان به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در این مقاله از مجله گردشگری کایت با ما همراه شوید. قصد داریم توضیحاتی جامعی را درباره 7 مورد از بهترین‌ هتل‌هایی که می‌توانید در تور وان رزرو نمایید، ارائه کنیم.


  1. هتل توپراک 

هتل توپراک در فاصله 10 دقیقه‌ای از موزه وان (با پیاده‌روی) و 1.4 کیلومتری از ون استیت تئاتر، با ارائه امکانات اقامتی همچون فضای لابی عمومی، وای‌فای و پارکینگ رایگان، انتظار شما علاقمندان به رزرو هتل‌های وان را می‌کشد. اقامت در اتاق‌های هتل توپراک به عنوان یکی از بهترین هتل‌های وان، خدمات‌ پیشخوان و اتاق شبانه‌روزی و تبادل ارز را برای مهمانان به همراه دارد. 


هتل توپراک


در اتاق‌ها حمام‌های اختصاصی مجهز به حمام یا دوش یا سشوار و محوطه نشیمن بزرگ در کنار کمد لباس و تلویزیون دیده می‌شود. ایستگاه اتوبوس وان نیز در فاصله 2.9 کیلومتری از هتل توپراک، از مجلل‌ترین هتل‌های وان و استادیوم آتاترک سیتی و فرودگاه وان نیز به ترتیب در فواصل 3.4 و 8 کیلومتری از هتل واقع شده‌اند. برای رفتن به فرودگاه می‌توانید از امکانات شاتل این هتل هم استفاده کنید. 


2. هتل دوسکو 

هتل دوسکو، در جایگاه دومین مورد از بهترین هتل‌های وان، رستوران، دسترسی به وای‌فان رایگان و خدمات پیشخوان شبانه‌روزی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. در هر یک از اتاق‌های هتل دوسکو، یک محوطه نشیمن مخصوص، یخچال، محوطه غذاخوری، کتری برقی، حمام و دوش اختصاصی و سشوار برای گردشگران علاقمند به رزرو یکی از بهترین هتل‌های وان جای گرفته است. هتل دوسکو یک تراس و آشپزخانه مشترک هم دارد و از سایر خدماتش می‌شود به لابی عمومی، اتاق بازی، خدمات مربوط به بلیط و پارکینگ اشاره کرد.


هتل دوسکو


فواصل قلعه وان و فرودگاه فریت ملن وان به ترتیب در 2.9 و 5.3 مایلی هتل دوکسو واقع شده‌‌اند. این هتل، تورهای روزانه‌ای را برای گشت و گذار در جزیره آکدامار، مقبره حلیمه خاتون و قلعه کاوش‌تپه ترتیب می‌دهد. 


3. هتل دابل‌‎تری بای هیلتون وان 

در چند قدمی دریاچه وان، یکی از بهترین هتل‌های وان واقع شده که مناظری دیدنی از دریاچه و دکوراسیون داخلی شیک و لوکسی را به میهمانانش عرضه می‌کند. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، وای‌فای رایگان و مرکز بهداشت هستند. 

اتاق‌های ویژه هتل دابل‌تری بای هیلتون وان مجهز به مبلمان امروزی و بسیار جذاب است. در تمامی اتاق‌ها عایق صدا کارشده و به تلویزیون‌های صفحه‌تخت مجهز بوده و از طریق بالکن‌شان می‌توانید به شهر یا کوهستان، از بالای یکی از بهترین هتل‌های وان دید داشته باشید. 


هتل دابل‌‎تری بای هیلتون وان


طعم و مزه خوشمزه غذاهای محلی و بین‌المللی در خدمات سلف‌سرویس این رستوران در کنار مرکز سرو انواع نوشیدنی، تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان خواهد بود. همچنین مرکز فیتنس، استخر یا سونای داخلی، حمام ترکی، حمام حباب یا ماساژهای آرامش‌بخش در این هتل بسیار خاطره‌انگیز جلوه خواهند کرد. 

فرودگاه وان در فاصله 5 دقیقه‌ای از فرودگاه واقع شده و پارکینگ اختصاصی هم دارد. 


4. هتل الایت ورلد وان 

الایت ورلد ون یکی از بهترین‌ هتل‌های وان با فضای داخلی قصرمانند و تصویرشده با معماری نئوکلاسیک است. این هتل وای‌فای رایگان، مرکز سلامت و بهداشت داخلی و یک حمام عمومی، سونا و استخر سربسته دارد. اتاق‌های مجلل این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون و جایگاه سرو نوشیدنی است. همه اتاق‌های یکی از بهترین هتل‌های وان، عایق صدا داشته و حمامی اختصاصی دارند. 


هتل الایت ورلد وان


غذاهای ترکی و بین‌المللی نیز در یک رستوران شیک و فوق‌العاده سرو می‌شود. کافی کامپنی کیک‌های خوشمزه‌ای را در کنار فنجان قهوه، نوشیدنی‌های غیرالکلی در هتل برایتان آماده می‌کنند. یک مرکز بهداشت و سلامت مجهز در این هتل واقع شده که پس از تمرین می‌توانید حمام بخار یا ماساژ را در آن تجربه کنید. دریاچه وان و فرودگاه وان به ترتیب در فواصل 5.6 و 8 کیلومتری از الایت ورلد وان، واقع شده‌اند. 


5. هتل رامادا بای ویندهام وان 

امکانات هتل رامادا بای ویندهام وان، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های وان، یک رستوران، محل سرو نوشیدنی، لابی عمومی و باغ را به گردشگران تور ترکیه ارائه می‌کند. در این هتل اتاق‌های خانوادگی وجود داشته و فرزندان مهمانان می‌توانند در زمین بازی، بالا و پایین بپرند. در این هتل، خدمات پیشخوان 24 ساعته، سرویس تمیزکاری اتاق و تبادل ارز برای مهمانان عرضه می‌گردد. 


هتل رامادا بای ویندهام وان


تمام اتاق‌های این هتل برای گردشگران علاقمند به رزرو در بهترین هتل‌های وان، کمد لباس اختصاصی، میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی و تراس رو به آفتاب وجود دارد. فواصل استادیوم آتاترک سیتی، ایستگاه اتوبوس وان و نزدیک‌ترین فرودگاه به ترتیب 12.9، 14.5 و 9.7 کیلومتر از هتل فاصله دارند و می‌توان از خدمات جابجایی مسافر به سوی فرودگاه این هتل نیز استفاده کرد. 


6. هتل ایلوان 

این هتل به عنوان یکی دیگر از بهترین‌ هتل‌های وان در فاصله 10 دقیقه‌ای از موزه وان واقع شده و امکانات اقامتی همچون وای فای و پارکینک اختصاصی رایگان به گردشگران ارائه می‌دهد. این هتل سه ستاره، اتاق‌های خانوادگی و صبحانه سلف‌سرویس به میهمانانش عرضه می‌دارد.


هتل ایلوان


در فاصله 15 دقیقه‌ای از ون استیت تئاتر (با پیاده‌روی) و 3.2 کیلومتری از استادیوم آتاترک سیتی و 8 کیلومتری از فرودگاه وان، هتل ایلوان، یکی از بهترین هتل‌های وان واقع شده است. 


7. رنسانس لایف هتل

رنسانس لایف هتل، یکی دیگر از بهترین هتل‌های وان، در فاصله 16 دقیقه‌ای (با پیاده‌روی) از موزه وان، مناظری دیدنی از دریاچه را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. در بین سایر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، خدمات پیشخوان و اتاق 24 ساعته، وای‌فای رایگان و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد. 


رنسانس لایف هتل


اتاق‌های مهمانان، مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال فریزر، کتری چای برقی، بالکن، محوطه نشیمن و تراس هستند. ون استیت تئاتر، استادیوم آتاتورک سیتی و فرودگاه وان به ترتیب در فواصل 1.8، 2.6 و 7.1 کیلومتری از رنسانس لایف هتل واقع شده‌اند.  


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید