بهترین تورهای طبیعت گردی یک روزه
3816 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


متاسفانه سختی و مشکلات زندگی روزمره باعث شده تا حتی یک روز هم نتوانیم از شغل و حرفه خود فاصله بگیریم. به همین دلیل شاید شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر، تنها یک روز در هفته فرصت استراحت در کنار خانواده را داشته باشید. شما ترجیح می‌دهید که این یک روز را چطور سپری کنید؟ قطعا روش‌های مختلفی برای تفریح و سرگرمی یک روزه وجود دارند. اما نظرتان در مورد یک سفر کوتاه یا یک تور یک روزه چیست؟ سفری که تنها یک روز طول بکشد و در عین حال حسابی حال و هوای شما را عوض کند. سختی اینگونه سفرها برای راننده‌ای است که پشت فرمان نشسته. اما اگر از آژانس‌های مسافرتی معتبر مثل کایت ، تور یک روزه بگیرید، قطعا نه تنها خستگی سفر بر تن شما باقی نخواهد ماند، بلکه برای شروع هفته جدید نیز آماده خواهید بود. 


تور یک روزه تهران گردی 

تهران، پایتخت ایران و یکی از مهم‌ترین کلان شهر‌های کشورمان که بیش از هشت میلیون جمعیت را در خود جای داده. تهران از دوره قاجار رشد خود را آغاز کرد و پیش از آن شهری بسیار کوچک بود. به سبب پایتخت بودن، تهران امکانات زیادی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. اما امروزه این شهر آنقدر بزرگ و شلوغ شده که حتی ساکنین آن هم نمی‌توانند از جاذبه‌های آن دیدن کنند. اگر تصور می‌کنید که تهران جز شلوغی و ترافیک هیچ جاذبه‌ای ندارد، سخت در اشتباه هستید. 

لیست تورهای تهران‌گردی

تور یک روزه تهران گردی

شما با تور یک روزه تهران گردی می‌توانید از چند مورد از جاذبه های مهم این شهر دیدن فرمایید. این تور برای هر قشری مفرح خواهد بود. حتی ساکنین تهران نیز می‌توانند از تور یک روزه تهران گردی لذت ببرند. در این تورها معمولا از کاخ‌ها، موزه‌ها و اماکن تاریخی و تفریحی مختلف بازدید می‌شود. در این میان می‌توان به کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، کاخ نیاوران، شمس العماره، سردر باغ ملی، میدان توپخانه، خیابان سی تیر، موزه ایران باستان، موزه جواهرات سلطنتی، موزه آبگینه، موزه زمان، بازار تهران، امامزاده صالح، دربند، پاساژهای بزرگ مثل ایران مال و در نهایت برج میلاد اشاره کرد. این تور عمدتا با اتوبوس یا ون گردشگری انجام می‌شود و هزینه خیلی زیادی هم ندارد. 

تور یک روزه ماسوله

ماسوله نام شهری زیبا در استان گیلان است که همه ما آن را به سبک معماری خاص خانه‌هایش می‌شناسیم. جاذبه‌های طبیعی ماسوله واقعا قابل شمارش نیستند. به همین دلیل قطعا نیاز به یک راهنمای خبره خواهید داشت تا شما را در دیدن تمام جاذبه‌های دیدنی یاری کند. آژانس‌های مسافرتی معتبری همانند کایت می‌توانند شما را به خانه روستاییان ببرند تا از نزدیک با سبک زندگی آنها آشنا شوید. تور لیدر به شما می‌گوید که دیدن کدام جاذبه طبیعی خطرناک است و باید از آن اجتناب کرد. به همین دلیل سفر یک روزه خوشی را برای شما رقم می‌زند.

تور یک روزه ماسوله

ماسوله آبشار‌، دریاچه و چشمه‌های کوچک و بزرگ زیادی دارد. اما معمولا در تور‌های یک روزه ماسوله، حتما از دریاچه سقالکسار بازدید می‌شود. این دریاچه بسیار دیدنی است و موقعیت مناسبی برای کسانی خواهد بود که به عکاسی علاقه دارند. 


تور یک روزه مرداب سراوان 

مرداب سراوان در استان گیلان قرار دارد و قطعا جزء زیباترین و معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی شمال ایران به شمار می‌آید. مرداب سراوان در میان یک جنگل سرسبز و انبوه قرار دارد. نکته منحصر به فرد این مرداب آن است که سطح روی آب کاملا به رنگ سبز درآمده. انگار که مرداب نیز به رنگ طبیعت شده تا چیزی از سبزی آن کاسته نشود. در تور یک روزه سراوان معمولا از سد منجیل نیز بازدید می‌کنند. شما در این تور می‌توانید در جنگل سراوان گشت و گذار کنید. در انتها هم باید از لذت قایق سواری در این مرداب هزار رنگ برای شما بگوییم. سفری که خاطره آن سالیان سال با شما خواهد بود. 

لیست تورهای مرداب سروان

تور یک روزه مرداب سراوان

توره یک روزه جنگل راش

جنگل راش یکی از معروف‌ترین و زیباترین جنگل‌های استان مازندران به شمار می‌آید. با ورود به این جنگل، تصور می‌کنید که در دور دست‌ترین جنگل‌های آمازون هستید. سطح آلودگی هوا در این منطقه صفر مطلق است. هیچ چیزی ریه شما را آزار نمی‌دهد. همه چیز آرام است، سکوتی محض که گهگاهی با صدای پرندگان شکسته می‌شود. این جنگل در منطقه سنگده قرار دارد. منطقه‌ای که هنوز زندگی شهری گریبان گیرش نشده و مردمانی مهربان، خون گرم و صمیمی دارد. 

تور یک روزه جنگل راش

جنگل راش را می‌توان به نوعی جنگلی کوهستانی دانست. در تورهای یک روزه جنگل راش، می‌توانید از منظره قله نرو نیز لذت ببرید. زمانی که به بالاترین قسمت جنگل برسید، حس می‌کنید که تمام منطقه سوادکوه زیر پاهای شما قرار دارد. بهترین فصل برای بازدید از این جنگل، بهار و پاییز است. هوایی پاک و کوهستانی و به دور از رطوبت را می‌توانید در این فصول تجربه کنید.


تور یک روزه فیلبند

فیلبند نام یکی از مناطق دیدنی استان مازندران و شهر آمل است. این منطقه را همواره مه غلیظی احاطه کرده. در برخی مواقع ابرها در این منطقه آنقدر به زمین نزدیک می‌شوند که می‌خواهید روی آنها سوار شوید و به آسمان هفتم بروید. طبیعت فیلبند بی‌نهایت زیبا، بکر و سرسبز است. در فیلبند می‌توانید ریه‌های خود را پر از هوای پاک و خنک کوهستان کنید. فیلبند زمستان و پاییز بسیار سخت و سردی را تجربه می‌کند. به همین دلیل بهتر است شش ماه اول سال را برای تور خود در نظر بگیرید. 

لیست تورهای فیلبند

تور یک روزه فیلبند

در فیلبند هر کس با هر سلیقه و هر توانی می‌تواند لذت ببرد. اگر به کوه‌نوردی علاقه‌مند هستید، می‌توانید به سراغ فتح قله ۳۷۰۰ متری حصین بن بروید. اگر به تورهای آفرود علاقه دارید، می‌توانید در آنها شرکت کنید. حتی کسانی که توان جسمانی بالایی ندارند نیز می‌توانند تا همان جایی که مسیر عبور وسایل نقلیه وجود دارد از مناظر لذت ببرند. معمولا در تورهای یک روزه فیلبند از چشمه لار نیز بازدید می‌شود. چشمه‌ای با املاح معدنی بالا که نوشیدن آن برای تسکین درد کلیه مناسب است. جنگل نوردی نیز یکی از معروف‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در فیلبند داشته باشید. البته برای این کار نیاز به آمادگی جسمانی بالایی است. 


تور یک روزه تنگه دار

چقدر به دنبال هیجان می‌گردید؟ اگر می‌خواهید آدرنالین خونتان به شدت افزایش پیدا کند، پس بهتر است حتما سری به تنگه دار بزنید. این تنگه در جنگل‌های نوشهر قرار گرفته. اگر آمادگی جسمانی بالایی دارید و می‌خواهید یک جنگل پیمایی کامل را تجربه کنید، تور تنگه دار برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در این تور در ابتدا از دشت و جنگل‌های انبوه نوشهر عبور می‌کنید. سپس وارد رودخانه خروشانی خواهید شد. شما باید خلاف جهت آب رود، قدم بردارید. در طی مسیر می‌توانید شاهد صخره‌هایی باشید که با خزه به رنگ سبز در آمده‌اند. صدای آب و پرندگان گوش شما را پر می‌کند. فضایی سبز و زیبا، آبی خنک که گرمای تابستان را از تن شما می‌زداید. 

تور یک روزه تنگه دار

این تور به افراد مسن، کودکان و یا کسانی که آمادگی جسمانی بالایی ندارند، توصیه نمی‌شود. اما اگر شرایط لازمه برای شرکت در این تور را دارید، دست دست نکنید و حتما در اولین فرصت ممکن از تنگه دار بازدید نمایید. در قسمتی از مسیر، حوضچه کوچکی قرار دارد که می‌توانید حسابی در آن آب تنی کرده و از خنکای آن لذت ببرید. 


تور یک روزه قلعه رودخان

در دوره سلجوقیان، قلعه‌ای بسیار بزرگ بر فراز فومن ساخته شد تا فرمانروایان منطقه از گزند دشمنان به دور باشند. کسی که می‌خواست به قلعه رودخان برسد، باید صدها پله را پشت سر می‌گذاشت. پس عملا این قلعه را می‌توان برای زمان خود غیر قابل نفوذ دانست. در اکثر آثار تاریخی تنها بقایای کمی از قلعه‌های باستانی به جای مانده و اطراف آن تماما بیابان بی آب و علف است. اما قلعه رودخان در دل جنگل‌های انبوه قرار گرفته. مادر طبیعت طی صدها سال به آرامی سهم خود را از این قلعه پس گرفته. البته با این وجود، قلعه رودخان در گذر زمان بسیار پایدار باقی مانده و هنوز هم دیوار و برج‌های بسیار سالمی دارد. 

لیست تورهای قلعه رودخان

تور یک روزه قلعه رودخان

تصور کنید که در دل جنگل از پله‌های این قلعه آرام آرام بالا می‌روید. هر قدمی که بر می‌دارید، هوا خنک‌تر شده و رطوبت بیشتری پیدا می‌کند. ارتفاع تا حدی بالا می‌رود که حتی تنفس نیز مشکل خواهد شد. اما زمانی که بر فراز قلعه می‌ایستید و منظره زیر پای خود را نظاره می‌کنید، خستگی راه از تن شما شسته می‌شود. تمام مسیر لذت‌بخش است و از پیمودن آن خسته نخواهید شد. اما افراد مسن، کودکان و کسانی که بیماری قلبی یا اضافه وزن دارند، ممکن است در بالا رفتن از پله‌ها دچار مشکل شوند.

خب با معروف‌ترین تورهای یک روزه آشنا شدید. پس اگر این بار حس کردید آخر هفته کسالت آوری دارید، به فکر تورهای یک روزه باشید. اگر می‌خواهید تور یک روزه را تجربه کنید اما نمی‌دانید چطور، تنها کافیست تا با کایت تماس بگیرید. کایت بهترین سفر یک روزه را برای شما ترتیب می‌دهد تا خاطره شیرینی برای همیشه در ذهن شما ثبت کند. به نظر شما بهترین گزینه برای سفر یک روزه کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا تورهای بهتری برای شما همسفران عزیز ترتیب دهیم! 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید