انتخاب هتل در کوش آداسی
1331 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


کوش آداسی از جمله شهرهای محبوب و توریستی ترکیه است که به خاطر مجاورت با دریا و امکانات تفریحی فراوان، سالانه میزبان بسیاری از گردشگران سراسر دنیاست. عموم توریست‌ها، کوش آداسی را بیشتر به خاطر سواحل زیبا و تفریحات هیجان‌انگیزی که دارد، برای سفر انتخاب می‌کنند. با توجه به حجم بالای گردشگران، تعداد هتل هایی که در کوش آداسی ساخته شده، بسیار زیاد است؛ به گونه‌ای که اگر اطلاعات کافی را در مورد آنها نداشته باشید، نمی‌توانید بهترین هتل را انتخاب کنید.


پیش از سفر به این شهر بندری، حتما باید به فکر انتخاب هتل در کوش آداسی باشید. اما یک هتل خوب در کوش آداسی چه امکاناتی می‌تواند داشته باشد و به چه مواردی باید بیشتر توجه کرد؟ اگر پاسخ این سوالات را نمی‌دانید، تا انتهای این مقاله همراه کایت باشید؛ ما به شما خواهیم گفت که برای انتخاب هتل در کوش آداسی چه فاکتورهایی را باید مد نظر قرار داد. همچنین پیشنهاد می‌‌کنیم سری هم به صفحه تور کوش آداسی بزنید تا از بهترین آفرهای تور کوش آداسی در صورت نیاز مطلع شوید.


مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب هتل در کوش آداسی


موقعیت جغرافیایی و دسترسی


نخستین چیزی که در انتخاب یک هتل در کوش آداسی باید در نظر گرفت، موقعیت جغرافیایی است. همانند شهرهای دیگر، در کوش آداسی هم می‌توان هتل‌های 1 ستاره تا 5 ستاره را برای اقامت کرایه کرد. انتخاب هتل در کوش آداسی به برنامه شما بستگی دارد؛ اینکه می‌خواهید از تفریحات تابستانی و سواحل بسیار زیبای کوش آداسی لذت ببرید یا گشت‌وگذار در مراکز خرید پرزرق‌وبرق و بزرگ و دیدن جاذبه‌های این منطقه اولویت بالاتری داشته باشند. 


اگرچه اهرمی به نام «هزینه» همیشه می‌تواند روی انتخاب نهایی اثرگذار باشد، اما عمده هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کوش آداسی در نزدیکی سواحل این شهر بنا شده‌اند تا علاوه بر تجربه اقامتی خاطره‌انگیز، بتوانید ساعت‌هایی طولانی را بدون هیچ دغدغه‌ای در کنار دریا تفریح کنید. سواحل لیدیز بیچ، شهرتی جهانی دارند و به خاطر نزدیکی به مرکز شهر، سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیا هستند. 


مورد بعدی، دسترسی هتل است. برخی هتل های کوش آداسی به خاطر قیمت پایین‌تری که دارند، به اندازه‌ای از مراکز مهم شهر، ساحل دریا یا فروشگاه‌ها دور هستند که هر روز باید چند ساعت را برای رفت‌وآمد در نظر گرفت! در انتخاب هتل در کوش آداسی حتما توجه داشته باشید که هتل سرویسی را برای حمل و نقل مسافران در نظر داشته باشد یا اگر چنین سرویسی وجود نداشت، حداقل بتوان در مدت زمانی کوتاه، از اتوبوس یا تاکسی استفاده کرد.


امکانات و خدمات


مورد بعدی در انتخاب هتل در کوش آداسی، سطح امکانات و خدمات هتل است. اینکه چه هتلی را برای اقامت انتخاب می‌کنید، کاملا به بودجه شما بستگی دارد، ولی پیش از رزرو حتما باید به طیف خدمات آن توجه کافی را داشت. با توجه به توریستی بودن این شهر، ممکن است سطح خدمات برخی از هتل‌های 3 ستاره کوش آداسی بالاتر از برخی شهرها باشد؛ اما هم‌چنان بسیاری از آنها فاقد امکانات حداقلی هستند.


داشتن اینترنت پرسرعت رایگان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران در سراسر دنیاست؛ پس حتما به این موضوع توجه کنید زیرا در برخی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی، وای فای فقط در لابی در دسترس مسافران است. داشتن رستوران و غذای باکیفیت، از فاکتورهایی مهمی است که در انتخاب هتل در کوش آداسی باید مد نظر قرار داد. هتل کارینا (Hotel Carina) و هتل گلدن‌دی وینگز (Goldenday Wings Hotel) از بهترین هتل های 3 ستاره کوش آداسی محسوب می‌شوند.

Hotel-Carina
همان‌طور که بالاتر نیز اشاره کردیم، اغلب هتل های 4 ستاره و 5 ستاره کوش آداسی در نزدیکی دریا واقع شده‌ و امکانات درخوری را ارائه می‌دهند. در اغلب هتل های 4 ستاره کوش آداسی می‌توان استخر شنا و اتاق ماساژ را پیدا کرد؛ اما برخی از آنها فاقد سالن ورزشی هستند. حتی در برخی از هتل های 4 ستاره، تخت‌ها و امکانات داخلی اتاق‌ها به هیچ‌وجه در سطح یک هتل 4 ستاره نیست. اگر می‌خواهید اقامتی به‌یادماندنی در کوش آداسی داشته باشید، ایلایدا آوانت‌گرید (Ilayda Avantgarde)، هتل پالمین (Hotel Palmin) و گرند بلو اسکای (The Grand Blue Sky International) از بهترین هتل های 4 ستاره هستند.

Ilayda-Avantgarde-Hotel_2Ilayda-Avantgarde-Hotel

Palmin-Hotel-(1)

Palmin-Hotel

The-Grand-Blue-Sky-International

The-Grand-Blue-Sky-International

سطح خدمات در هتل های 5 ستاره کوش آداسی همچون آمارا سی‌لایت الیت (Amara Sealight Elite)، در بالاترین سطح است و علاوه بر اسپا، باشگاه ورزشی و استخرهای داخلی، انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی هم در این هتل سرو می‌شود. با این حال، بسیاری از هتل های این شهر هنوز فاصله زیادی تا یک هتل پنج ستاره دارند. در لیست خدمات بسیاری از هتل های 5 ستاره کوش آداسی می‌توان امکانات تفریحی مثل موج‌سواری، سرسره‌های آبی و زمین بازی را هم مشاهده کرد. به علاوه، نوع سرگرمی‌های ساحلی در نظر گرفته شده در سواحل مختلف مثل قایق‌سواری و جت‌اسکی با یکدیگر متفاوت است.

Amara-Sealight-Elite

Amara-Sealight-Elite1

چشم‌اندازها


عمده افرادی که کوش آداسی را برای سفر انتخاب می‌کنند، به خاطر لذت بردن از سواحل فوق‌العاده آن است. اگر می‌خواهید بهترین تجربه را از سفر به این شهر توریستی داشته باشید، سعی کنید اتاقی را کرایه کنید که رو به دریا باشد. در حقیقت، احتمالا هیچ‌چیز به اندازه اینکه هر روز صبح با چشم‌اندازی خیره‌کننده از امواج دریا در مقابل چشمان خود از خواب بیدار شوید، لذت‌بخش نخواهد بود. اگرچه برخی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی هم در کنار دریا واقع شده‌اند، اما به خاطر طراحی نامناسب یا بعضا سواحل کثیف، چنگی به دل نخواهند زد.

صفحات مرتبط:

kusadasi-(3)
قیمت و هزینه


مهم‌ترین فاکتور در انتخاب هتل در کوش آداسی چیزی نیست جز قیمت. کرایه یک‌شب اقامت در هتل های 3 ستاره، از 20 دلار آغاز می‌شود و به بیش از 100 دلار هم می‌رسد! SunConnect Atlantique Holiday Club از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که بابت یک شب اقامت در آن باید بیش از 100 دلار پرداخت کرد. البته، سطح خدمات و امکانات در این هتل نیز بسیار بالاتر از حد انتظار خواهد بود. هتل های 4 ستاره چیزی بین 50 تا 120 دلار قیمت دارند و کرایه هتل های 5 ستاره هم از 100 دلار آغاز می‌شود و از مرز 250 دلار هم عبور می‌کند.

SunConnect_Atlantique_Holiday_Club-(1)
نظرات مشتریان


در نهایت، پیش از انتخاب هتل در کوش آداسی پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات مربوط به هتل ها را از آژانس‌های معتبری همچون کایت جویا شده یا به بازخورد گردشگران در وب‌سایتی همچون TripAdvisor توجه کنید. معمول در این سایت‌ها، علاوه بر تصاویر مربوط به هر هتل و ارائه لیست کاملی از امکانات، نظرات ارزشمندی از سوی کاربران ثبت شده که مطالعه آنها می‌تواند در انتخاب هتل در کوش آداسی یا سایر شهرهای ترکیه بسیار کاربردی باشد.

kusadasi-(1)

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید