بهترین هتل های 4 ستاره استانبول
1776 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


سالانه میلیون‌ها نفر برای بازدید از شهر بزرگ و بسیار زیبای استانبول به ترکیه سفر می‌کنند و به همین جهت، تاکنون هتل های زیادی با سطح قیمت و خدمات مختلف در این شهر ساخته شده است که اگر با آنها آشنایی نداشته باشید، نمی‌توانید بهترین مکان را برای اقامت انتخاب کنید. همین موضوع بهانه‌ای شد تا در جدیدترین مقاله کایت، 5 مورد از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم. همچنین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که تمایل دارید تورهای قیمت متوسط استانبول را خریداری کنید، برای مطلع شدن از آخرین قیمت‌ها وارد صفحه تور استانبول اقساطی شوید.


بهترین هتل های 4 ستاره استانبول


لیست ما از برترین هتل های 4 ستاره استانبول بر اساس شهرت تهیه نشده است؛ در عوض ما مواردی را به عنوان بهترین هتل های 4 ستاره استانبول معرفی کرده‌ایم که از دیدگاه گردشگران وب‌سایت معتبر تریپ ادوایزر، بیشترین امتیاز را دارند.
به علاوه، توجه داشته باشید که قیمت هتل های 4 ستاره استانبول کمی بالا خواهد بود؛ پس پیش از سفر به ترکیه، حتما در مورد محل اقامت خود تحقیق کافی را داشته باشید.


هتل نئوریون (Neorion Hotel) از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول


«نئوریون» نخستین هتل در لیست بهترین هتل های 4 ستاره استانبول است که از بین 3384 نقد در وب‌سایت تریپ ادوایزر، امتیاز کامل 5.0 را دریافت کرده و می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای ماندن در ترکیه باشد. این هتل در قلب استانبول واقع شده؛ جایی که در آن می‌توانید علاوه بر لمس فرهنگ و تاریخچه غنی این شهر، تضاد ساختمان‌های مدرن و عمارت‌های دوره بیزانس را هم مشاهده کنید. نام «نئوریون» از یک بندر بزرگ در نزدیکی همین محل یعنی فاتح گرفته شده است و هتل 4 ستاره آن که بدون شک یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول است، همانند دوران باشکوه قسطنطنیه، به‌گرمی از گردشگران سراسر دنیا استقبال می‌کند.

Neorion-Hotel
هتل نئوریون به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول، چیزی فراتر از یک اقامت‌گاه آرام و راحت را برای توریست‌ها فراهم می‌کند و 53 اتاق آن، زندگی گذشته را به زمان حال خواهد آورد. استخر شنا، حمام ترکی، اتاق ماساژ، کتابخانه فرهنگی و یک موزه هنری کوچک با اجرای زنده موسیقی، غذاهای لذیذ ترکی و رویدادهای فرهنگی اختصاصی برای مهمانان تکمیل می‌شود. اگر می‌خواهید اقامتی به‌یادماندنی را در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول تجربه کنید، حتما هتل نئوریون را در نظر داشته باشید.

Neorion-Hotel-3
هتل سلطانیا (Hotel Sultania) از لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول


مورد بعدی در لیست بهترین هتل های 4 ستاره استانبول، هتل 4.5 ستاره سلطانیا در منطقه سلطان احمد است. اتاق‌های این مجموعه مجلل با طراحی منحصربه‌فردی از زندگی مدرن و عثمانی همراه شده‌اند که در کمتر جایی می‌توان آن را مشاهده کرد. دسترسی محلی بسیار خوب، این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کند تا ظرف چند دقیقه خود را به بناهای جذابی همچون مسجد حاجی صوفیا، کاخ توپکاپی، مسجد آبی، بازار ادویه جات، پارک گولهانه و آب‌انبار باسیلیکا برسانند.

Hotel-Sultania-Boutique-Class-(1)
مهمانان این هتل می‌توانند به صورت رایگان از اینترنت پرسرعت، استخر شنا و باشگاه ورزشی استفاده کنند. برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند بعد از یک روز پرجنب‌وجوش، خستگی از تن‌شان بیرون رود هم سونا و حمام ترکی در نظر گرفته شده است. اتاق‌های لوکس و خدمات بسیار مناسب هتل سلطانیا، آن را به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول تبدیل کرده است.

Hotel-Sultania-Boutique-Class-(2)
هتل امیرا استانبول (Hotel Amira Istanbul) از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول


اگر به استانبول سفر کرده باشید، حتما نام هتل امیرا به گو‌شتان خورده است؛ یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول که در منطقه سلطان احمد واقع شده و فاصله بسیار کمی با مسجد ایاصوفیه و سایر بناهای تاریخی مهم این شهر دارد. جدای از دسترسی عالی، اتاق‌های پرزرق‌وبرق و بسیار راحتی برای مسافران در نظر گرفته شده است تا در حین استراحت روی تشک‌های نرم و باکیفیت، بتوانید مناظری از سبک زندگی عثمانی‌ها را روی سقف مشاهده کنید.

Hotel-Amira-Istanbul-(3)
هتل امیرا به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول، شهرتی جهانی داشته و صبحانه بسیار کامل آن، زبان‌زد بسیاری از گردشگران است. به این موارد باید اتاق ماساژ، باشگاه ورزشی و اینترنت پرسرعت رایگان را هم اضافه کرد تا هتل امیرا از هر نظر کامل باشد.

Hotel-Amira-Istanbul-(1)
هتل لونی (Levni Hotel & Spa) از برترین هتل های 4 ستاره استانبول


معرفی بهترین هتل های 4 ستاره استانبول بدون اشاره به هتل لِونی لطفی ندارد. لونی یک هتل 4.5 ستاره و لاکچری در منطقه سیرکچی استانبول است که گردشگران با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به بسیاری از مکان‌های دیدنی و موزه‌های مهم شهر برسانند.


هرچند، احتمالا هیچ‌چیز توجه شما را به اندازه اتاق‌های لاکچری هتل لونی به خود جلب نخواهد کرد. در حقیقت، اینجا 1 سوئیت، 30 اتاق لوکس و 5 اتاق ویژه با جکوزی و نمایی اختصاصی از تنگه بسفر برای مسافران در نظر گرفته شده است تا بسته به بودجه خود، یکی از آنها را انتخاب کنند. علاوه بر این، هر روز صبح وعده‌ای کامل و مفصل از بهترین غذاهای ترکی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا انرژی کافی برای گشت‌وگذار در یکی از زیباترین شهرهای جهان را داشته باشند.
هتل لونی از مجموع 2641 نقد در تریپ ادوایزر، امتیاز کامل 5.0 را گرفته و یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول به انتخاب کاربران است.

مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


هتل وایت هاوس (White House Hotel Istanbul) از محبوب ترین هتل های 4 ستاره استانبول


معرفی بهترین هتل های 4 ستاره استانبول را با یکی از محبوب‌ترین اقامت‌گاه‌های این شهر یعنی هتل وایت هاوس به پایان می‌رسانیم. هتل وایت هاوس از مجموع 4556 نقد، امتیاز کامل 5.0 را دریافت کرده که این موضوع، خود به‌تنهایی نشان‌دهنده میزان محبوبیت و دلیل انتخاب ما برای قرار دادن آن در لیست بهترین هتل های 4 ستاره استانبول هست. امتیاز این هتل در وب‌سایت بوکینگ هم 9.9 از 10 است.

White-House-Hotel-Istanbul-(2)
وایت هاوس در قلب استانبول، منطقه سلطان احمد واقع شده و علاوه بر دسترسی محلی عالی به جاذبه‌های دیدنی این شهر، امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای گردشگران به ارمغان آورده است که از جمله آنها می‌توان انواع اتاق‌ها، اینترنت رایگان، سرویس انتقال به فرودگاه، ماشین‌های کرایه‌ای، رستوران و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد. به علاوه، بالکن برخی اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده از مناطق تاریخی و بسیار زیبای شهر را در مقابل چشمان شما قرار می‌دهند.
اگر از نظر مالی مشکلی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم هتل وایت هاوس را به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره استانبول در سفر بعدی خود در نظر داشته باشید.

White-House-Hotel-Istanbul-(3)

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید